quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Andere vraag: waarom zou je het in hemelsnaam wél over kontneuken willen hebben
Hier;quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht, ik snap je post niet
Welke woorden?
Er werd alleen gesproken over de TT en jij begint over de SC inhoudelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet willen, het is een principe kwestie. Zullen we dan ook maar geen kut,plas en poep woorden meer in de SC zelf gebruiken?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het vervelende is: de SC ís niet leuk meer als ie van links naar rechts volgescholden, gevloekt, getierd en gevunst wordt. Voor sommigen misschien wel, maar voor het merendeel niet.quote:Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef Qwea het volgende:
En ik vind het nog steeds onzin. Een SC moet leuk zijn, zonder allerlei regels waar je je aan moet houden
... want het moet zo leuk mogelijk blijven voor iedereen die er wil vertoeven. En dat betekent dat we een beetje de gulden middenweg moeten zoeken. Ik zou het overigens geen 'regels' noemen, maar eerder een kwestie van inleven, meedenken en een beetje fatsoen. Is niet zo erg toch?quote:Er komen steeds meer regels bij...
Bedanktquote:Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
Wat mij betreft mag het een stuk minder grof in F&F (en daarmee ook in de sc). En daar Senesta vanmiddag ook nog zei dat het best wat minder grof mag hier en daar, lijkt het me een fijn plan dat te gaan doen.
Het smijten met lichaamsdelen, ziektes en overige verwensingen is gewoon niet nodig. Tuurlijk; we gaan allemaal wel eens een beetje over de kook. Maar laten we er ajb geen sport van maken om zo vunzig mogelijk te zijn. Niet in de TT, niet in de topics.
Dank u.
De grap van grapjes is dat het nogal nauw luistert of ze grappig zijn of niet. Geloof me: als alle inkoppertjes steeds maar worden ingekopt, is er niets grappigs meer aan.quote:Op maandag 16 november 2009 18:03 schreef Qwea het volgende:
Er komen soms mooie inkoppertjes langs die te mooi zijn om te laten liggen. Het ging me niet zozeer om het perse over kontneuken te hebben, maar er komen best vaak sex grapjes langs.
Die zijn juist grappig.
Ff eten trouwens!
Precies, ... we hoeven allemaal niet heilig te worden (liever nietquote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb 't alleen over één TT en nu wil ik zogezegd in ene de hele SC censureren?
Zoals ik in mijn eerste post al zei, ik ben ook geen engel, ik heb verder heul geen problemen met wat vunzige praat. Graag zelfs op z'n tijd![]()
Verder over 'De natte doos' (als in; jullie leesclubje) heb je mij ook nog nooit horen klagen, die titel heb ik zelfs verzonnen volgens mij nav Greys die altijd dat soort boekjes in bad las en daardoor de boekjes dus vochtig werden![]()
Het enige wat ik (en schijnbaar dus nog meerdere vragen), is een wat gekuiste TT, en is het nou zo'n probleem om een TT zonder je hele lijstje van worden van net te verzinnen? Niemand heeft het hier over ín het topic die woorden niet meer mogen gebruiken
Volgens mij is het best wel een relletje als meningsverschillen al cross-topic worden uitgespeeldquote:Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
En sorry Qwea, ik zal voortaan even de grote FOK! encyclopedie er op naslaan voor ik iets een rel noem. Even een check of het aan alle criteria voldoet. Schijnbaar is het dusdanig belachelijk dat ik dit een rel noem dat het gepaard van wat '' nog even in de SC moet worden genoemd
Ik juich het toe zelfsquote:Op maandag 16 november 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
Precies, ... we hoeven allemaal niet heilig te worden (liever niet) maar volgens mij is het verzoek dat hier gedaan wordt nou echt niet zo belachelijk.
Ik vroeg me dus hetzelfde afquote:
Nou, wat ik je nog vragen wilde.....quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wat ik je nog vragen wilde.....
quote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
Nou, wat ik je nog vragen wilde.....
TS lult uit zn nek. Dat is het enige wat iig wel waar isquote:Op maandag 16 november 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hond Loopt al 2 Dagen te hoesten #2
Ik zou 'm slotten (maar dat ben ik), word nu wel errug onduidelijk wat er nu wel en niet waar is wat TS zegt, hoeveel geld hij kan missen
Ja ik vraag me af wat het nou moet voorstellen, als troll was het wel erg matig, poging tot oplichting ook niet echt geslaagd, ik weet niet, zo ook best kunnen dat hij zo'n laag IQ heeft e.d. dat hij écht niet weten wat er in en uit gaat qua geldquote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
TS lult uit zn nek. Dat is het enige wat iig wel waar is
Ja dag, hij heeft 450 euro voor een tv, die koopt ie niet omdat ie zo enorm om zijn hoestende hondje geeft zogenaamd, maar dan toch roepen dat ie geen geld heeft voor de dierenarts. Hij wilde gewoon dat we met de pet rond gingen. Het is een oplichter of een enorme debiel. Of allebei, kan ook nog.quote:Op maandag 16 november 2009 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af wat het nou moet voorstellen, als troll was het wel erg matig, poging tot oplichting ook niet echt geslaagd, ik weet niet, zo ook best kunnen dat hij zo'n laag IQ heeft e.d. dat hij écht niet weten wat er in en uit gaat qua geld
ja na de fucking hoeren ziektes e.d. post ben ik ook wel overtuigd van dat hij echt weinig goeds in de zin heeft. Dacht eerst nog dat het gewoon een zielig dommertje was die het allemaal niet snaptequote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, hij heeft 450 euro voor een tv, die koopt ie niet omdat ie zo enorm om zijn hoestende hondje geeft zogenaamd, maar dan toch roepen dat ie geen geld heeft voor de dierenarts. Hij wilde gewoon dat we met de pet rond gingen. Het is een oplichter of een enorme debiel. Of allebei, kan ook nog.
Maakt toch niet uit, je kan niet overal tegelijk zijnquote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef senesta het volgende:
Ik was al niet zo gelukkig met deel 2 en dit werkt gewoon niet dus ik denk dat dit de beste oplossing is zo.
Sorry dat ik wat laat hier was, ik was even druk bezig met de actie voor F&F (zie sticky)
Ik denk allebei.quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, hij heeft 450 euro voor een tv, die koopt ie niet omdat ie zo enorm om zijn hoestende hondje geeft zogenaamd, maar dan toch roepen dat ie geen geld heeft voor de dierenarts. Hij wilde gewoon dat we met de pet rond gingen. Het is een oplichter of een enorme debiel. Of allebei, kan ook nog.
Ik zat net echt hard te lachen om Braddie het volgevreten zwijn.quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik denk allebei.
Maar ik heb er van geleerd, voortaan maar wat minder goedgelovig zijn.
Het is geen slechte eigenschap hoor om het goede in de mens te zienquote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik denk allebei.
Jammer he, dat goedbedoelende mensen daar dan misschien de dupe van gaan zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik denk allebei.
ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat net echt hard te lachen om Braddie het volgevreten zwijn..
Done, thnx!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:14 schreef nieslief het volgende:
Edit purrrlease ik hou niet zo van gooien met ziektes.
Jupsquote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef tombolafan het volgende:
Eeeeeeeeeh, we lopen een beetje te kloten in het slowchattopic... dit is de 2e met nummer 357, en er waren er ook al 2 met 356... zou iemand deze willen veranderen in 359? Dank je wel???
Jawel, maar hier krijg ik niet zo heel vaak antwoord. En het is het handigste als ik het vanavond al weet ivm het afronden van de aquarium.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
Want het is geen flora of fauna?
Jij gaat vannacht nog vissen kopen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:00 schreef woads het volgende:
[..]
Jawel, maar hier krijg ik niet zo heel vaak antwoord. En het is het handigste als ik het vanavond al weet ivm het afronden van de aquarium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |