Ik bedoelde het ook absoluut niet verkeerd, het is super wanneer je via derden hulp kan krijgen.quote:
Heeft in de politie ook al 'in' het water gekeken?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef corkydiggles het volgende:
het is inderdaad dicht bij de haven.
welke kant hij opging heb ik geen idee van volgens mij niemand eigenlijk.
zou inderdaad verstandig zijn om is langs het kanaal te rijden en te zoeken ook al doe je dat het liefst niet.
Dit is totaal afhankelijk van de situatie. Waarschijnlijk zijn er geen redenen om aan te nemen dat deze jongen in het water terecht is gekomen. Stel dat zijn fiets langs de waterkant ligt, dan zouden de duikers actie ondernemen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft in de politie ook al 'in' het water gekeken?
Normaal als een persoon vermist is gaan ze toch meteen duiken in wateren enz, op zoek naar een mogelijk lichaam?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:19 schreef JarnoF het volgende:![]()
[..]
Dit is totaal afhankelijk van de situatie. Waarschijnlijk zijn er geen redenen om aan te nemen dat deze jongen in het water terecht is gekomen. Stel dat zijn fiets langs de waterkant ligt, dan zouden de duikers actie ondernemen.
Op dit moment kijken zij waarschijnlijk naar andere aanwijzingen, waar wij nog geen weet van hebben. Sommige informatie blijft achterwege.
That's the spirit!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:48 schreef corkydiggles het volgende:
ik ga altijd uit van het ergste dat scheelt al.
maar het gaat meer om de familieleden dan om mij.
tja als politie zijnde kun je ook niet bij elke wissewasje uitrukken dus dat begrijp ik wel.
wat de politie op het moment er aan doet kan ik niet vertellen mischien zijn ze er wel druk mee bezig.
Wens hetzelfde, wat kun je anders nog zeggen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:30 schreef Sandoval het volgende:
Sterkte aan vrienden en bekenden van Sylvian hier op Fok.
dat is goed om te horen. dan kan mijn hiervoor geuitte twijfel ook naar het rijk der fabels gestuurd worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef L.E. het volgende:
Sylvian heeft geen schulden bij verkeerde mensen.
Wat hij thuis heeft achtergelaten zijn zijn laptop, mobiel en portemonnee (qua 'belangrijke dingen die je meeneemt als je je huis verlaat'). Ik heb nog meer informatie, maar het lijkt me niet gepast dit te vermelden op dit forum, aangezien het geen rol speelt in het vinden van Sylvian.
Ik weet dit omdat ik Sylvian persoonlijk ken. Mijn vriend heeft een lange tijd met hem samengewoond waarna ze samen naar het studentenhuis (Paulus Moreelsestraat) zijn vertrokken. Het zijn goede vrienden en tevens buurmannen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef L.E. het volgende:
Ik las een topic over 'een lijk in Hengelo', waarbij je (corkydiggles) een reactie gepost had, is daar al meer informatie over gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |