Ik heb echt geen zin om dit te lezen maar doe is lief tegen zh wil jequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jazeker, het woord betekend gewoon infantiel, maar meerdere interpretaties van dat woord is mogelijk. Maar ga in essentie daar maar van uit.
Je joelt al 2 weken lang dat ik niv 2 doe, je zegt niets anders. Je uitspraken worden simplistischer, en het trieste is dat jij denkt dat je wat bent maar je bent zaagsel. Je bent niets en je wordt niets. En dat is nog eufemistisch uitgedrukt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY! Ik heb sterke vrienden hoor.
[..]
Scheten laten in dr gezicht.
[..]
Gast, je doet niveau 2.
[..]
Ja, ondertussen wel, met dat gebijt en alles!
Maar oke, als je belt geef ik je wel even z'n nummer!
Die gekke geluiden van jequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar moet ik mee stoppen
[..]
LUV YAH!
Het is trouwens weer de tijd van het jaar...
[..]
DUDE!
Je maakt jezelf echt zo belachelijk!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je joelt al 2 weken lang dat ik niv 2 doe, je zegt niets anders. Je uitspraken worden simplistischer, en het trieste is dat jij denkt dat je wat bent maar je bent zaagsel. Je bent niets en je wordt niets. En dat is nog eufemistisch uitgedrukt.
Nah, ga jij ons dan maar vertellen wat het dan wel is! Verrekte mongel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar moet ik mee stoppen
[..]
LUV YAH!
[..]
DUDE!
Je maakt jezelf echt zo belachelijk!
JAJAJAJAJAJAJAquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY!
Dat klinkt alsof ik een onderdanige hond ben.
[..]
Ja.
[..]
3, want GGD.
[..]
OKE, IK BEL DANA WEL, DOEI!
Dat klopt, maar de SC is een beetje naar de kanker, 's ochtends is het hier wel aardig maar in de middag/avond is het van dat tragische geouweneel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LUV YAH!
Gelukkig wordt jij aankomend boegbeeld van Fok.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je joelt al 2 weken lang dat ik niv 2 doe, je zegt niets anders. Je uitspraken worden simplistischer, en het trieste is dat jij denkt dat je wat bent maar je bent zaagsel. Je bent niets en je wordt niets. En dat is nog eufemistisch uitgedrukt.
Nee niet voor die gast een pas op zijn plaats maakt.quote:
Meerdere interpretaties is? MEERDERE INTERPRETATIES IS?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jazeker, het woord betekend gewoon infantiel, maar meerdere interpretaties van dat woord is mogelijk. Maar ga in essentie daar maar van uit.
quote:
Jij mag hier ook weg blijven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die een definitie zwart wit kopiëren uit een woordenboek. Als je dat woord niet snapt raad ik je toch aan wat meer te gaan lezen. Gewoon een tip.
Doe het voor mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee niet voor die gast een pas op zijn plaats maakt.
Wat je zegt, ben je zelfquote:
Ik ga geen millimeter wijken voor hem. Of hij zich gaat matigen dan ga ik me ook matigen. En loop niet zo met je eigen domheid te koop, als je 1 woord niet snapt is dat prima, maar ga er dan niet als een dom schaap om lachen. Is ronduit dom.quote:
Bart smitquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat je zegt, ben je zelf![]()
Met je kont door de helft.
quote:
Een kont is al door de helft. Als je het weer door de helft doet krijg je dat 2x de helft verhaal.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Piemeltje witquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bart smit
Bananen split
Kersen pit
En nog iets
Je geeft hem eenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om dit te lezen maar doe is lief tegen zh wil je
Als jij normaal gaat typen wil ik best de moeite doen om dit te lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die doe je nu zelf ook.quote:
Ik stem voor een SCban voor bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de SC is een beetje naar de kanker, 's ochtends is het hier wel aardig maar in de middag/avond is het van dat tragische geouweneel.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Crack_ het volgende:
- « Maarten <3» zegt (22:32):
*Zeg tegen martijn dat hij van mij even een pijnlijke dood moet sterven :x
En jij bent het meest trieste sukkeltje wat hier op FOK! rond hangt, veel mee gemaakt hier, maar vanaf nu ga ik je negeren of je doet weer gewoon normaal en gedraag je je gewoon als een 3e rangs burger.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DOE HET, DOE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga geen millimeter wijken voor hem. Of hij zich gaat matigen dan ga ik me ook matigen. En loop niet zo met je eigen domheid te koop, als je 1 woord niet snapt is dat prima, maar ga er dan niet als een dom schaap om lachen. Is ronduit dom.
Ja, een kwart kont.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een kont is al door de helft. Als je het weer door de helft doet krijg je dat 2x de helft verhaal.
Sorry dit is echt normaal, behalve die schoolmeester toon dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je geeft hem een?
[..]
Als jij normaal gaat typen wil ik best de moeite doen om dit te lezen.
[..]
Die doe je nu zelf ook.
[..]
Ik stem voor een SCban voor bepaalde mensen.
[..]
Waarom?
Neem jezelf vooral serieus en het internet erbij.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij bent het meest trieste sukkeltje wat hier op FOK! rond hangt, veel mee gemaakt hier, maar vanaf nu ga ik je negeren of je doet weer gewoon normaal en gedraag je je gewoon als een 3e rangs burger.
Ja dus hou snel op anders gaan mensen mij ook vies vindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je geeft hem een?
[..]
[..]
Die doe je nu zelf ook.
[..]
[..]
Waarom?
Er zaten Polen oerwoudgeluiden te maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJA
Oke, dan is het goed.
Alsof Crack je ook maar iets misdaan heeft. Je kan best normaal tegen dr doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga geen millimeter wijken voor hem. Of hij zich gaat matigen dan ga ik me ook matigen. En loop niet zo met je eigen domheid te koop, als je 1 woord niet snapt is dat prima, maar ga er dan niet als een dom schaap om lachen. Is ronduit dom.
Dan heb je 2 keer een halve kont is weer 1/2+1/2/2*1/2=2/2-1 kont.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een kont is al door de helft. Als je het weer door de helft doet krijg je dat 2x de helft verhaal.
WIE?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je geeft hem een?
[..]
[..]
Die doe je nu zelf ook.
[..]
[..]
Waarom?
Ik vind het zo lief als je voor me opkomtquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er zaten Polen oerwoudgeluiden te maken.
[..]
Alsof Crack je ook maar iets misdaan heeft. Je kan best normaal tegen dr doen.
[..]
Dan heb je 2 keer een halve kont is weer 1/2+1/2/2*1/2=2/2-1 kont.
Polen zijn altijd zulk goed gezelschap...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij bent ook nieuwsgierig he ?quote:
Nee ze doet het niet zo systematisch als jij nee. Maar ze maakt zelf ook fouten maar als php een fout maakt moet er wel met volle kermis geschreeuwd worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ze doet het niet zo systematisch als jij nee. Maar ze maakt zelf ook fouten maar als php een fout maakt moet er wel met volle kermis geschreeuwd worden.
OMG OMG OMG!!!! HIJ GAAT JE NEGEREN, SNEL! BEL DEquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij bent het meest trieste sukkeltje wat hier op FOK! rond hangt, veel mee gemaakt hier, maar vanaf nu ga ik je negeren of je doet weer gewoon normaal en gedraag je je gewoon als een 3e rangs burger.
Doe je dat ook bij andere dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dus hou snel op anders gaan mensen mij ook vies vinden
En: - « Maarten <3» zegt (22:37):
*omdat IK HELEMAAL GEEN DOOD ZAAD HEB. >:
Hoi, ben jij wel gezellig?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Maar niet in paniek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook nieuwsgierig he ?
OMGWTFBBQ NOEEESSSSSquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG OMG OMG!!!! HIJ GAAT JE NEGEREN, SNEL! BEL DE
[ afbeelding ]
[..]
Doe je dat ook bij andere dan?
BWHEHEHEHEHE!!!!1
Wat praat je trouwens voor Maarten?
Gewoon:quote:
Die heeft een ban weet je nogquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OMG OMG OMG!!!! HIJ GAAT JE NEGEREN, SNEL! BEL DE
[ afbeelding ]
[..]
Doe je dat ook bij andere dan?
BWHEHEHEHEHE!!!!1
Wat praat je trouwens voor Maarten?
PHP!quote:
Polen drinken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Polen zijn altijd zulk goed gezelschap...
Normaal, wat is dat? Kan je dat eten?
Ja, een kont is gewoon een kont.
Ja dus? Dan hoef je toch niet zo terug te doen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ze doet het niet zo systematisch als jij nee. Maar ze maakt zelf ook fouten maar als php een fout maakt moet er wel met volle kermis geschreeuwd worden.
Daarom doe ik het ook!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo lief als je voor me opkomt
Er hangt hier een raar sfeertje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben één bonk gezelligheidhoezo?
Huh, welk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PHP!
En BP, want hij pikt altijd mijn FIPO's!
[..]
Polen drinken.
Ja, haar kont.
Ja.
[..]
Ja dus? Dan hoef je toch niet zo terug te doen?
[..]
Daarom doe ik het ook!
Er lag nog een topje hier. Ik heb hem gewassen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PHP!
En BP, want hij pikt altijd mijn FIPO's!
Ja maar jij bent als boerin opgegroeidquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Jong? Boven de 30 moet je sws geen kinderen meer krijgen, dat is tegennatuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |