Slikken dus, dames!quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:20 schreef wpcustom het volgende:
Even een leuk feitje voor de dames en heren:
Volgens een Brits onderzoek, gepubliceerd in the Lancet, is sperma een uitstekende eiwitbron. Bij uitstek geschikt als vleesvervanger in derdewereldlanden. Volgens de onderzoekers maakt de man iedere dag nieuwe zaadcellen aan en de oude worden via de urine en ontlasting afgevoerd. Dit afvoerproces kost circa 300 ml water per dag, tenzij de man die dag een ejaculatie heeft. Als de zaadcellen geconsumeerd worden levert dit een voedingswaarde op, vergelijkbaar met 50 gram biefstuk. De Britse wetenschappers stellen dat in crisisgebieden op deze manier duizenden levens kunnen worden gered.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je vaginisme vraagtekinisme hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef Aneurism het volgende:
TS, hoe ervaar je het als een man in je spuit dan? Gewoon recht toe recht aan sex waarbij de ejaculatie in jou plaats vind. Dus niet in je mond, in je kont of in je neusvleugels.
smaakpupillenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Ladylicious het volgende:
Gewoon tijdens het pijpen zn piele zo ver mogelijk achter in je keel drukken. Als hij dan komt kwakt ie achter je smaakpupillen en proef je het niet.
Nee, het idee van levende cellen is lekker.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Urine is er onderandere om afvalstoffen uit je lichaam te werken... Schoon in steriel zou kunnen, maar dan is t idee toch smerig... Dit terwijl sperma een heel ander doel en samenstelling heeft... Ik vind t nog steeds een belachelijke vergelijking... Dat je het vies kan vinden qua smaak is zeer zeker mogelijk, maar anders vies is gewoonweg ongegrond...
Kracker trekkenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Je kan het hem ook even op een melba toastje laten sijpelen, misschien lust je het dan wel. Dat heb ik weleens gezien in een pr0n-film, namelijk.
Nou je moet een man wel heeeeeeeeeeeeeeeeel lief en aardig vinden om zijn zaadjes door te slikken....quote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
De laatste tijd hoor je veel over ondergespoten worden, op de tong gespoten worden, in de mond, bukkake, etc, etc.....en hoe geil dat allemaal is.....maar mijn probleem is, ik vind sperma megavies...als ik een foto zie van een meisje/vrouw met sperma op haar tong, in haar mond, dan denk ik iehw, iehw, iewhest...en dan heb ik echt medelijden met zo een meisje/vrouw.....ik vind sperma vies ruiken, smaken en de substantie vind ik vies........ik heb het wel eens geprobeerd hoor, om mijn partner te pleasen, maar ik ga gewoon ter plekke over mijn nek.....en dat is ook nie zo heel sexy......Ben ik dus de enige die sperma vies vind? Want het is de laatste tijd wel een hype?
ah kom op nou ...quote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
De laatste tijd hoor je veel over ondergespoten worden, op de tong gespoten worden, in de mond, bukkake, etc, etc.....en hoe geil dat allemaal is.....maar mijn probleem is, ik vind sperma megavies...als ik een foto zie van een meisje/vrouw met sperma op haar tong, in haar mond, dan denk ik iehw, iehw, iewhest...en dan heb ik echt medelijden met zo een meisje/vrouw.....ik vind sperma vies ruiken, smaken en de substantie vind ik vies........ik heb het wel eens geprobeerd hoor, om mijn partner te pleasen, maar ik ga gewoon ter plekke over mijn nek.....en dat is ook nie zo heel sexy......Ben ik dus de enige die sperma vies vind? Want het is de laatste tijd wel een hype?
Iets met appels en peren..quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:40 schreef KimmyHead het volgende:
Vrouwen die niet willen slikken moeten ook niet zozeer gaan verwachten dat de man haar kut vervolgens nog zal willen (klaar)likken. Klinkt misschien hard maar zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Of anders wordt je lekker pot, ofzo
Uit welke sloot heb jij gedronken?quote:Want vaginavocht smaakt lekkerder wil je zeggen?
Dan gaan ze waarschijnlijk zeuren dat het daar zo zuur smaaktquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:40 schreef KimmyHead het volgende:
Vrouwen die niet willen slikken moeten ook niet zozeer gaan verwachten dat de man haar kut vervolgens nog zal willen (klaar)likken. Klinkt misschien hard maar zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. Of anders wordt je lekker pot, ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |