En nu is het wel weer gedaan met dat trollen van je, anders ga ik topicreports doen en zeiken achter de schermen want dit is verdomde irritant.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
Wat kost het toch moeite soms om jezelf in te houden, en het grappige is dat die mensen zelf niet door hebben hoe dom ze wel niet zijn. Maar ik reageer niet!
Phptje volhouden!
Moeilijk he, mij negeren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
Wat kost het toch moeite soms om jezelf in te houden, en het grappige is dat die mensen zelf niet door hebben hoe dom ze wel niet zijn. Maar ik reageer niet!
Phptje volhouden!
Sowieso, mensen die "elitair" taalgebruik proberen te gebruiken maar alleen maar fouten maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan recalcitrant vertalen naar infantiel.![]()
Kies jij maar!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dan gaan wij voor de film naar de appie en kopen we dat zelf? Of wou je het hier eten?
Whihi, goed zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu is het wel weer gedaan met dat trollen van je, anders ga ik topicreports doen en zeiken achter de schermen want dit is verdomde irritant.
Serieus, ik zit te sidderen op me stoel van je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu is het wel weer gedaan met dat trollen van je, anders ga ik topicreports doen en zeiken achter de schermen want dit is verdomde irritant.
Het gaat nog altijd bijna 7 jaar goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou in de liefde 4ebe?
nee eigenlijk van flodderquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt dat idee van deepart gejat he?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uitdagen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus, ik zit te sidderen op me stoel van je.
7 jaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat nog altijd bijna 7 jaar goed![]()
En met jou dan?
7 goede jaren, 7 ....quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat nog altijd bijna 7 jaar goed![]()
En met jou dan?
Idd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die "elitair" taalgebruik proberen te gebruiken maar alleen maar fouten maken.
[..]
Kies jij maar!
Mja... ik ben dan ook oud, dus ik mag hetquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
7 jaardat klinkt echt afschuwelijk, maar blij dat jij blij bent
!
En ja bij mij eigenlijk ook wel goed![]()
!
Toch weer steken uitdelen als ik gestopt ben, what do you want?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die "elitair" taalgebruik proberen te gebruiken maar alleen maar fouten maken.
[..]
Kies jij maar!
quote:
Dat je weggaat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Toch weer steken uitdelen als ik gestopt ben, what do you want?
Whihihih. Los me maar af, ik ga slapen zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj, Nicky op msntijd om me aan te melden dan!
En whehedat is wel heel erg.
JA!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet nietis er alweer een week voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |