quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:ik ben het vandaag helemaal vergeten
geen bonus ijs dus hier
Je kan het morgen toch nog kopen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
ik ben het vandaag helemaal vergeten
geen bonus ijs dus hier
Ja, je moet ook niet de bonus bak met dingen over datum zoeken. Tss..quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Nodachi het volgende:
hmmm ik heb de new york super fudge chunk gekocht en de strawberry cheesecake.
die ny super fudge chunk smaakt dus echt niet beter dan hertog 3 chocolade
overhypt gedoe en ik voel mij erin geluist door de mede-fokkers
Nee, zondag gaan nieuwe aanbiedingen in!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan het morgen toch nog kopen?
Oh, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, zondag gaan nieuwe aanbiedingen in!
quote:
Nietes. Ik heb laatst nog op een zondag een bonus aanbieding van die week gekocht. Op die dag worden wel al de nieuwe bonusaanbiedingen op display gezet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, zondag gaan nieuwe aanbiedingen in!
Ja nu weet ik het niet meer.quote:
Ik kan er ook niks aan doen.quote:
Afscheren die hap, of verven. Blondjes worden nooit succesvol in het leven.quote:
Ik ben van nature donker.quote:
Het was inmiddels al weer donker hoor dank uquote:Op zondag 8 november 2009 11:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie edit, en terugverven dan, huichelaar.
'quote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was inmiddels al weer donker hoor dank u
Mooi dat ik jou tevreden kan stellenquote:
Het is voor je eigen bestwil.quote:Op zondag 8 november 2009 11:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi dat ik jou tevreden kan stellen
Wat lief dat je je daar druk om maaktquote:
Ik zit gewoon te patsen met mijn academische kennis.quote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat lief dat je je daar druk om maakt
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te patsen met mijn academische kennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |