Die zaten dan ook allebei in de kooi.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, PB is kennelijk in de maling genomen door iemand, ik geloof niet dat ze die foto hier geplaatst heeft om ons bewust op het verkeerde been te zetten....
Degene die de foto aan PB gaf, heeft dat wellicht wel gedaan.
Ik denk dat Hedda daar wel klaar mee was nadat hij haar gebruikte om het bed mee in te duiken om Lieke jaloers te makenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:14 schreef Leandra het volgende:
En echt.... Hedda denken dat ze verder zouden gaan??![]()
Ja ik ook, maar kennelijk denken sommige mensen dat Huub zo geweldig is dat je blijft terugkomen voor meer, ongeacht wat er gebeurd isquote:Op donderdag 5 november 2009 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Hedda daar wel klaar mee was nadat hij haar gebruikte om het bed mee in te duiken om Lieke jaloers te maken
Tuurlijk geld stinkt niet. Maar denk niet dat John daar geld voor uit geeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien gezwicht voor het oliebollengeld van John de Mol.
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. Ratna wekte zoals ze zich vaak op de fora manifesteerde nou niet echt een stabiele indruk. Ze kon zeer ongenuanceerd uitvallen naar posters die het waagden om zich kritisch over haar broertje uit te laten. Ik denk dat ze alles wat haar broertje doet door een roze bril ziet.
[..]
Huub heeft zich daar in de kooi wel eens iets over laten ontvallen. Maar ja, of het waar is weet je bij Huub natuurlijk nooit.
Nee want ik vind nog iets.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Delete de hele ochtenddiscussie maar.
Klopt, maar niemand was verplicht om bij de stemmingen de uitjes te accepteren. volgens mij was de enige die daar consequent in was Natasia. Die liet het liever down the drain gaan dan dat ze met Huub weg zou moeten.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zaten dan ook allebei in de kooi.
dat zou kunnenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
Enne.... misschien was Hedda's toenadering naar Amanda wel gewoon besproken achter?
dat denk ik niet en ik denk ook niet dat ze zo friendly met claire gaat wordenquote:Of dat het haar doel was voor Huub te spioneren door zich vriendelijk naar Amanda op te stellen?
Oeh... misschien is dat haar doel zelfs wel als ze nu friendly met Claire wordt![]()
Natasia speelde het spel dan ook uitmuntend. Maar dit is een trip down memory lane die al veel te vaak gemaakt is.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Klopt, maar niemand was verplicht om bij de stemmingen de uitjes te accepteren. volgens mij was de enige die daar consequent in was Natasia. Die liet het liever down the drain gaan dan dat ze met Huub weg zou moeten.
Ze kregen allemaal poen om absurde dingen te doen. Denk alleen maar aan het "oliebollencontract".quote:Op donderdag 5 november 2009 10:21 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Tuurlijk geld stinkt niet. Maar denk niet dat John daar geld voor uit geeft.
Hahaha.. Erg sterk om in een discussie met een tu quoque argument te komen. Je voelt je kennelijk ook aangesproken?quote:Er zijn wel meer mensen die op fora's labiel overkomen. Zeker als je een rozegeile bril op hebt t.o.v. Lieke.
Van Huub's agressie en alcoholverslaving zijn we als streamers allemaal getuige geweest, van de dingen die Huub vertelde niet.quote:Ach ja, alles was leugens. Alleen zijn agressie en alcoholverslaving was geen leugen toch?
Dit kwam volgens mij echt uit je tenen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee want ik vind nog iets.![]()
Weet je waar ik echt van partypoop. Dat het bericht wordt geplaatst als een soort van stoer vrouwengedoe. Dat ze hun krachten bundelen want power to the vrouwen. Schei uit zeg, een beetje vrouw/bitch* (*wat een compliment) spuugt op zulk gedrag, proost op zichzelf, braakt op de losers en gaat het leven in. Die zoekt geen ex van een ex op want na een ex hou je nog een heel stuk leven over. Thank God.
Ja, uit mijn Ciska-tenen ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit kwam volgens mij echt uit je tenen.
Dan hoop ik voor de buurtjes dat je een niet al te grote cupmaat hebt.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, uit mijn Ciska-tenen ja.
Maar het is klaar. Het is eruit. Bh fikt fijn na in de tuin.
Vriendinnetjes worden?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
Weet je waar ik echt van partypoop. Dat het bericht wordt geplaatst als een soort van stoer vrouwengedoe. Dat ze hun krachten bundelen want power to the vrouwen. Schei uit zeg, een beetje vrouw/bitch* (*wat een compliment) spuugt op zulk gedrag, proost op zichzelf, braakt op de losers en gaat het leven in. Die zoekt geen ex van een ex op want na een ex hou je nog een heel stuk leven over. Thank God.
Vooralsnog is het een aanklacht wegens huiselijk geweld.... dat hoeft niet altijd te betekenen dat iemand geslagen wordt...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:37 schreef marky het volgende:
Als er geen bewijs is van huiselijk geweld zijnde blauwe plekken op het lichaam van Claire. Dan wordt dat heel lastig te bewijzen. Ik weet van redelijk dichtbij dat de politie weinig kan met een aanklacht achteraf. Claire had ten tijde van de mishandeling naar de politie moeten gaan om te laten zien dat ze geslagen was.
Dat de gooier rugpijn krijgt ofzo? Had huub nog zo'n oude tv?quote:Maar goed, een TV die door een ruit vliegt levert dan wel weer fysiek bewijs op
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Wordt het niet gewoon tijd dat de ex-en hun leven eens op gaan pakken ipv dat gedram over Huub. Get the fuck over it and grow some balls. The bitches van tegenwoordig zijn de mietjes van vroeger.
Geen relevante post. Hou dit topic svp schoon!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:48 schreef judge666 het volgende:
bla bla bla.....
nou nog niet is uitgeroddeld/ uit gefantaseerd???
bla di blaquote:Op donderdag 5 november 2009 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen relevante post. Hou dit topic svp schoon!
was alleen een mening!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen relevante post. Hou dit topic svp schoon!
Dat was als duidelijk toen ze voor het eerst een voet in die kooi zette. Ze mocht niet voor niets Huub afzuigenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus Lieke houdt wel van een beetje stoken
Oeh, heeft ze geld toe moeten geven?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was als duidelijk toen ze voor het eerst een voet in die kooi zette. Ze mocht niet voor niets Huub afzuigen
Irrrelevant, dit topic gaat over Huub en Claire en niet over FOK! users. Wil je daar over zeiken verwijs ik je graag door naar de FB. Einde discussie!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:25 schreef judge666 het volgende:
[..]
was alleen een mening!
Mijn mening wel te verstaan!
Volgens de roddels heeft ze eerst in het kantoor een paar keer op haar knieën moeten zitten voor ze met haar koffertje de poort door mocht lopenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, heeft ze geld toe moeten geven?![]()
Darn, dat zijn de betere nieuwtjes
En daar komt als hij geluk heeft nog 18 jaar bijquote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
hoe lang zou Huub Sophie al niet gezien hebben? ik denk 5 weken
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef margje49 het volgende:
Als Sophie geluk heeft bedoel je toch zeker? Laten we vooral Sophie's geluk vooropstellen.
Echtgenoten en familieleden hoeven niet tegen elkaar te getuigen, maar het mag wel en de verklaring is dan geldig bewijs.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:37 schreef marky het volgende:
Als er geen bewijs is van huiselijk geweld zijnde blauwe plekken op het lichaam van Claire. Dan wordt dat heel lastig te bewijzen.
Op ‘eenvoudige mishandeling’ staat een maximumstraf van 3 jaar, waarbij een verjaringstermijn van zes jaar hoort. wanneer de mishandeling wordt gepleegd jegens een familielid of echtgenoot, wordt de maximumstraf echter met 1/3 verhoogd, en komt dan op 4 jaar.quote:Ik weet van redelijk dichtbij dat de politie weinig kan met een aanklacht achteraf. Claire had ten tijde van de mishandeling naar de politie moeten gaan om te laten zien dat ze geslagen was.
Zou jij niet eens gaan modereren ipv je afschuw jegens gebruikers laten blijken?quote:
Bedoel je nu echt te zeggen dat je hoopt dat het kind haar vader maar beter niet meer ziet?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef margje49 het volgende:
Als Sophie geluk heeft bedoel je toch zeker? Laten we vooral Sophie's geluk vooropstellen.
Ja, want zonder vader opgroeien en gezellig met mams in de Party, dat is pas feest!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef margje49 het volgende:
Dat was mijn eerste gedachte toen ik haar bij bullevard zagquote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ontopic: Het is niet ondenkbaar dat Claire alleen de voogdij gaat opeisen
(Dit is een van die mensen die de haat een beetje te diep hebben zitten, een beetje moeite hebben met Dgk, Party, Prive, rl los van elkaar te zien. Dus ze kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je nu echt te zeggen dat je hoopt dat het kind haar vader maar beter niet meer ziet?
Dat is jegens een opmerking die ik ook zum kotzen vind overigens. Kom op zeg.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou jij niet eens gaan modereren ipv je afschuw jegens gebruikers laten blijken?
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou jij niet eens gaan modereren ipv je afschuw jegens gebruikers laten blijken?
Ontopic: Het is niet ondenkbaar dat Claire alleen de voogdij gaat opeisen
Zodra er geweld, alcohol in het spel komt is de rechter met advies van jeugdzorg en eventueel het amk vaker geneigd om de voogdij aan 1 ouder over te zetten. Kans is dus relatief groot!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het triest dat het hier nodig gevonden wordt om dat kind in te zetten om je haat of je stoerheid of whatever te etaleren.
En ik ben zelf ook een "gebruiker" met een mening.![]()
On topic: het is vrijwel ondenkbaar dat Claire niet alleen de voogdij gaat opeisen.
Nou het stond er zo hatelijk dat ik dacht dat ik me wel moest vergissen. Kom op zeg, zoals het er staat zou je denken dat het om een pedo of een verkrachter ging.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
(Dit is een van die mensen die de haat een beetje te diep hebben zitten, een beetje moeite hebben met Dgk, Party, Prive, rl los van elkaar te zien. Dus ze kan het ook niet helpen)
Dan hoop ik voor Claire dat ze een stuk minder drinkt dan in de kooiquote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zodra er geweld, alcohol in het spel komt is de rechter met advies van jeugdzorg en eventueel het amk vaker geneigd om de voogdij aan 1 ouder over te zetten. Kans is dus relatief groot!
Zeg! Mag ik ook eens een keertje proberen wat te stoken ?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is jegens een opmerking die ik ook zum kotzen vind overigens. Kom op zeg.
Ja hallo, het is wel Margje he, die is niet zo van de vriendelijkequote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou het stond er zo hatelijk dat ik dacht dat ik me wel moest vergissen. Kom op zeg, zoals het er staat zou je denken dat het om een pedo of een verkrachter ging.
Blij dat Margjes de dienst niet uitmaken in onze rechtspraakquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, het is wel Margje he, die is niet zo van de vriendelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |