quote:Op woensdag 4 november 2009 11:43 schreef tony_clifton- het volgende:
woops!
http://www.tijd.be/nieuws(...)aak-.8254947-600.art
Ik wel.quote:'Zelfs diegenen die stellen dat we onmiddellijk moeten optreden tegen de zeepbellen, hebben geen idee hoe ze dat moeten aanpakken,' aldus voormalig Fed-bankier Laurence Meyer in de WSJ. 'Het is gemakkelijk om een filosofisch standpunt in te nemen, maar heel wat moeilijker om het in praktijk om te zetten.'
ja maar, ja maar, we moeten toch allemaal lenen lenen, betalen betalen... We moeten toch die nieuwe audi hebben, dat grote huis, die flat screen, die nieuwe flat screen... We hebben er recht op...quote:Op woensdag 4 november 2009 12:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
[..]
Ik wel.
Ophouden met bijna gratis kapitaal beschikbaar te stellen en eindelijk eens accepteren dat recessies er nu eenmaal bijhoren. Een noodzakelijk kwaad om het systeem op te schonen van excessen en zwakke spelers. Hoe langer je hiermee wacht deste pijnlijker het wordt.
Ik denk dat dat per regio verschilt. Nu waren er bij ons in de straat altijd al vrij veel auto's continu aanwezig, maar dit aantal is nog niet significant gestegen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:53 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Bij de kapper zeiden ze net dat er geen droog brood te verdienen is momenteel. Die hele zaak zat vol met arbeiders die steen en been klagen dat er geen werk is. Er zat een stucadoor bij die al 4 maanden zonder echte opdracht zit...
Hoelang zal dat goed blijven gaan...
Zolang ze de kapper kunnen betalen valt het wel meequote:Op woensdag 4 november 2009 12:53 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Bij de kapper zeiden ze net dat er geen droog brood te verdienen is momenteel. Die hele zaak zat vol met arbeiders die steen en been klagen dat er geen werk is. Er zat een stucadoor bij die al 4 maanden zonder echte opdracht zit...
Hoelang zal dat goed blijven gaan...
Ze zaten er koffie te doen.. niet om hun haren te knippen... soort van buurthuis cq kapper lijkt het ondertussenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Zolang ze de kapper kunnen betalen valt het wel mee
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef tony_clifton- het volgende:
Fenech, ik hoop dat je goed zit met je shorts op MT? Ik ben door het oog van de naald gekropen blijkbaar...
Je denkt dat dit de top al is?quote:
Positie gesloten op 9,21.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:32 schreef M.Melandri het volgende:
Kleine positie ING ingenomen a8,70 met korte stop op 8,49.
310 zou kunnen, 315 zie ik niet gebeuren, vooral met oog op DJIA.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef Gremen het volgende:
[..]
Je denkt dat dit de top al is?
Ik zit ook te twijvelen, nu short of toch nog eerst naar de 310-315
Zit er ook aan te denken om kleine short positie te openen en uit te breiden mochten we toch naar 310 gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
310 zou kunnen, 315 zie ik niet gebeuren, vooral met oog op DJIA.
Ik vind de beweging die naar boven nog kan komen niet groot genoeg om de beweging naar beneden te missen, ben daarom short gegaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zit er ook aan te denken om kleine short positie te openen en uit te breiden mochten we toch naar 310 gaan.
Op SnP zitten we idd in het koersgebied van golf4 1060-1070 zone.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik vind de beweging die naar boven nog kan komen niet groot genoeg om de beweging naar beneden te missen, ben daarom short gegaan.
Helemaal met je eens, dat was ook mijn beweegreden om m'n calls te verkopen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik vind de beweging die naar boven nog kan komen niet groot genoeg om de beweging naar beneden te missen, ben daarom short gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |