Ja, want de verkoper heeft hier ook echt baat bij gehad...quote:
Open nog een topic op FOK, ik wil meer van deze kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Cara het volgende:
Ik heb gewoon niets anders te doen dan de hele dag naar de brievenbus kijken, snappen jullie dat dan niet?
nee, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Cara het volgende:
Ik heb gewoon niets anders te doen dan de hele dag naar de brievenbus kijken, snappen jullie dat dan niet?
Euh .. Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, want de verkoper heeft hier ook echt baat bij gehad...
En verder, zeik niet, die paar dagen kan je ook nog wel met Vista af.
4launchquote:
Windows 3.1quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Frishe het volgende:
Draai alles al jaren met Windows 3.1
Perfectemundo.
En dan? Ging TS een maand wachten met zijn aankoop?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Euh .. JaAls hij 'm had verteld dat hij er ruim een maand op moet wachten is 't natuurlijk een minder mooi
Eckte bazen doen het gewoon nog op MS-DOS.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Frishe het volgende:
Perfectemundo.
Nee, dan bestelde TS hem gewoon begin oktober.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dan? Ging TS een maand wachten met zijn aankoop?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Frishe het volgende:
Perfectemundo.
waarom?quote:
Echte bazen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Eckte bazen doen het gewoon nog op MS-DOS.
Ik heb daar ooit eens een systeem samengesteld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Biskwie het volgende:
[..]
nou ben ik wel erg benieuwd welke slechte ervaring jij met 4launch hebt?
8 maanden wachten tot je een goed werkende pc hebtquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit eens een systeem samengesteld.
Om een lang verhaal kort te maken: 8 maanden ding op en neer hebben zenden en heb uiteindelijk rechtsbijstandsverzekering moeten gebruiken om m'n geld terug te krijgen.![]()
En nee, er was niets mis met mijn configuratie.
Ik was het na 2 maanden al zat, maar volgens verzekering had ik 'niet voldoende reden'.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]
8 maanden wachten tot je een goed werkende pc hebthoe lomp ben je dan niet...
das idd wel bagger, wat deed je systeem (niet)?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit eens een systeem samengesteld.
Om een lang verhaal kort te maken: 8 maanden ding op en neer hebben zenden en heb uiteindelijk rechtsbijstandsverzekering moeten gebruiken om m'n geld terug te krijgen.![]()
En nee, er was niets mis met mijn configuratie.
YAY ik heb een nieuwe besturingssysteem nu kan ik... uhm w8 uhmm... besturen...YIPPIEquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Cara het volgende:
Voornamelijk opstarten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef Biskwie het volgende:
[..]
das idd wel bagger, wat deed je systeem (niet)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |