quote:Hedda (313)
vandaag, 08:36Hee, was gezellig he!
Volgende keer bij ons!
Ook een fijn weekend

Ach welnee, Ratna is gek op haar broer en laat hem niet vallen, ongeacht wat hij doet.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:04 schreef sunny16947 het volgende:
Trouwens een beetje vreemd niet? Hedda zou geslagen cq mishandeld zijn in de relatie. VOOR de kooi. En hoewel ze al heel lang onder het juk van Huub vandaan was, kwam ze gezellig op visite, hield zoveel van hem en dook zelfs voor het oog van Lieke met hem in bed. Betrouwbare getuige.
Dan nog even zus, broer verhouding. Met zus haar eigen ervaringen zou ze Huub echt wel hebben laten vallen. Of op zijn minst een tijdje boos zijn, en zeker geen kusjes naar hem hyven.
Hebben jullie trouwens ook gehoord dat Joris en Huub er samen voor hebben gezorgd dat die ex van zus zich niet meer liet zien?

Jammer.. ik heb me dus een beetje laten opFOKken..quote:Op donderdag 5 november 2009 10:00 schreef sering het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt vlak na de kooi, hadden ze allerlei feestjes in discotheken, die foto heeft ook heel lang gestaan in fotoalbum op huub zijn hyves. dus.......

blijkbaar is hedda niet zo klef met claire als PB het doet voorkomenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Hedda ook een slang maar daar denkt Ratna wrs toch anders over. Dit lees ik op Ratna's Hyves.
[..]

Dat ziet ze nu zelf ook in.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef Marrije het volgende:
blijkbaar is hedda niet zo klef met claire als PB het doet voorkomen

Maakt ook niet uit, PB is kennelijk in de maling genomen door iemand, ik geloof niet dat ze die foto hier geplaatst heeft om ons bewust op het verkeerde been te zetten....quote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
blijkbaar is hedda niet zo klef met claire als PB het doet voorkomen

Lijkt mij van een hele andere orde, moeder, dochter. Zeker als je zelf in dat schuitje hebt gezeten. Bovendien zijn zus en broer al eens eerder een tijdje op niet zo'n goede voet geweest.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, Ratna is gek op haar broer en laat hem niet vallen, ongeacht wat hij doet.
En dat geeft niet, daar heb je familie voor, het is niet alsof hij een seriemoordenaar is ofzo.
Daarbij; als jouw dochter haar vent alle hoeken van het huis zou laten zien, dan zou je je dochter ook niet laten vallen, ongeacht wat je zoon is overkomen.

Ja, en als het waar is dat Joris en Huub die ex van Ratna zich niet meer liet zien (en dan neem ik aan dat het om die ex gaat waarvoor ze het BVML-huis invluchtte) dan zal daar waarschijnlijk een onbeperkte dankbaarheid en blinde vlek voor eventueel ongewenst gedrag van Huub jegens vrouwen voor ontstaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:11 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Lijkt mij van een hele andere orde, moeder, dochter. Zeker als je zelf in dat schuitje hebt gezeten. Bovendien zijn zus en broer al eens eerder een tijdje op niet zo'n goede voet geweest.
Dat Hedda geen contact meer heeft met Huub lijkt mij meer een kwestie van: Ze had gedacht dat het huwelijk met Claire spel was en Huub na de kooi weer met haar verder zou gaan.

