Geen bewijs geen zaak tochquote:Op donderdag 5 november 2009 00:58 schreef Diamonds het volgende:
Voor wat de aangifte betreft. Denk je dat we daar überhaupt nog wat van horen? Heeft iemand nog iets gehoord over de gevolgen van de aangifte van Amanda? Toch ook niet? Dus waarom deze keer wel?
Eh, ik hoef ook niet op de hoogte gehouden te worden van elke wijziging in het dossier, maar de uitslag, net als bij de zaak Amanda vs Brian, zou fijn zijn, en dat hoeft niet nú maar wel snel graagquote:Op donderdag 5 november 2009 00:58 schreef Diamonds het volgende:
Voor wat de aangifte betreft. Denk je dat we daar überhaupt nog wat van horen? Heeft iemand nog iets gehoord over de gevolgen van de aangifte van Amanda? Toch ook niet? Dus waarom deze keer wel?
De eerste barstjes?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Toch snap ik Hubert ff niet als ik hyves aan het lurken ben...sorry Huub ..ik ga heel ver in begrijpen..,maar ....![]()
Wat valt er niet te begrijpen ?quote:
Ben ik ook nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen ?
Weet ik veel, daarom vraag ik het.quote:
wanneer is die foto gemaakt?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
When bitches join forces...![]()
[ afbeelding ]
Ai Huub, je mag wel met een paar heel goede getuigen a decharge komen...
Moet volgens mij vrij recent zijn want Huub had na de kooi geen contact meer met Hedda, dus waarschijnlijk in Claire's post-Huub tijdperk.quote:
God, wat stom.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef Pearlbitch het volgende:
When bitches join forces...![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat.quote:
Toen Hedda op bezoek was in de kooi trok ze ook meteen naar Amanda toequote:Op donderdag 5 november 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat.
Snap ik niet. Gaan die meiden die een ex als gemeenschappelijke deler hebben elkaar opzoeken en een beetje aan elkaar clingen als beste vriendinnen ooit.
Kleuterschoolgedrag.
En dan gaan ze volle avonden janken hoe slecht hij was en dan lullen ze door elkaar heen want,' oh ja, dat hád ik ooohoook...' Anekdote op anekdote terwijl de tegenpartij al zuipend en neukend het leven aan het vieren is.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat.
Snap ik niet. Gaan die meiden die een ex als gemeenschappelijke deler hebben elkaar opzoeken en een beetje aan elkaar clingen als beste vriendinnen ooit.
Kleuterschoolgedrag.
Dat gaat nog gezellig worden...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou zo maar kunnen dat Hedda straks voor de rechtbank als getuige wordt opgeroepen door kamp Claire. En aangezien Hedda ook heel goed is met Lieke, komt Lieke misschien ook wel om haar verhaal te doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |