abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74435120
geloof me het is gelukkig geen obsessie.
mijn dagelijks werk bestaat uit achter de computer zitten. dus de beste manier van mij om te helpen is oproepen plaatsen op het internet en oproepen sturen naar blogs(al hoor ik daar weinig van terug ) en zo nodig nieuwe info plaatsen. dat is een kleine moeite

en idd ik denk dat de politie al wel een keer een rit langs het kanaal heeft gemaakt.
het is wel zo dat als ik nu in Enschede en omgeving rond rij mij ogen nu wel extra open houd.

we moeten ons ook niet al te veel bezig houden met dingen die gebeurd KUNNEN zijn maar meer met de informatie die we hebben en dan verder te zoeken en hopen dat er dan toch iemand is die meer weet.

hoe meer mensen deze oproep zien des te beter
pi_74435266
Succes met zoeken, het is dat ik in het zuiden woon anders zou ik je helpen.
Life is Music
  donderdag 5 november 2009 @ 21:52:34 #53
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_74435760
quote:
Ik bedoelde het ook absoluut niet verkeerd, het is super wanneer je via derden hulp kan krijgen.
Jouw positie is op dit moment ook redelijk moeilijk, aangezien jij hem kent.

Ik hoop echt op een goede afloop en zal ook mijn ogen open blijven houden.
Wanneer er meer informatie vrij komt, neem ik aan het hier te lezen, want dit soort nieuws is belangrijk.

Gelukkig dat het geen obsessie is, hou het ook vooral zo !!
Voor het geval je het nog niet hebt gedaan, een bericht via hyves rondsturen? Ik neem aan dat er vast een hyve is met betrekking tot Twente, waarin je de oproep kan plaatsen
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_74437343
ik begreep je eerdere post mijn bericht was niet aanvallend. altijd lastig om iets in tekst duidelijk te maken

via de hyve word al druk berichten naar vrienden van vrienden van vrienden etc etc etc gestuurd
pi_74442466
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef corkydiggles het volgende:
het is inderdaad dicht bij de haven.
welke kant hij opging heb ik geen idee van volgens mij niemand eigenlijk.

zou inderdaad verstandig zijn om is langs het kanaal te rijden en te zoeken ook al doe je dat het liefst niet.
Heeft in de politie ook al 'in' het water gekeken?

Normaal als een persoon vermist is gaan ze toch meteen duiken in wateren enz, op zoek naar een mogelijk lichaam?
pi_74442468
Sterkte.

-weg, maak dan helemaal geen opmerking-

[ Bericht 80% gewijzigd door BrandX op 06-11-2009 14:52:49 ]
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:19:56 #57
221559 JarnoF
De goede goedzak
pi_74443116
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heeft in de politie ook al 'in' het water gekeken?

Normaal als een persoon vermist is gaan ze toch meteen duiken in wateren enz, op zoek naar een mogelijk lichaam?
Dit is totaal afhankelijk van de situatie. Waarschijnlijk zijn er geen redenen om aan te nemen dat deze jongen in het water terecht is gekomen. Stel dat zijn fiets langs de waterkant ligt, dan zouden de duikers actie ondernemen.

Op dit moment kijken zij waarschijnlijk naar andere aanwijzingen, waar wij nog geen weet van hebben. Sommige informatie blijft achterwege.
Steek geen moeite in een vrouw, maar je penis
pi_74453093
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 08:19 schreef JarnoF het volgende:

[..]

Dit is totaal afhankelijk van de situatie. Waarschijnlijk zijn er geen redenen om aan te nemen dat deze jongen in het water terecht is gekomen. Stel dat zijn fiets langs de waterkant ligt, dan zouden de duikers actie ondernemen.

Op dit moment kijken zij waarschijnlijk naar andere aanwijzingen, waar wij nog geen weet van hebben. Sommige informatie blijft achterwege.

Snap niet wat voor je post nu voor toegevoegde waarde heeft.
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:01:58 #59
278970 Dubieus
Also sprach..
pi_74462617
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:48 schreef corkydiggles het volgende:
ik ga altijd uit van het ergste dat scheelt al.
maar het gaat meer om de familieleden dan om mij.
tja als politie zijnde kun je ook niet bij elke wissewasje uitrukken dus dat begrijp ik wel.
wat de politie op het moment er aan doet kan ik niet vertellen mischien zijn ze er wel druk mee bezig.
That's the spirit!

Het ergste moet nog komen..
pi_74488692
er is nog steeds niks vernomen van sylvian
pi_74489296
Een week geleden al

Sterkte!
pi_74546218
Inmiddels al nieuws?
Aids.
pi_74557901
nee nog steeds helemaal niks van hem vernomen.
pi_74558424
Mail Geenstijl anders, op een of andere manier vinden die altijd alles.
En nee, dit is geen flauwe opmerking of grappig bedoelde opmerking.

Sterkte man.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_74565443
ik had ze al gemailed maar nog geen reactie terug.
ik zal ze nog is een keer mailen. mischien dat het voor hun meer overkwam van daar heb je weer een wegloper.
pi_74601333
Sylvian heeft geen schulden bij verkeerde mensen.
Wat hij thuis heeft achtergelaten zijn zijn laptop, mobiel en portemonnee (qua 'belangrijke dingen die je meeneemt als je je huis verlaat'). Ik heb nog meer informatie, maar het lijkt me niet gepast dit te vermelden op dit forum, aangezien het geen rol speelt in het vinden van Sylvian.

Ik weet dit omdat ik Sylvian persoonlijk ken. Mijn vriend heeft een lange tijd met hem samengewoond waarna ze samen naar het studentenhuis (Paulus Moreelsestraat) zijn vertrokken. Het zijn goede vrienden en tevens buurmannen.
pi_74601496
''Hij was de door schulden de laatste tijd zeer depressief en was onderweg naar de kliniek voor een opname. Daar is hij echter niet aangekomen.''

De manier waarop ze dat formuleren laat mensen denken dat hij vermist is geraakt nadat hij onderweg was naar de kliniek. Dit klopt niet. De dag waarop hij naar de kliniek toe zou gaan is hij in huis gebleven. Vrijdags (30 oktober) is mijn vriend bij hem langsgeweest om te vragen waarom, hoe, etc. Sylvian heeft echter geen normaal antwoord kunnen geven. Die dag eróp is hij pas vermist geraakt.
pi_74608178
Sterkte aan vrienden en bekenden van Sylvian hier op Fok, ik heb hem niet gezien maar zal wel mijn ogen open houden. Het is inmiddels al erg lang, hopelijk zit hij bij iemand ondergedoken.
pi_74608314
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Sandoval het volgende:
Sterkte aan vrienden en bekenden van Sylvian hier op Fok.
Wens hetzelfde, wat kun je anders nog zeggen.
Het duurt ook al zo lang en die moeder moet echt door een hel gaan.
pi_74608487
Misschien een idee om Vermist in te schakelen??? (tv programma bedoel ik)
pi_74610420
hij staat al op vermist.
pi_74612255
Ik las een topic over 'een lijk in Hengelo', waarbij je (corkydiggles) een reactie gepost had, is daar al meer informatie over gekomen?
  woensdag 11 november 2009 @ 19:24:50 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74613475
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef L.E. het volgende:
Sylvian heeft geen schulden bij verkeerde mensen.
Wat hij thuis heeft achtergelaten zijn zijn laptop, mobiel en portemonnee (qua 'belangrijke dingen die je meeneemt als je je huis verlaat'). Ik heb nog meer informatie, maar het lijkt me niet gepast dit te vermelden op dit forum, aangezien het geen rol speelt in het vinden van Sylvian.

Ik weet dit omdat ik Sylvian persoonlijk ken. Mijn vriend heeft een lange tijd met hem samengewoond waarna ze samen naar het studentenhuis (Paulus Moreelsestraat) zijn vertrokken. Het zijn goede vrienden en tevens buurmannen.
dat is goed om te horen. dan kan mijn hiervoor geuitte twijfel ook naar het rijk der fabels gestuurd worden.

ik hoop dat ie snel gevonden wordt. hoe dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 11-11-2009 20:38:19 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_74613619
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef L.E. het volgende:
Ik las een topic over 'een lijk in Hengelo', waarbij je (corkydiggles) een reactie gepost had, is daar al meer informatie over gekomen?

Was onzin denk ik ........
Topic is ook gesloten .

Lijk gevonden in Hengelo
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_74647489
ja was volgens mij inderdaad onzin. ik had die persoon nog een PB gestuurd en op die dag nog p2000 gekeken geen meldingen. als reactie kreeg ik dat het een vrouw was terwijl in het topic een jong volwassen man stond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')