Misschien gezwicht voor het oliebollengeld van John de Mol.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:04 schreef sunny16947 het volgende:
Trouwens een beetje vreemd niet? Hedda zou geslagen cq mishandeld zijn in de relatie. VOOR de kooi. En hoewel ze al heel lang onder het juk van Huub vandaan was, kwam ze gezellig op visite, hield zoveel van hem en dook zelfs voor het oog van Lieke met hem in bed. Betrouwbare getuige.
Daar ben ik niet zo zeker van. Ratna wekte zoals ze zich vaak op de fora manifesteerde nou niet echt een stabiele indruk. Ze kon zeer ongenuanceerd uitvallen naar posters die het waagden om zich kritisch over haar broertje uit te laten. Ik denk dat ze alles wat haar broertje doet door een roze bril ziet.quote:Dan nog even zus, broer verhouding. Met zus haar eigen ervaringen zou ze Huub echt wel hebben laten vallen. Of op zijn minst een tijdje boos zijn, en zeker geen kusjes naar hem hyven.
Huub heeft zich daar in de kooi wel eens iets over laten ontvallen. Maar ja, of het waar is weet je bij Huub natuurlijk nooit.quote:Hebben jullie trouwens ook gehoord dat Joris en Huub er samen voor hebben gezorgd dat die ex van zus zich niet meer liet zien?

Huub had ook uitjes met Brian.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
zeker in de kooi waar alles draaide om loyaliteit was dat flink misplaatst

Die zaten dan ook allebei in de kooi.quote:

quote:Op donderdag 5 november 2009 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, PB is kennelijk in de maling genomen door iemand, ik geloof niet dat ze die foto hier geplaatst heeft om ons bewust op het verkeerde been te zetten....
Degene die de foto aan PB gaf, heeft dat wellicht wel gedaan.
 En die kan lachen ook !!!!
  En die kan lachen ook !!!!   

Ik denk dat Hedda daar wel klaar mee was nadat hij haar gebruikte om het bed mee in te duiken om Lieke jaloers te makenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:14 schreef Leandra het volgende:
En echt.... Hedda denken dat ze verder zouden gaan??

Ja ik ook, maar kennelijk denken sommige mensen dat Huub zo geweldig is dat je blijft terugkomen voor meer, ongeacht wat er gebeurd isquote:Op donderdag 5 november 2009 10:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Hedda daar wel klaar mee was nadat hij haar gebruikte om het bed mee in te duiken om Lieke jaloers te maken

Tuurlijk geld stinkt niet. Maar denk niet dat John daar geld voor uit geeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien gezwicht voor het oliebollengeld van John de Mol.
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. Ratna wekte zoals ze zich vaak op de fora manifesteerde nou niet echt een stabiele indruk. Ze kon zeer ongenuanceerd uitvallen naar posters die het waagden om zich kritisch over haar broertje uit te laten. Ik denk dat ze alles wat haar broertje doet door een roze bril ziet.
[..]
Huub heeft zich daar in de kooi wel eens iets over laten ontvallen. Maar ja, of het waar is weet je bij Huub natuurlijk nooit.

Nee want ik vind nog iets.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Delete de hele ochtenddiscussie maar.

) spuugt op zulk gedrag, proost op zichzelf, braakt op de losers en gaat het leven in. Die zoekt geen ex van een ex op want na een ex hou je nog een heel stuk leven over. Thank God.
 ) spuugt op zulk gedrag, proost op zichzelf, braakt op de losers en gaat het leven in. Die zoekt geen ex van een ex op want na een ex hou je nog een heel stuk leven over. Thank God.

Klopt, maar niemand was verplicht om bij de stemmingen de uitjes te accepteren. volgens mij was de enige die daar consequent in was Natasia. Die liet het liever down the drain gaan dan dat ze met Huub weg zou moeten.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zaten dan ook allebei in de kooi.

dat zou kunnenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:18 schreef Leandra het volgende:
Enne.... misschien was Hedda's toenadering naar Amanda wel gewoon besproken achter?
dat denk ik niet en ik denk ook niet dat ze zo friendly met claire gaat wordenquote:Of dat het haar doel was voor Huub te spioneren door zich vriendelijk naar Amanda op te stellen?
Oeh... misschien is dat haar doel zelfs wel als ze nu friendly met Claire wordt

Natasia speelde het spel dan ook uitmuntend. Maar dit is een trip down memory lane die al veel te vaak gemaakt is.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Klopt, maar niemand was verplicht om bij de stemmingen de uitjes te accepteren. volgens mij was de enige die daar consequent in was Natasia. Die liet het liever down the drain gaan dan dat ze met Huub weg zou moeten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |