quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:11 schreef Hexagon het volgende:
Hehe hij is niet met lege handen weggegaan maar daar is alles mee gezegd
Hij heeft zn handen vol aan christien iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:11 schreef Hexagon het volgende:
Hehe hij is niet met lege handen weggegaan maar daar is alles mee gezegd
Het beste kun je zo weinig mogelijk zeggen en een beetje als een Jan Peter Balkenende overal omheen draaienquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Het beste is gewoon je hobbies en werk achterwege te laten anders![]()
het is al vaker aangegeven, ze nemen een hele hoop op,en kiezen het meest slechte eruit.. het is aan de deelnemer om niet teveel te laten zienquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef AcidTrance het volgende:
Vraag me af of je als gozer wel inspraak hebt in die filmpjes, want je wil toch je beste kant laten zien.
- Persoonsbeveiliger die jankt bij films van Bambi
- Beveiliger met een chiwawa
- ICT nerd die zijn wenkbrauwen met scheerapparaat bewerkt.....
Meer nog, het draait bij die meiden alleen om imago, imago, imago:quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het beste kun je zo weinig mogelijk zeggen en een beetje als een Jan Peter Balkenende overal omheen draaien
Iedere uitgesproken mening kost meiden
Ergens in dit topic of vorige wordt aangegeven door wat deelnemers dat je erg weinig invloed heb op je film. Het beste is gewoon liegen liegen en nog eens liegen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef AcidTrance het volgende:
Vraag me af of je als gozer wel inspraak hebt in die filmpjes, want je wil toch je beste kant laten zien.
- Persoonsbeveiliger die jankt bij films van Bambi
- Beveiliger met een chiwawa
- ICT nerd die zijn wenkbrauwen met scheerapparaat bewerkt.....
Not so fast.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:19 schreef Mi_Mang het volgende:
Bwehehe, kansloze kakkert.
Hij doet zelfverzekerd, en daar houden ze van. Niet dat hij het is, maar "fake it till you make it".quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:20 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik bedoel ik vind hem kansloos. Ik mag dit soort mannetjes vaak niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |