ik heb die stap nog net niet gemaaktquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door dit topic heb ik B&J gekocht.
Same here.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb dit nog nooit gehad en ik hoor iedereen erover.
Ben ik nu zwanger?
Het is best lekker, maar naar mijn mening wel vrij prijzig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef RickoKun het volgende:
Nou, is dat ben en jerry's ijs nu een beetje lekker? In prijs / kwaliteit verhouding? hmmm? Hmmmmmmm?
alleen om chicks voor je te laten vallen jwtzzquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef RickoKun het volgende:
Nou, is dat ben en jerry's ijs nu een beetje lekker? In prijs / kwaliteit verhouding? hmmm? Hmmmmmmm?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:31 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is best lekker, maar naar mijn mening wel vrij prijzig.
Ik heb die ook en hij is heerlijk,quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:09 schreef griekjeee het volgende:
Vandaag heb ik me als een echt wijf gedragen en deze gehaald:
[ afbeelding ]
![]()
Dat doe je zelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb die ook en hij is heerlijk,
Alleen ik heb low fat
Dat doet me moeder!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat doe je zelftenzij ze deze niet hadden.
Doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, de AH is nog 20 minuten open en ik heb zin in ijs om mij door een avond ahrd studeren heen te slepen. Zal ik het doen?
Gefaald, geen ruimte meer in mijn diepvries. Die zat helemaal volgepropt met spul van mijn huisgenootquote:
Kut is datquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefaald, geen ruimte meer in mijn diepvries. Die zat helemaal volgepropt met spul van mijn huisgenoot.
Eruit flikkerenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefaald, geen ruimte meer in mijn diepvries. Die zat helemaal volgepropt met spul van mijn huisgenoot.
gewoon in een keer 2 bekers opeten, opgelostquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |