quote:
JA, I KNOW!quote:
Ik ga je wel negeren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef phpmystyle het volgende:
ZH zullen we normaal doen tegen elkaar? Trollen op z'n tijd is leuk, maar elke keer in de SC dat gescheld is niet leuk.
Daarom juist.quote:
Hallo, waar zeik ik jou af om je spellingsfouten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ze doet het niet zo systematisch als jij nee. Maar ze maakt zelf ook fouten maar als php een fout maakt moet er wel met volle kermis geschreeuwd worden.
En, ken je het al helemaal?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben één bonk gezelligheidhoezo?
Ja, maar bp is aardig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PHP!
En BP, want hij pikt altijd mijn FIPO's!
[..]
Polen drinken.
Ja, haar kont.
Ja.
[..]
Ja dus? Dan hoef je toch niet zo terug te doen?
[..]
Daarom doe ik het ook!
Er lag nog een topje hier. Ik heb hem gewassen.
Je zei neger.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
JA, I KNOW!
[..]
Ik ga je wel negeren.
[..]
Daarom juist.
Mnonquote:
Ja hij dronk en toen viel die en toen lag hij op de grondquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar bp is aardig.
Jij drinkt ook.
Als het goed is.
Spa rood, was het niet?
quote:
Die donkerblauwe/zwarte! Van Hennes & Mauritz.quote:
Pagina 3, fipo, I did it!quote:
Het eerste verstandige van de avond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
JA, I KNOW!
[..]
Ik ga je wel negeren.
[..]
Daarom juist.
Donderdag ga ik pwny rijden, dan moet het wel droog zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
Regen.
Ooh, wist ik nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die donkerblauwe/zwarte! Van Hennes & Mauritz.
[..]
Pagina 3, fipo, I did it!
Je hebt hem toch wel opgeraapt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hij dronk en toen viel die en toen lag hij op de grond
Ja. En Hertog Jan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar bp is aardig.
Jij drinkt ook.
Als het goed is.
Spa rood, was het niet?
Dat deed ik niet per ongeluk!quote:
Ssst.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hij dronk en toen viel die en toen lag hij op de grond
Wel als ik voor jou een onbekend woord gebruik, die ik dan volgens jou per definitie verkeerd gebruikt heb.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, waar zeik ik jou af om je spellingsfouten?
Je bent alleen totaal niet realistisch en dat is zo tyfus irritant
Het kwam iig niet van jouw kant.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het eerste verstandige van de avond.
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel opgeraapt?
Ja, papa vroeg zich af of dat ding van mij was.quote:
Ik heb toch geen mannen handquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel als ik voor jou een onbekend woord gebruik, die ik dan volgens jou per definitie verkeerd gebruikt heb.
Maar..
[ afbeelding ]
?
Kaplaarzen in het kabbelende water!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Donderdag ga ik pwny rijden, dan moet het wel droog zijn.
Hoor je me...![]()
Anders moet ik dr uit het land vol blub halen en moet ik mijn lieslaarzen weer aantrekken
Hahahaa, wat zei je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, papa vroeg zich af of dat ding van mij was.
quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, papa vroeg zich af of dat ding van mij was.
Goedkope troepquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die donkerblauwe/zwarte! Van Hennes & Mauritz.
quote:
Eigenlijk zag hij hem helemaal niet.quote:
Ja, anders lag ik er nu nog.quote:
Sorry!quote:
HEUY DOE IS LIEVVV!quote:
Ja, of zal ik flippers, snorkel en een duikbril meenemen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kaplaarzen in het kabbelende water!
quote:
Hm wat naarquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er hangt hier een raar sfeertje.
Maar jij bent er
quote:Love is any of a number of emotions and experiences related to a sense of strong affection and attachment.
Sorryquote:
Beter dan recalcitrant vertalen naar infantiel.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm wat naarmaar ik verspreid de blijde boodschap van de liefde wel!
![]()
[ afbeelding ]
[..]
Dat is inderdaad genoeg tijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah bijnaen het is morgen om 2 uur pas dus tijd zat!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm wat naarmaar ik verspreid de blijde boodschap van de liefde wel!
![]()
[ afbeelding ]
[..]
maar dan gaan wij voor de film naar de appie en kopen we dat zelf? Of wou je het hier eten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef Zotheid het volgende:
HEUY CRACK!
JE MOEDER MOET VOOR VRIJDAG EVEN NAAR DE AH GAAN.
Ben and Jerry ijs in de aanbieding bij AH
KUSJES
Ja oke.quote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja oke.
Hoe zit het nou met de Leidse videotheekmeneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |