Een beetje Initiatief en durf tonen is voor veel mensen tegenwoordig teveel gevraagd.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef Hpzone het volgende:
Dat probleem is toch niet zo moeilijk op te lossen?
Idd, of de computer inloggen en dan ff gan lunchen ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef IHVK het volgende:
Even je sjaal en agenda laten staan en vervolgens uren wegblijven.
En voor mij is er geen plek meer over.
![]()
Dat dit kan in Nederland!
Ik eis maatregelen van het kabinet.
Gaat moeilijk als er geen plek is.quote:
Een sjaal van iemand anders dragen, dude.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:43 schreef ManianMan het volgende:
Sjaal verkopen of houden, agenda in de prullenbak opgelost slotje
Je kunt toch altijd wel ergens zitten?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als er geen plek is.
Dan zeg je; Inderdaad, nu wel. En ga je gewoon zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
Er zitten meestal 8 vrienden omheen die keihard bezet roepen.![]()
Geen ervaring mee zeker?
Ik gooi die dingen altijd in de prullenbakquote:Op woensdag 4 november 2009 12:41 schreef IHVK het volgende:
Even je sjaal en agenda laten staan en vervolgens uren wegblijven.
En voor mij is er geen plek meer over.
![]()
Dat dit kan in Nederland!
Ik eis maatregelen van het kabinet.
Ja, dus? Meer als roepen doen ze toch niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
Gewoon gaan zitten, als ze lange tijd weg zijn hebben ze gewoon pech gehad. Gelukkig treden ze daar bij ons wel tegen op. Als je te lang je computer "gelocked" hebt dan start die gewoon opnieuw op.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef IHVK het volgende:
Geen ervaring mee zeker?
Dat doen Nederlanders ookquote:Op woensdag 4 november 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij ons zit de bieb echt ALTIJD vol. Dan maar thuis studeren (waar er niet zoveel van komt).
Het fenomeen dat de TS beschrijft doet mij denken aan dikke Duitsers en Russen op vakantie die voor het ontbijt al hun spullen op een ligstoel aan het zwembad/strand dumpen om vervolgens pas 's middags hun dikke reet er te parkeren.
tokkies in het algemeen dan, ik ga alleen nooit op vakantie waar veel Nederlanders komen.quote:
Nee stel je voor als je dat wel doet.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
tokkies in het algemeen dan, ik ga alleen nooit op vakantie waar veel Nederlanders komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |