Hij zou bij een slijterij kunnen gaan werken. Dan kan hij bij iedere aankoop naar eer en weten "goede keus, ik heb 'm thuis zelf ook" zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Sinds ie ontslagen is bij Talpa is ie de hele dag thuis, wat moet ie anders ?
Ja,Huub verkoopt geen knollen voor citroenenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zou bij een slijterij kunnen gaan werken. Dan kan hij bij iedere aankoop naar eer en weten "goede keus, ik heb 'm thuis zelf ook" zeggen.
Op is op aanbiedingen kunnen ze dan beter achterwege laten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zou bij een slijterij kunnen gaan werken. Dan kan hij bij iedere aankoop naar eer en weten "goede keus, ik heb 'm thuis zelf ook" zeggen.
Het enige wat klopt in dit rijtje is dat claire een baan heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef sunny16947 het volgende:
Wie belt de bladen dat ze hun huiswerk beter moeten doen.
Huub is ontslagen
Claire heeft een baan
Claire is terug bij Huub
Claire is nu kostwinster en heeft de broek aan.
Huub komt om in de poepluiers met een schort voor.
En crackhoeren met een poepluier?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Ik heb genoeg poepluiers met een schort voor gezien, hoor!
Jij als mod van dit sublieme subforum zou moeten weten dat bij zulke uitspraken voor sommige posters extra uitleg nodig is.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja nee goed dat je dat nog even meldt, want de argeloze lezer mocht dat eens ontgaan zijn!
Spannend valse nichten die ruzie maken, is er op SHO al iets over gezegd? ok weer zo'n worst tvp everquote:Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Claire heeft "haar verhaal" nu uitgebreid gedaan en Huub weigert het via de media te spelen.
Dus op zich is het wel logisch dat er na een paar weken H&C op de voorpagina's nu weer even ruimte wordt vrijgemaakt voor Yolanthe&Wesley, Maribelle die met haar grote liefde Nicolaas (jaja, toch nog een DGK-tintje) naar Spanje gaat verhuizen, en de ruzie tussen Albert V. en Peter van der V.
Hopelijk volgende week beter, met een nieuw publiciteits-offensief van de Recourtjes, waarna Huub het niet langer houdt en de week erna op de cover van Party verschijnt met de suggestieve kop "HUUB SLAAT TERUG!"
Ja waar je bij staat te koren. Maar het was ook vast niet van je eigenstquote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Ik heb genoeg poepluiers met een schort voor gezien, hoor!
Waar ?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Soury het volgende:
O en nu mis ik Static wel ff wat een gelul op niks af
Nergens iid .. en ik ik ben een beetje zat dat dat hersenloze kutwijf ten aller tijden verdedigd word.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nergens iid .. en ik ik ben een beetje zat dat dat hersenloze kutwijf ten aller tijden verdedigd word.
Het zijn er twee hoor, die hem te allen tijde verdedigen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
Nergens iid .. en ik ik ben een beetje zat dat dat hersenloze kutwijf ten aller tijden verdedigd word.
Claire is onze muze, wij houden van haarquote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: TNT..... alleen de middelste heeft een Nquote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn er twee hoor, die hem te allen tijde verdedigen.
Heb ik van Cc geleerd en Huub ook.![]()
Deze ga ik serieus onthoudenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ezelsbruggetje: TNT..... alleen de middelste heeft een N
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Claire Lieke is onze muze, wij houden van haar
Één keer ben ik onaardig en je tieft meteen mijn posts weg!?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen gemiep naar elkaar in deze reeks. Klaar.
Maar je gaat toch niet ZO retestrak zitten modden omdat er iemand een opmerking maakt over het feit dat deze hele topiquereeks helemaal nergens over gaat? Wat moet dat straks worden als er streams komen en mensen tegen elkaar in gaan posten, ga je dan hele topiques wissen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was teveel om te editten. Dan waren jullie alweer 30 posts verder geweest.
't was gewoon een eruptie van onderdrukte liefde, je moet het alleen willen zienquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen gemiep naar elkaar in deze reeks. Klaar.
Serie aan posts weggehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |