Een beetje Initiatief en durf tonen is voor veel mensen tegenwoordig teveel gevraagd.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef Hpzone het volgende:
Dat probleem is toch niet zo moeilijk op te lossen?
Idd, of de computer inloggen en dan ff gan lunchen ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef IHVK het volgende:
Even je sjaal en agenda laten staan en vervolgens uren wegblijven.
En voor mij is er geen plek meer over.
![]()
Dat dit kan in Nederland!
Ik eis maatregelen van het kabinet.
Gaat moeilijk als er geen plek is.quote:
Een sjaal van iemand anders dragen, dude.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:43 schreef ManianMan het volgende:
Sjaal verkopen of houden, agenda in de prullenbak opgelost slotje
Je kunt toch altijd wel ergens zitten?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als er geen plek is.
Dan zeg je; Inderdaad, nu wel. En ga je gewoon zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
Er zitten meestal 8 vrienden omheen die keihard bezet roepen.![]()
Geen ervaring mee zeker?
Ik gooi die dingen altijd in de prullenbakquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef IHVK het volgende:
Even je sjaal en agenda laten staan en vervolgens uren wegblijven.
En voor mij is er geen plek meer over.
![]()
Dat dit kan in Nederland!
Ik eis maatregelen van het kabinet.
Ja, dus? Meer als roepen doen ze toch niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
Gewoon gaan zitten, als ze lange tijd weg zijn hebben ze gewoon pech gehad. Gelukkig treden ze daar bij ons wel tegen op. Als je te lang je computer "gelocked" hebt dan start die gewoon opnieuw op.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
Geen ervaring mee zeker?
Dat doen Nederlanders ookquote:Op woensdag 4 november 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij ons zit de bieb echt ALTIJD vol. Dan maar thuis studeren (waar er niet zoveel van komt).
Het fenomeen dat de TS beschrijft doet mij denken aan dikke Duitsers en Russen op vakantie die voor het ontbijt al hun spullen op een ligstoel aan het zwembad/strand dumpen om vervolgens pas 's middags hun dikke reet er te parkeren.
tokkies in het algemeen dan, ik ga alleen nooit op vakantie waar veel Nederlanders komen.quote:
Nee stel je voor als je dat wel doet.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
tokkies in het algemeen dan, ik ga alleen nooit op vakantie waar veel Nederlanders komen.
Nee.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:48 schreef IHVK het volgende:
Een laptop werkt maar voor 2 uur zonder stroom.
Ik heb gewoon gelijk niet zo zeuren allemaal.
Er zijn zoveel mooiere plaatsen te vinden met stranden groter, rustiger en schoner dan de Costaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee stel je voor als je dat wel doet.
Wie wil er nou niet hee hooo hee hooo en ik heb een toeter op me waterscooter zingen in de ski hut in het hof van holland met een friet van piet
Die zijn alleen voor hippe studenten die 's ochtends met een kop Starbucks koffie naar college komen.quote:
Ik was sarcastischquote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mooiere plaatsen te vinden met stranden groter, rustiger en schoner dan de Costa.
Held.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die zijn alleen voor hippe studenten die 's ochtends met een kop Starbucks koffie naar college komen.
Wel goed dat je zo snel reageert.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef wise het volgende:
ik las. mensen gijzelen in studiecentrum.
ik zat al aan de telefoon
Oh, kan je daar normaalgesproken eigenlijk chill studeren? Dat is voor mij véél dichterbij dan de UB (2 minuten lopen vs 10 minuten trammen) en de UB zit sowieso propvol lullo's die voor hun tentamens willen studeren.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:46 schreef IHVK het volgende:
Het was trouwens niet op de uni, maar het stadsstudiecentrum bij Rotterdam Blaak.
Meestal vind je daar wel met geluk ergens een plekje.
Maar goed wat doen de bewakers, ze zeggen niet dat mensen die plekken moeten toe-eigenen. Nee!Ze sturen iedereen weg die in hoekjes enzo zitten. Falers.
![]()
Dan maar thuis Fok!ken.
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, kan je daar normaalgesproken eigenlijk chill studeren? Dat is voor mij véél dichterbij dan de UB (2 minuten lopen vs 10 minuten trammen).
Nice, je hoeft geen lid te zijn of iets dergelijks? Klinkt eigenlijk al beter dan de UB.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Je gaat met de lift naar de zesde verdieping en je bent er.
Het is er superstil, er is een stopcontact bij elke tafel en een lamp en je mag er eten en drinken.![]()
(dus alles wat je nodig hebt is er gewoon)
Je kan zelfs, als je lid bent van de bieb, gratis een kamertje huren als je met een groep gaat 'studeren' () maar die zijn meestal al gelijk volgeboekt in het begin van de dag.
OF ALS IK EEN TURK IN DE UB ZIE BEN JIJ HET WANT TURKEN STUDEREN HELEMAAL NIET!11!!!11 !11! !WHEHEHEHEHquote:Op woensdag 4 november 2009 16:53 schreef IHVK het volgende:
Nee je hoeft geen lid te zijn.
Hehe als je iemand een KLB topic ziet openen daar dan ben ik het.
HAHAHA WAS DAT NOU EEN ALLOCHTONENGRAP EEN TURKENGRAP HAHAHAH!!!!11!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
OF ALS IK EEN TURK INH DE UB ZIE BEN JIJ HET WANT TURKEN STUDEREN HELEMAAL NIET!11!!!11 !11! !WHEHEHEHEH
HOEHOE DAT WEET IK NIET MAAR IK GA DENK IK ZO MAAR EEN TUBGIRL POSTEN ZODAT JIJ UIT DE BIEB WORDT GESCHOPT HEHEHHEHEHE!!!11quote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
HAHAHA WAS DAT NOU EEN ALLOCHTONENGRAP EEN TURKENGRAP HAHAHAH!!!!11!!!!
En ze hebben geen stopcontacten daar?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:48 schreef IHVK het volgende:
Een laptop werkt maar voor 2 uur zonder stroom.
Dat is dus vanaf morgen andersquote:Op woensdag 4 november 2009 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Je gaat met de lift naar de zesde verdieping en je bent er.
Het is er superstil, - knip -
Blijf er weg, makker!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is dus vanaf morgen anders
Die bewakers komen je gewoon slaan hoor. Het is Rotterdam, herrieschoppers zijn ze daar wel gewend.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is dus vanaf morgen anders
Lopen daarbinnen gewoon bewakers te patrouilleren op elke verdieping? Dan is het wel erg slecht gesteld met Rotterdamquote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die bewakers komen je gewoon slaan hoor. Het is Rotterdam, herrieschoppers zijn ze daar wel gewend.
Ik dacht: zet het nou niet neer dat het daar altijd zo lekker rustig is, zo direct ben je je rustige plek kwijtquote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die bewakers komen je gewoon slaan hoor. Het is Rotterdam, herrieschoppers zijn ze daar wel gewend.
en dan een mes in je rug krijgen? Het is wel rotterdamquote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef yakob het volgende:
Leg je die sjaal en agenda aan de kant!
Nee alleen in het studiecentrum. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lopen daarbinnen gewoon bewakers te patrouilleren op elke verdieping? Dan is het wel erg slecht gesteld met Rotterdam.
Is het soms alleen als jij er bent?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee alleen in het studiecentrum. Geen idee waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |