Klacht: lelijke mannen die proberen te flirten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef sinadO het volgende:
Hey dames hoe zit dat nou. Er wordt toch altijd gezegd dat vrouwen van mannen verwachten dat ze hun subtiele hints begrijpen en daar naar handelen? Kan dat dan verdomme ook andersom ja?![]()
En nee ik ga niet uitwijden over het hoe en waarom, neem maar van mij aan dat er vrouwen zijn die subtiele hints niet begrijpen. Of niet willen begrijpen maar dat is het vast niet.
Klacht: vrouwen...
Ach laat ook maar dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
Graag uitwijden anders is dit topic zinloos.
KUT! Ik had moeten zeggen; is het te subtiel voor je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach laat ook maar dan.
De klacht is toch duidelijk?
nee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach laat ook maar dan.
Neen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach laat ook maar dan.
Ja verdomme, dat wil ik nu dus niet horen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Appletree het volgende:
Subtiele hints willen we soms bewust niet zien.
Dus TS is afgewezen volgens jou?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Appletree het volgende:
Subtiele hints willen we soms bewust niet zien.
Wat voor subtiele hints heb je zoal geuit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja verdomme, dat wil ik nu dus niet horen.
Nee nee, da's véél te makkelijk!quote:
Misschien. Het kan natuurlijk nog steeds dat de vrouw het echt niet door had, dat zou positiever zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dus TS is afgewezen volgens jou?
Hoop doet godverdomme leven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef Appletree het volgende:
[..]
Misschien. Het kan natuurlijk nog steeds dat de vrouw het echt niet door had, dat zou positiever zijn
Maar je ¤15k geluidsinstallatie zeker welquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja verdomme, dat wil ik nu dus niet horen.
Positief in KLBquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef Appletree het volgende:
[..]
Misschien. Het kan natuurlijk nog steeds dat de vrouw het echt niet door had, dat zou positiever zijn
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Positief in KLBWe hebben het wel over dezelfde sinadO hè?
Ik zei dan ook 'misschien'. Maar ik ga eigenlijk nog steeds voor: bewust negeren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Positief in KLBWe hebben het wel over dezelfde sinadO hè?
Nee jongen, met die bazeninstallatie van jou blaas je me zo omver.quote:
Hints vind ik soms ook wel leuk, maar dan niet van de kneuzen hints.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb graag dat iemand het gewoon direct zegt. Wat dat 'het' ook moge zijn. We spelen geen hints ofzo.
Ja die kneuzenhints heb ik dus meestal wel meteen door. Dat dan weer wel. En die zijn niet grappig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hints vind ik soms ook wel leuk, maar dan niet van de kneuzen hints.
x
"DIT LUST IK NIET!"quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
x
Mja ik alleen als ik iemand echt goed ken en dan ook weet wat er bedoeld wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
x
Oh kut... ben eens specifiek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
x
legt rechterbeenopzijquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
Graag uitwijden anders is dit topic zinloos.
Ja godsamme.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Appletree het volgende:
Maar we weten nu nog steeds niet wat de subtiele hint was..
Direct: ik wil jou.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja godsamme.Onderschrijf mijn punt gewoon nog meer.
Ik heb hem al door ja. Nou ja, dan maar wat directer. Kan mij het schelen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Appletree het volgende:
[..]
Direct: ik wil jou.
Subtiele hint: toevallige hand op been leggen.
Dat soort uitleg willen we. Het was blijkbaar wel ERG subtiel.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef mirved het volgende:
Vrouwen moeten ook wat meer initiatief tonen. Zitten ze echt een half uur na je te kijken van afstand, komen ze steeds korter bij, dan opeens beslissen ze ik heb genoeg gedaan en lopen ze weg. Het is echt niet erg als je uit jezelf hoi zegt. Ik kan niet de hele avond iedereen in de gaten houden wie nu wel of geen interesse heeft en of ze nu expres of niet kort bij komt staan.
Irritant is dat he.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef mirved het volgende:
Vrouwen moeten ook wat meer initiatief tonen. Zitten ze echt een half uur na je te kijken van afstand, komen ze steeds korter bij, dan opeens beslissen ze ik heb genoeg gedaan en lopen ze weg. Het is echt niet erg als je uit jezelf hoi zegt. Ik kan niet de hele avond iedereen in de gaten houden wie nu wel of geen interesse heeft en of ze nu expres of niet kort bij komt staan.
Je bedoelt autist, niet erg hoor, daar hebben er meer last van.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:48 schreef Westerling het volgende:
[..]
Irritant is dat he.
Maar ik moet zeggen dat ik in die situaties ook niet geheel vrijuit ga. Hoor vaak zat achteraf dat het er vrij dik bovenop lag dat iemand de hele tijd zat te kijken, en dan weet ik nota bene niet eens over wie ze het hebben. Nogal een apaat wat dat betreft geloof ik.
Niks mis met ik wil jou toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Appletree het volgende:
[..]
Direct: ik wil jou.
Subtiele hint: toevallige hand op been leggen.
Dat soort uitleg willen we. Het was blijkbaar wel ERG subtiel.
Neuh, dat is het alvast niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je bedoelt autist, niet erg hoor, daar hebben er meer last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |