Je weet het nooit natuurlijk. Overigens is er ook een Twente / Enschede topic hier op FOK! wellicht dat je het in overleg met de moderators daar ook ff neer kan gooien?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef corkydiggles het volgende:
het contact tussen hem en mij is op het moment niet zo denderend meer zag hem zo af en toe nog wel is.
kon altijd zeer goed met hem opschieten.
en als ik dan op deze manier mijn steentje bij kan dragen om zo hem terug te vinden dat zijn ouders en zusje weer rust krijgen.
hij is totaal geen gangster zoals van die fake ghetto boys. hij hield volgens mij van aparte fel gekleurde kleding![]()
idd komen fokkers niet veel buiten maar je weet maar nooit
In de herhaling. En bashers of ander spul wat het noodzakelijk acht kutopmerkingen te plaatsten krijgen bij deze de waarschuwing om gewoon weg te blijven uit dit topic. Dank voor de medewerking.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:40 schreef BrandX het volgende:
Grappenmakers krijgen bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek weg te blijven uit dit topic.
Thanks!
Goeie vraag inderdaad. Zelf zou ik gaan zoeken omdat ik al met het ergste rekening hou. Maar dat klinkt voor jou misschien heel cru en dat is mijn bedoeling uiteraard niet. Politie wacht hier bij jongeren ook veel te lang mee omdat er zoveel weglopen en weer thuiskomen. Maar bepaalde spullen niet meenemen wat je noemde is wel heel zorgelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:33 schreef corkydiggles het volgende:
dat weet ik dus niet van wat ik hoor nu nog weinig.
waar begin je met zoeken?
wordt het in dit specifieke topic niet eens tijd dat de lolbroeken een ban kunnen krijgen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef HeatWave het volgende:
bagger maar weer eens weg
Dan hebben we het over mobiel, sleutels etc.? Da's wel raar ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:23 schreef corkydiggles het volgende:
geen enkele vriend weet waar hij is. en hij is zover ik het weet uit zichzelf naar die kliniek gegaan
zo waren er nog enkele spullen in zijn woning gevonden die je eigenlijk altijd bij je hebt als je de deur uitgaat. dus dat is wel raar.
Daar kan TS zich maar beter buitenhouden, mensen doen ook vreemde dingen als ze denken hun geld niet meer terug te zien en straks houden ze TS verantwoordelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
misschien tijd om het onderzoek te verleggen naar de schulden die hij had? sommige mensen willen hun geld heel erg graag terug.
ik bedoelde natuurlijk dat recherche zich beter bezig kan houden met die eventuele schulden. 'rechercheonderzoek' dus. my bad.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Daar kan TS zich maar beter buitenhouden, mensen doen ook vreemde dingen als ze denken hun geld niet meer terug te zien en straks houden ze TS verantwoordelijk.
Had ik niet zo goed gelezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoelde natuurlijk dat recherche zich beter bezig kan houden met die eventuele schulden. 'rechercheonderzoek' dus. my bad.
Dat is zo vervelend, dat niemand dat weet terwijl hij toch gezien is.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef corkydiggles het volgende:
het is inderdaad dicht bij de haven.
welke kant hij opging heb ik geen idee van volgens mij niemand eigenlijk.
zou inderdaad verstandig zijn om is langs het kanaal te rijden en te zoeken ook al doe je dat het liefst niet.
lijkt me, gezien zijn omstandigheden, wel plaats nummer één waar recherche heeft gezocht. klinkt bot, maar als de wind naar de zee stond is het lastig vinden.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef corkydiggles het volgende:
zou inderdaad verstandig zijn om is langs het kanaal te rijden en te zoeken ook al doe je dat het liefst niet.
Of werkt hij daar nu om niet meteen van het allerergste uit te gaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me, gezien zijn omstandigheden, wel plaats nummer één waar recherche heeft gezocht. klinkt bot, maar als de wind naar de zee stond is het lastig vinden.
Ik bedoelde het ook absoluut niet verkeerd, het is super wanneer je via derden hulp kan krijgen.quote:
Heeft in de politie ook al 'in' het water gekeken?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef corkydiggles het volgende:
Dit is totaal afhankelijk van de situatie. Waarschijnlijk zijn er geen redenen om aan te nemen dat deze jongen in het water terecht is gekomen. Stel dat zijn fiets langs de waterkant ligt, dan zouden de duikers actie ondernemen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft in de politie ook al 'in' het water gekeken?
Normaal als een persoon vermist is gaan ze toch meteen duiken in wateren enz, op zoek naar een mogelijk lichaam?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:19 schreef JarnoF het volgende:![]()
[..]
Dit is totaal afhankelijk van de situatie. Waarschijnlijk zijn er geen redenen om aan te nemen dat deze jongen in het water terecht is gekomen. Stel dat zijn fiets langs de waterkant ligt, dan zouden de duikers actie ondernemen.
Op dit moment kijken zij waarschijnlijk naar andere aanwijzingen, waar wij nog geen weet van hebben. Sommige informatie blijft achterwege.
That's the spirit!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:48 schreef corkydiggles het volgende:
ik ga altijd uit van het ergste dat scheelt al.
maar het gaat meer om de familieleden dan om mij.
tja als politie zijnde kun je ook niet bij elke wissewasje uitrukken dus dat begrijp ik wel.
wat de politie op het moment er aan doet kan ik niet vertellen mischien zijn ze er wel druk mee bezig.
Wens hetzelfde, wat kun je anders nog zeggen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Sandoval het volgende:
Sterkte aan vrienden en bekenden van Sylvian hier op Fok.
dat is goed om te horen. dan kan mijn hiervoor geuitte twijfel ook naar het rijk der fabels gestuurd worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef L.E. het volgende:
Sylvian heeft geen schulden bij verkeerde mensen.
Wat hij thuis heeft achtergelaten zijn zijn laptop, mobiel en portemonnee (qua 'belangrijke dingen die je meeneemt als je je huis verlaat'). Ik heb nog meer informatie, maar het lijkt me niet gepast dit te vermelden op dit forum, aangezien het geen rol speelt in het vinden van Sylvian.
Ik weet dit omdat ik Sylvian persoonlijk ken. Mijn vriend heeft een lange tijd met hem samengewoond waarna ze samen naar het studentenhuis (Paulus Moreelsestraat) zijn vertrokken. Het zijn goede vrienden en tevens buurmannen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef L.E. het volgende:
Ik las een topic over 'een lijk in Hengelo', waarbij je (corkydiggles) een reactie gepost had, is daar al meer informatie over gekomen?
Jij kent hem toch? Heb je mijn post nog gelezen?quote:Op zondag 15 november 2009 19:45 schreef L.E. het volgende:
In gezonde staat was het geen wegloper, maar dat is het moeilijke juist, want hij is hoogstwaarschijnlijk niet helder geweest toen hij vertrok i.v.m. zijn geestelijke ''stoornis''.
Is er met deze info nu nog iets gedaan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En hoe moet ik zijn jas precies voorstellen? Is het geheel zwart met hier en daar een blokje?
Ik heb vanavond iemand in Enschede gezien die wel een beetje op hem lijkt, althans afgaande op de foto. Ik zeg er gelijk bij dat het niet heel licht was in die straat maar daardoor viel mij op dat die gozer felle neongekleurde veters had. Kleur weet ik niet zeker, misschien geel. Wat ik me nog kan herinneren is dat
hij een beetje een aparte jas aanhad, maar overwegend donker. Het was een wat dikker figuur maar weet niet of de lengte van 1.85 wel overeenkomt.
Misschien komt dat omdat die persoon naast hem een heel lang dun persoon was met een kale kop, geheel in het zwart gekleed. Ik heb deze personen gezien rondom de Van Lochemstraat bij de coffeeshops.
Het kan trouwens zijn dat hij wat op zijn hoofd had, een pet of capuchon. Maar ik werd met name afgeleid door de felle veters en de lange kale die er naast liep.
Ik ben het met corkydiggles eens. Voor hetzelfde geld zit hij bij een vriend en heeft hij die veters nieuw.quote:Op maandag 16 november 2009 17:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Voordat ik een tip aan de politie ga doorgeven, kan iemand dan eerst bevestigen of hij idd felle neon gekleurde veters in zijn schoenen had?
Dat is voor mij nogal van belang omdat ik vooral daardoor werd afgeleid en zn gezicht niet goed heb kunnen zien.
Perfect verwoord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Toch.
Wat klote, zo'n jonge jongen, zo'n uitweg.
Ben wel blij voor zijn omgeving dat er een eind aan alle onzekerheid is gekomen.
Veel sterkte!
dat dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:23 schreef Stali het volgende:
Toch.
Wat klote, zo'n jonge jongen, zo'n uitweg.
Ben wel blij voor zijn omgeving dat er een eind aan alle onzekerheid is gekomen.
Veel sterkte!
TS sterkte en als je het kwijt moet kan het altijd op fok desnoods maak je een kloon aan , wij zijn er voor jequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:16 schreef corkydiggles het volgende:
ik las het ook in de krant bij de kapper![]()
ik ging al van het ergste uit vooral door de aanwijzingen die er waren. de klap kwam daardoor wat minder aan maar wel naar om bij de kapper te zitten en de krant dan open te slaan en het te lezen.
ik wens de familie ook alle sterkte toe. dit geeft voor mij toch wel enige soort van rust dat hij in ieder geval weer terecht is. de familie vast ook op een bepaalde manier, maar die hebben nog een behoorlijk heftig iets te verwerken.
bedankt voor alle hulp en inzet en begrip die er getoond is.
dat is mooi om te horen. sluit hij zijn leven toch in stijl af.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef L.E. het volgende:
Zijn begrafenis was prachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |