Niet echt, maar het is wel leuk en lekker.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vertel eens? Vult dat een beetje dan?
Hij is niet echt een uitzonderingquote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef yasunni_ het volgende:
Niemand heeft wat eten voor je? TS wordt gehaat
Brabant ftwquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:04 schreef Rekkie het volgende:
Nou daar ga je niet dood van hoor...... even doorbijten........ ik zei BIJTEN hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, iedereen vind mij lievquote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef yasunni_ het volgende:
Niemand heeft wat eten voor je? TS wordt gehaat
Zit hier op een industrieterrein, zijn dus geen winkels in de buurtquote:Op woensdag 4 november 2009 11:40 schreef BorusBulldog het volgende:
Pinnen in een winkel? Niet zo huilenals je je pinpas bij je hebt kan je eten.
Oh waar smaakt het naar dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet echt, maar het is wel leuk en lekker.
TS is nog bezig met het behalen van zijn rijbewijsquote:Op woensdag 4 november 2009 11:47 schreef BorusBulldog het volgende:
Naar huis op en neer is misschien 1,5 uur, maar even in de auto stappen en door de drive mag toch geen probleem zijn![]()
Anders geld van collega lenen en naar vreetschuur gaan.
Hmm dan wordt het lastig, wordt hard fietsen danquote:Op woensdag 4 november 2009 12:00 schreef Spelvout het volgende:
[..]
TS is nog bezig met het behalen van zijn rijbewijs
Je hebt je vingers nog, eet die dan op. baggerquote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef Spelvout het volgende:
Ja, KUT!
Smeer ik vanmorgen overheerlijke boterhammen voor op werk/stage, vergeet ik ze mee te nemen en ik heb ook geen geld bijHeen en weer zit er niet in omdat ik dan anderhalf uur onderweg ben.
En nee, er zit geen pinautomaat in de buurt.
Klacht: Tot 6 uur geen eten
Nee, wel patat.quote:
Dan kan ik niet meer FOK!enquote:Op woensdag 4 november 2009 12:04 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je hebt je vingers nog, eet die dan op. bagger
Het is friet!quote:
Help je mee je eigen topic om zeep helpen?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:08 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer FOK!en
Lastig.. lastig..
[..]
Het is friet!
TS begint het te lerenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Help je mee je eigen topic om zeep helpen?
Thuisbezorgd.nl komt daar gewoon hoor..quote:Op woensdag 4 november 2009 11:42 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Zit hier op een industrieterrein, zijn dus geen winkels in de buurt
Dan bestellen ze daar toch een pizza.....quote:Op woensdag 4 november 2009 13:01 schreef Multivitamine het volgende:
Je hebt geen honger.. In afrika hebben ze pas honger..
Het is toch godverdomme ongelofelijk. Altijd "me fiets", "me huis" of "me broertje", maar nu moet iemand een keer "me" gebruiken en dan kunnen ze het nietquote:
Die tosti ziet er ontzettend goed uit! Het water loopt me in de mond. Jij, TS?quote:
Gadverdamme wat is dit voor duivels vreten?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:16 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er net een achter de kiezenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die tosti ziet er ontzettend goed uit! Het water loopt me in de mond. Jij, TS?
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gadverdamme wat is dit voor duivels vreten?
Curry oke, maar fritesaus op een tosti?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb er net een achter de kiezenMet goed veel fritessaus en curry dan he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |