Wauw, die zien dr geweldig uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:55 schreef Amthezia het volgende:
Al 68 dagen geen reacties meer.... Nu ben ik er ook een tijdje uitgeweest, maar ik heb nu weer helemaal ZIN in bento's!! (misschien iets te maken met de aankomende lente)
Vandaag hebben mijn man en ik beiden een bento bij ons met leftover van gisterenavond. We hadden japanse curry gemaakt (met van die tabletten hoor!), en dat is altijd superlekker de volgende dag.
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit in: japanse curry (met wortel, pinda, ui en spinazie), rijst, sesam kip, wortel, ei en pinda's.
Oh die kaashartjesquote:Op maandag 28 februari 2011 07:45 schreef Amthezia het volgende:
Oh Zaailand wat een sjieke bento!! Heel damesachtigvery pretty! Ben benieuwd wat je er allemaal in gaat stoppen
Ik begin de smaak weer echt te pakken te krijgen, vandaag deze bento bij me:
[ afbeelding ]
Voor meer foto's en ingredienten/recepten, zie mijn website: www.bento-babe.nl
(dan ga ik nu aan het werk, werk ze allemaal!)
Cool zeg! En erg gezond ook zo iddquote:Op zondag 20 maart 2011 15:47 schreef Amthezia het volgende:
Yes! Dat probeer ik wel altijdhoewel er bij mij snel 1 deel koolhydraten afgaat en die gaat bij de groente (of heel soms bij de proteine). Ben gek op groentes namelijk
Maak je zelf ook bento's??
Daarom koop ik niet meteen spullen. Ik ken mezelf... heel enthousiast van alles inslaan... tot het weer in de kast verdwijnt.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:11 schreef Melochan het volgende:
[..]
Cool zeg! En erg gezond ook zo idd
Zelfs bento's maken.. nee. Helaas, ik heb er alle spullen voor (hoop meuk gehaald, tot eiervormpjes en van die grasmatjes aan toe, toen ik in Japan was), maar absoluut geen ruggegraat. Vind het wel jammer van mezelf, maar misschien begin ik er over een week of wat wel mee. Moet het at least wel een keer geprobeerd hebben, nietwaar?
Ik wil ook wel weer eens gezonder lunchen mbv bento's enzo, dus ik heb even op je site gekeken, wat een lekkere recepten!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:47 schreef Amthezia het volgende:
Yes! Dat probeer ik wel altijdhoewel er bij mij snel 1 deel koolhydraten afgaat en die gaat bij de groente (of heel soms bij de proteine). Ben gek op groentes namelijk
Maak je zelf ook bento's??
Ik heb een hele zak met van die sojasausvisjes bij de toko gekocht voor een paar cent. Als ze leeg zijn kan je ze gewoon bijvullen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Alopex het volgende:
Is er hier toevallig iemand die weet waar je van die kleine sausflesjes voor in de bento kan halen of bestellen in Nederland? Dus bijvoorbeeld die standaard sojasaus flesjes in de vorm van visjes of iets dergelijks. Paypal is op het moment helaas geen optie voor mij.
Helaas nog niks dergelijks bij mijn toko's kunnen vinden, maar ik zal mijn ogen openhouden! Bedankt in ieder geval.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een hele zak met van die sojasausvisjes bij de toko gekocht voor een paar cent. Als ze leeg zijn kan je ze gewoon bijvullen.
Mooiquote:Op maandag 21 maart 2011 14:57 schreef Alopex het volgende:
[..]
Helaas nog niks dergelijks bij mijn toko's kunnen vinden, maar ik zal mijn ogen openhouden! Bedankt in ieder geval.
[ afbeelding ]
Vandaag wel blij met de bento; een vlindertje met vleugels van mandarijn en lijfje en hoofdje van edamame met zwarte sesam; dit op een pastasalade met feta, tomaat, komkommer en pestodressing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |