Nee, de kledingstijl e.d. Ik zie ze zo vaak op de faculteit met hun Vespa of Mini Cooper S. Misschien ben ik aan het stereotyperen, maar hij doet zijn best aan het stereotype te voldoen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef Demophon het volgende:
[..]
Hij doet zelfverzekert, en daar houden ze van. Niet dat hij het is, maar "fake it till you make it".
Idd, ze mag er best wezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef Biskwie het volgende:
floortje ziet er best goed uit trouwens
I fucking knew it.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:25 schreef Biskwie het volgende:
is hij bloemist ofzo?
en daar heb je de vespa, stereotype bevestigd
Nou ja, een imago en zelfverzekerheid (behorende bij dat stereotype) faken, het lukt hem aardig. Hij heeft er succes meequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Nee, de kledingstijl e.d. Ik zie ze zo vaak op de faculteit met hun Vespa of Mini Cooper S. Misschien ben ik aan het stereotyperen, maar hij doet zijn best aan het stereotype te voldoen.
bouwkunde geloof ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef Mi_Mang het volgende:
Hij gaat voor de rechter denk ik.
Fijn voor hem. Hij komt alleen maar pretentieus op mij over.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nou ja, een imago en zelfverzekerheid (behorende bij dat type imago) faken, het lukt hem aardig. Hij heeft er succes mee
er moeten vaker van die halve ict-ers komenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:31 schreef MilfLover het volgende:
Het wordt trouwens wel steeds minder dit programma
Ook maar ook wat interessantere dames nu is het allemaal een beetje saai wat daar staat. Ook teveel van die 'kijk mij eens interessant zijn' wijven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:32 schreef Biskwie het volgende:
[..]
er moeten vaker van die halve ict-ers komen
of knakkers die powerpoints over zichzelf maken
Mee eens. Snap ook niet dat iedereen (zowel de vrouwen daar als mensen hier) valt over het feit dat 'ie jankt bij films. Die gast heeft in Afghanistan gezeten. Dan mogen die meiden echt blij zijn dat 'ie nog een greintje empathie in z'n donder heeft. Bij een zogenaamd stoere en ongevoelige vent is de stap naar de losse handjes en vrouwenopvang niet zo heel groot meer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:17 schreef Demophon het volgende:
[..]
Meer nog, het draait bij die meiden alleen om imago, imago, imago:
Liever een mooiboy met mooie kleertjes die wannabe stoer loopt te doen, dan een echte bewezen stoere gast die serieus en gevoelig is. Het draait allemaal om (nep) uiterlijk en imago
ik moest ook ooit een traantje wegpinken bij armageddon en heeeeel vroeger bij het einde van de lion king. Ben ik nu een mietje of mag ik nog mee spelen met de echte mannen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Mee eens. Snap ook niet dat iedereen (zowel de vrouwen daar als mensen hier) valt over het feit dat 'ie jankt bij films. Die gast heeft in Afghanistan gezeten. Dan mogen die meiden echt blij zijn dat 'ie nog een greintje empathie in z'n donder heeft. Bij een zogenaamd stoere en ongevoelige vent is de stap naar de losse handjes en vrouwenopvang niet zo heel groot meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |