Nu snap ik ook meteen waarom TS een duitse vlag als UI heeftquote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef 3keernix het volgende:
Nu sta ik als snitch te boek![]()
Vanmorgen tentamens gehad ( natuurlijk errug goed voor geleerd). Halverwege het tentamen laat mijn buurman een aantal memo's vallen waar tekst op was geschreven terwijl dit ten strengste verboden was!
Ik riep dus iets te hard: DA MAG NIET HE! 1!1!1!1Einz!1111!!
De surveillant viel het ook op en hij werd verwijderd en kreeg een 1 als cijfer. Nu heeft hij dus gedreigd om mij morgen op te wachten en een aantal koppen kleiner te maken * Hij doet Krav Maga*
Ik ben dus hoe dan ook de sjaak![]()
Klacht: Klikken terwijl dat in gaat tegen mijn opvoeding
Klacht: Morgen zal ik in het HAGA ziekenhuis belanden
Klacht: Gaat pijn doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent er ook zo ééntje die altijd door de klas moest roepen "wat is er met jouw ogen?" tegen de kinderen die geblowd hadden hè?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:47 schreef sinepedraap het volgende:
Een eckte baas had gezegd: 10 euro of ik lap je erbij.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo ééntje die altijd door de klas moest roepen "wat is er met jouw ogen?" tegen de kinderen die geblowd hadden hè?
Idd, soms volg ik ook gewoon groepjes klasgenoten en neem ik foto's als ze stiekem aan het blowen zijn en die laat ik eind van de dag aan de directeur zien, volledig anoniem natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:58 schreef EcktenBaas het volgende:
Wat is er tegen op spieken? Ik kijk geregeld bij een klasgenoot die naast me zit op zijn antwoordenblad en vice versa. Het is gewoon té makkelijk om het niet te doen. Oké, het hoort niet maar het biedt je wel een extra hulpmiddel om het je wat makkelijker te maken. Dat je jezelf ermee door de opleiding "fraudeert" vind ik wel ver gaan, school naait jou ook waar het mogelijk is (verslag één dag te laat inleveren, etc.)
Bij ons zit overigens ook zo'n wicht in de klas dat het bij de docent meldt als iemand heeft afgekeken, erger dan dat kan niet. Ze wordt dan ook door zo'n beetje iedereen gehaat.
"Hé waarom heb jij de antwoorden op een blaadje staan?"quote:
Het is geen kromme vergelijking met de daadwerkelijke gang van zaken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Idd, soms volg ik ook gewoon groepjes klasgenoten en neem ik foto's als ze stiekem aan het blowen zijn en die laat ik eind van de dag aan de directeur zien, volledig anoniem natuurlijk.
Dit dus, wat een NSB-gedrag. Jouw ouders zullen trots op je zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ben jij een teringlijer. Als die gast je de graftyfus inslaat is dat volledig terecht.
Dit. Schijthekel aan mensen zoals TS.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat ben jij een teringlijer. Als die gast je de graftyfus inslaat is dat volledig terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |