Ik heb 10 Gb veilig kunnen stellen. Ik wéet dat daar hoogstwaarschijnlijk ook "nieuwe" data bij staat, maar ik zag sowieso ook oude data. De vraag is alleen hoeveel.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is je recovery nog gelukt? (geen zin om terug te lezen)
Hoe reageerde de baas?quote:Op woensdag 4 november 2009 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 10 Gb veilig kunnen stellen. Ik wéet dat daar hoogstwaarschijnlijk ook "nieuwe" data bij staat, maar ik zag sowieso ook oude data. De vraag is alleen hoeveel.
Verder moet ik het ook uitzoeken, want het staat niet netjes in mapjes zoals voor de format
Niet. Ik heb hem nog niet op de hoogte gebracht. Wil eerst concreet resultaat zien voordat ik hem straks blij maak met een dode mus..quote:
Jawel, maar te veel te doen enzo..quote:Op woensdag 4 november 2009 08:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is dit niet je vrije dag?![]()
Desalniettemin, goedemorgen
Succes!quote:
SOA-test?quote:
quote:
quote:
Je doet niet andersquote:
ik opzich ook, maar ik wil graag eens een keer goed uit kunnen slapen, echt GOEDquote:
Ach, het is weer bijna weekendquote:Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik opzich ook, maar ik wil graag eens een keer goed uit kunnen slapen, echt GOED
nu maar weer college volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |