En daar komt als hij geluk heeft nog 18 jaar bijquote:Op donderdag 5 november 2009 13:43 schreef Suikeroom het volgende:
hoe lang zou Huub Sophie al niet gezien hebben? ik denk 5 weken

quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef margje49 het volgende:
Als Sophie geluk heeft bedoel je toch zeker? Laten we vooral Sophie's geluk vooropstellen.

Echtgenoten en familieleden hoeven niet tegen elkaar te getuigen, maar het mag wel en de verklaring is dan geldig bewijs.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:37 schreef marky het volgende:
Als er geen bewijs is van huiselijk geweld zijnde blauwe plekken op het lichaam van Claire. Dan wordt dat heel lastig te bewijzen.
Op ‘eenvoudige mishandeling’ staat een maximumstraf van 3 jaar, waarbij een verjaringstermijn van zes jaar hoort. wanneer de mishandeling wordt gepleegd jegens een familielid of echtgenoot, wordt de maximumstraf echter met 1/3 verhoogd, en komt dan op 4 jaar.quote:Ik weet van redelijk dichtbij dat de politie weinig kan met een aanklacht achteraf. Claire had ten tijde van de mishandeling naar de politie moeten gaan om te laten zien dat ze geslagen was.

Zou jij niet eens gaan modereren ipv je afschuw jegens gebruikers laten blijken?quote:

Bedoel je nu echt te zeggen dat je hoopt dat het kind haar vader maar beter niet meer ziet?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef margje49 het volgende:
Als Sophie geluk heeft bedoel je toch zeker? Laten we vooral Sophie's geluk vooropstellen.

Ja, want zonder vader opgroeien en gezellig met mams in de Party, dat is pas feest!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:55 schreef margje49 het volgende:

Dat was mijn eerste gedachte toen ik haar bij bullevard zagquote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ontopic: Het is niet ondenkbaar dat Claire alleen de voogdij gaat opeisen

(Dit is een van die mensen die de haat een beetje te diep hebben zitten, een beetje moeite hebben met Dgk, Party, Prive, rl los van elkaar te zien. Dus ze kan het ook niet helpenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je nu echt te zeggen dat je hoopt dat het kind haar vader maar beter niet meer ziet?
 )
 )

Dat is jegens een opmerking die ik ook zum kotzen vind overigens. Kom op zeg.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou jij niet eens gaan modereren ipv je afschuw jegens gebruikers laten blijken?

quote:Op donderdag 5 november 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou jij niet eens gaan modereren ipv je afschuw jegens gebruikers laten blijken?
Ontopic: Het is niet ondenkbaar dat Claire alleen de voogdij gaat opeisen

Zodra er geweld, alcohol in het spel komt is de rechter met advies van jeugdzorg en eventueel het amk vaker geneigd om de voogdij aan 1 ouder over te zetten. Kans is dus relatief groot!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]

Ik vind het triest dat het hier nodig gevonden wordt om dat kind in te zetten om je haat of je stoerheid of whatever te etaleren.
En ik ben zelf ook een "gebruiker" met een mening.
On topic: het is vrijwel ondenkbaar dat Claire niet alleen de voogdij gaat opeisen.

Nou het stond er zo hatelijk dat ik dacht dat ik me wel moest vergissen. Kom op zeg, zoals het er staat zou je denken dat het om een pedo of een verkrachter ging.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
(Dit is een van die mensen die de haat een beetje te diep hebben zitten, een beetje moeite hebben met Dgk, Party, Prive, rl los van elkaar te zien. Dus ze kan het ook niet helpen)

Dan hoop ik voor Claire dat ze een stuk minder drinkt dan in de kooiquote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zodra er geweld, alcohol in het spel komt is de rechter met advies van jeugdzorg en eventueel het amk vaker geneigd om de voogdij aan 1 ouder over te zetten. Kans is dus relatief groot!

Zeg! Mag ik ook eens een keertje proberen wat te stoken ?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is jegens een opmerking die ik ook zum kotzen vind overigens. Kom op zeg.

Ja hallo, het is wel Margje he, die is niet zo van de vriendelijkequote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou het stond er zo hatelijk dat ik dacht dat ik me wel moest vergissen. Kom op zeg, zoals het er staat zou je denken dat het om een pedo of een verkrachter ging.

Blij dat Margjes de dienst niet uitmaken in onze rechtspraakquote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja hallo, het is wel Margje he, die is niet zo van de vriendelijke

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |