Je hoeft ook niet weg joh! Pubertje swarmi zit hier toch ook? :pquote:
Gister een kilo pepernoten bij de AH gehaald voor ¤1,29...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef Sander het volgende:
Ik wil pepernoten. De halve afdeling loopt er mee te sjouwen.
Heb alweer veelte veel van die krengen op dit jaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Gister een kilo pepernoten bij de AH gehaald voor ¤1,29...
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Gister een kilo pepernoten bij de AH gehaald voor ¤1,29...
Dus jij hebt een mierenreet?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef Sander het volgende:
Die mierenneukdiscussie mag je mooi met m'n reet aangaan.
Er is geen optie tweequote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik ga voor optie twee! Wat heb ik nu gewonnen?
vuile....quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef royjn het volgende:
Ik wou je een zak kruidnoten geven maarja toen las ik dat je gisteren al een kilo had gehaald
Kruidnoten met chocola is helemaal verslavend, gelukkig nog niet gezien op de afdeling
Nopequote:Op donderdag 5 november 2009 16:20 schreef Dupje het volgende:
D_K? Mag je toevallig weer auto rijden en wil je heel toevallig aankomende zaterdagmiddag (rond half 3) naar Duitsland voor de Aldi?
Pfff wat een gedoe weer, moet zaterdag naar Geldern voor repetitie van High Fidelity, maar heb geen auto, en kan weer met niemand meerijden. En de bus en trein is zooooo'n gedoe. Bluh.
Helaas, het was te proberenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
NopeEn mijn auto staat hier bij mijn ouders voor de deur!
Tja, en volgende week ben ik ook niet thuis!quote:
Haha maar dan hoef ik niet naar Duitslandquote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, en volgende week ben ik ook niet thuis!
Dat dus. Ik betaal ruim 1.600 euro voor iets van tien werkgroepen. In een jaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beter dan collegegeld betalen voor het 40 uur per week NIET op school aanwezig zijn.
Je het is kut vandaag onderweg hè? Ik had vanmorgen al een omleiding te pakken en daarna nog een file en een kruispunt dat dicht stond dankzij een slapende vrachtwagenchauffeur. Was 25 minuten later op werk dan normaal, twee keer zo lang over de reis gedaan!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef Dj_unkie het volgende:
wat een ellende op de weg zeg....2,5 uur over gedaan om naar Utrecht te komen bah
Hoezo?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:16 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer aanwezigmikkie je bent rond 11 uur niet thuis of wel ?
kom ik nog ff wat langsbrengenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet Sesamstraat niet te waarderen. Ondankbaar gewoon...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef SLP_ het volgende:
Waarom maakt dat mij een verwend nest?
40 jaar sesamstraat, is niet niksquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
hebben jullie koekiemonster al boven de googlemeuk gezien ???
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een studiegenootje van me heet Elmo
Nee, het leven is zwaar op de straat! Aart aan de coke, pino op zwart vogelzaad, Ieniemienie aan de heroïne! Het gaat bergafwaarts met de buurt!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
40 jaar sesamstraat, is niet niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |