Klacht: lelijke mannen die proberen te flirten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef sinadO het volgende:
Hey dames hoe zit dat nou. Er wordt toch altijd gezegd dat vrouwen van mannen verwachten dat ze hun subtiele hints begrijpen en daar naar handelen? Kan dat dan verdomme ook andersom ja?![]()
En nee ik ga niet uitwijden over het hoe en waarom, neem maar van mij aan dat er vrouwen zijn die subtiele hints niet begrijpen. Of niet willen begrijpen maar dat is het vast niet.
Klacht: vrouwen...
Ach laat ook maar dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
Graag uitwijden anders is dit topic zinloos.
KUT! Ik had moeten zeggen; is het te subtiel voor je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach laat ook maar dan.
De klacht is toch duidelijk?
nee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach laat ook maar dan.
Neen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach laat ook maar dan.
Ja verdomme, dat wil ik nu dus niet horen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Appletree het volgende:
Subtiele hints willen we soms bewust niet zien.
Dus TS is afgewezen volgens jou?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Appletree het volgende:
Subtiele hints willen we soms bewust niet zien.
Wat voor subtiele hints heb je zoal geuit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja verdomme, dat wil ik nu dus niet horen.
Nee nee, da's véél te makkelijk!quote:
Misschien. Het kan natuurlijk nog steeds dat de vrouw het echt niet door had, dat zou positiever zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dus TS is afgewezen volgens jou?
Hoop doet godverdomme leven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef Appletree het volgende:
[..]
Misschien. Het kan natuurlijk nog steeds dat de vrouw het echt niet door had, dat zou positiever zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |