quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan spuit hij je bek en dan blaas je het er terug in?
Die ken ik jaquote:
dus wel, welkom in de 20ste eeuwquote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef tesssssssss het volgende:
Maar sex is toch geen wedstrijd, zo van kijken wie het meeste doet? Die wint?
Nee die komt klaar! Die wint niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef tesssssssss het volgende:
Nee, maar je begint ook niet zonder bal aan een voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef tesssssssss het volgende:
En dit is een reactie op? Je bent de eerste die over een wedstrijd of iets dergelijks begint?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:01 schreef tesssssssss het volgende:
Als je klaarkomt heb je juist wel gewonnenquote:
Nee tijn want het is geen wedstrijd!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je klaarkomt heb je juist wel gewonnen
Echt waarquote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee tijn want het is geen wedstrijd!
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:54 schreef Pakspul het volgende:
Gewoon elke dag een halve liter bij het ontbijt, netzo lang totdat je van het. Ik citeer: denk ik iehw, iehw, iewhest. denkbeeld af bent.
Sijpelen? Kan dat ook dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Je kan het hem ook even op een melba toastje laten sijpelen, misschien lust je het dan wel. Dat heb ik weleens gezien in een pr0n-film, namelijk.
Of in een glas! Dan kan ze het nog mixen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef Garisson72 het volgende:
Je kan het hem ook even op een melba toastje laten sijpelen, misschien lust je het dan wel. Dat heb ik weleens gezien in een pr0n-film, namelijk.
Er was toch een kookboek met recepten met sperma? Misschien is dat wat voor TSquote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Of in een glas! Dan kan ze het nog mixen.
Misschien is on the rocks iets voor dr!
Ja?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er was toch een kookboek met recepten met sperma? Misschien is dat wat voor TS
*stil*quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef zovty het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat ze een paar ladingen (met iedere keer een dag er tussen) invroor. Toen ze een kwakje of 10 had ging ze het weer ontdooien en koken en toen opdrinken.Annette Schwarz
.
Op het moment suprême heel sterk aan je moeder denken. Dan sijpelt het. Beetje anticlimax voor hem, maar anders krijg je het nooit allemaal netjes op die melba toast.quote:
Weet jequote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal eens even zoeken naar een linkvoor de liefhebbers
![]()
Koken met sperma in Rotterdam
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet jeLaat maar.
Ik slik het wel zonder gezeik door op het moment suprême.
brave meid, jouw tandjes zijn vast en zeker nog van je eigen en niet van kunstquote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet jeLaat maar.
Ik slik het wel zonder gezeik door op het moment suprême.
Je moet dan niet proberen het Wilhelmus te fluiten nee.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:23 schreef Tally het volgende:
Melba toast![]()
volgens mij is dat nog steeds gort droog als je dr geil op sijpelt
Sterke tanden! Niet 1 gaatje (in mijn tanden).quote:Op woensdag 4 november 2009 11:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
brave meid, jouw tandjes zijn vast en zeker nog van je eigen en niet van kunst
Ik vind het normaal al niet te vretenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je moet dan niet proberen het Wilhelmus te fluiten nee.
Sperma of melba toastjes? I get confused.quote:
Toastjesquote:Op woensdag 4 november 2009 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sperma of melba toastjes? I get confused.
Jamaar je moet er nog heel geil mee spelen, met je tong, dat het half over je kin druipt en dat je het dan weer terugslurpt. En dan doet de camera een fade-out.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Ladylicious het volgende:
Gewoon tijdens het pijpen zn piele zo ver mogelijk achter in je keel drukken. Als hij dan komt kwakt ie achter je smaakpupillen en proef je het niet.
Ohjah..quote:Op woensdag 4 november 2009 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jamaar je moet er nog heel geil mee spelen, met je tong, dat het half over je kin druipt en dat je het dan weer terugslurpt. En dan doet de camera een fade-out.
Doe eens danquote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef weekontol het volgende:
Zet je vent aan een dieet. Veel groente, en danio kwark. Word het lekker zoet van
Daar moest ik potsuhquote:Op woensdag 4 november 2009 13:25 schreef Adolecens het volgende:
Tallybeeb zag een topic over slikken
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan spuit hij je bek en dan blaas je het er terug in?
Je bent echt niet de enige die het vies vindt hoor. En je moet al helemaal niet je vriend in je mond laten komen, enkel om hem een plezier te doen. Seks moet voor beiden leuk zijn, dus wat je niet wilt, dat moet je ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:03 schreef tesssssssss het volgende:
Hoi,
De laatste tijd hoor je veel over ondergespoten worden, op de tong gespoten worden, in de mond, bukkake, etc, etc.....en hoe geil dat allemaal is.....maar mijn probleem is, ik vind sperma megavies...als ik een foto zie van een meisje/vrouw met sperma op haar tong, in haar mond, dan denk ik iehw, iehw, iewhest...en dan heb ik echt medelijden met zo een meisje/vrouw.....ik vind sperma vies ruiken, smaken en de substantie vind ik vies........ik heb het wel eens geprobeerd hoor, om mijn partner te pleasen, maar ik ga gewoon ter plekke over mijn nek.....en dat is ook nie zo heel sexy......Ben ik dus de enige die sperma vies vind? Want het is de laatste tijd wel een hype?
Een ding snap ik niet dat vrouwen hier zeggen dat je achter in de keel moet spuiten, maar t lijktquote:Op woensdag 4 november 2009 13:38 schreef 14medusa het volgende:
niet aan denken
het kan ook vies zijn
maar zorg dat je het doorslikt dan heb je er niet echt last van
zo diep mogelijk in je keel laten spuiten
OF als je aan het pijn ben afmaken door op m te gaan zitten maar niet uitspugen hoor das echt pfff kaka man....
sommige mannen hebben echt heeeel veel sperma das echt ranzig dan moet je 2 keer slikken voor het weg is of je mond loopt over ja dan heb je wel f zoiets van brrrr maar je moet er gewoon NIET bij nadenken. nooit. ook niet nu. gewoon niet doen. en je ogen dicht doen.
soms is t ook gewoon lekker hoor als iemand gewoon lekker gezond is en goed eet idd dan is t niet vies.
als t echt stinkt of vies smaakt en het staat je erg tegen kan je ook eens nadenken of diegene niet zichzelf eens moet laten nakijken.. want in principe hoort dat geloof ik niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |