quote:Op donderdag 5 november 2009 12:04 schreef De_Hertog het volgende:
Had iets te maken met voetnoten. Asterisk (*) is meestal de eerste voetnoot en obelisk is het teken voor een tweede voetnoot, dat christuskruis zeg maar
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Lucky Luke
Meer dan 50% van de aandelen zijn nog steeds in handen van één partij.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:19 schreef De_Hertog het volgende:
Die waren toch verzelfstandigd en naar de beurs gegaan onlangs? Delta Lloyd zelf dus?
volgens mij goedquote:
Meander zocht ikquote:
Maar een meander is toch de bocht zelf, niet het uithollen ervan?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Meander zocht ik+1 De_Hertog
Ik vroeg toch gewoon hoe het verschijnsel heette? Ik gaf nog een foto...quote:Op donderdag 5 november 2009 12:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar een meander is toch de bocht zelf, niet het uithollen ervan?
Nou ja, jij vroeg hoe het uithollen van zo'n bocht heet, en dat is volgens mij inderdaad erosie. Een bocht zelf heet een meander. Het werkwoord meanderen is gewoon 'bochten hebben', een meanderende rivier is een rivier met van die bochten. Het uithollen heet dan eroderen, lijkt me zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vroeg toch gewoon hoe het verschijnsel heette? Ik gaf nog een foto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |