Ik zal toch niet doodgaan aan dat ei? Het deed gewoon normaal in het water enzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Nee!
Naja dat knijn is niet zo erg he![]()
Wat zijn dat voor bonen?
Ik weet t niet , eieren zijn best al lang houdbaar dus ik hou me wel altijd aan de datum...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik zal toch niet doodgaan aan dat ei? Het deed gewoon normaal in het water enzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Edamame
Oh.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet t niet , eieren zijn best al lang houdbaar dus ik hou me wel altijd aan de datum...
Ik heb morgen dit:
[ afbeelding ]
Niet gezond, moet nog es zien of het lekker is ook
Rösti! Ah, niet herkend.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh klinkt lekker die bonen, hoe doe je ze dan in je box, gewoon bevroren en dat je ze ontdooit eet, of kook je ze eerst en dan afgekoeld dr in?
In mijn bento zit in de onderste rösti met vissticks en citroen, restjes van mn avondeten.
En boven een half blik babymais en wat gurkjes en oreokoekjes
Ah tof, das zo gepiept.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Rösti! Ah, niet herkend.
Er staan verschillende bereidingswijzen op de verpakking. Het komt erop neer dat je ze moet stomen. Ik doe ze in een schaaltje water in de magnetron, en die laat ik dan 2 tot 3 minuten tekeergaan op 750 watt. Bij sommige toko's hebben ze ook verse exemplaren die nog in de peul zitten - ik weet niet hoe je die moet bereiden.
Die is echt helemaal geweldig!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah tof, das zo gepiept.
Ik heb alweer een hele bentowaslijst voor bij de Toko, er is hier sinds kort een megagrote aziatische supermarkt, daar moet ik binnenkort maar es goed in gaan slaan
Ik vind het in de zomer ook gemakkelijker. We eten dan meer salades, en er is altijd volop vers (rood) fruit aanwezig. Het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is echt helemaal geweldig!!!
Ik merk dat bento hier echt een zomerdingetje isAl het 's avonds nog lekker licht is. Nu geen zin, smeer gewoon brood 's morgens
Oh! Een henohenomoheji bentobox!quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:Ik had echt eerder moeten roepen want hijs binnen
![]()
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Ei uit voorzorg weggegooid...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Was het ei nog een beetje te eten?
De rösti was wel lekker na een minuutje magnetron, maar de vissticks niet gek genoeg, dus die doe ik niet meer
Als ie dat spontaan heeft gedaan niet. Maar anders wel hoor, niks mis mee. Mijn eieren zijn bijna altijd wel over de datum (de laatste uit het doosje dan).quote:Op woensdag 16 december 2009 19:58 schreef _Arual_ het volgende:
Zouden jullie een ei eten dat tien dagen over de datum is? En de vorm van een konijn heeft aangenomen?
Ik vond die ook fijn qua formaat maar zo lelijk, net een gereedschapskistquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef detailfreak het volgende:
ik heb het ook, die winterstop. maar als ik dan de foto's zie (edamame... yum!) denk ik, toch maar weer doen!
inmiddels ook een bento box uit japan laten overkomen: http://www.flickr.com/photos/yurippe/539070713/
het is een vrij grote (man-size), dan kan ik mijn avondeten er ook in vervoeren. bij de lunch heb ik meestal nog wat snackruimte over. vond het vooral heel leuk dat er chopsticks in het dekseltje passen. of een klein vorkje past ooken zout/peper zakjes enzo.
Oh bij onze sushiboer zit dat in zakjesquote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef -Mellow- het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig de lege sojasaus bakjes van de sushiafhaal als dressingbakjes om mee te nemen voor over de salade
dat ik daar toch niet eerder op ben gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |