ik heb die stap nog net niet gemaaktquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Door dit topic heb ik B&J gekocht.
Same here.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb dit nog nooit gehad en ik hoor iedereen erover.
Ben ik nu zwanger?
Het is best lekker, maar naar mijn mening wel vrij prijzig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef RickoKun het volgende:
Nou, is dat ben en jerry's ijs nu een beetje lekker? In prijs / kwaliteit verhouding? hmmm? Hmmmmmmm?
alleen om chicks voor je te laten vallen jwtzzquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef RickoKun het volgende:
Nou, is dat ben en jerry's ijs nu een beetje lekker? In prijs / kwaliteit verhouding? hmmm? Hmmmmmmm?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:31 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is best lekker, maar naar mijn mening wel vrij prijzig.
Ik heb die ook en hij is heerlijk,quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:09 schreef griekjeee het volgende:
Vandaag heb ik me als een echt wijf gedragen en deze gehaald:
[ afbeelding ]
![]()
Dat doe je zelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb die ook en hij is heerlijk,
Alleen ik heb low fat
Dat doet me moeder!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat doe je zelftenzij ze deze niet hadden.
Doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, de AH is nog 20 minuten open en ik heb zin in ijs om mij door een avond ahrd studeren heen te slepen. Zal ik het doen?
Gefaald, geen ruimte meer in mijn diepvries. Die zat helemaal volgepropt met spul van mijn huisgenootquote:
Kut is datquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefaald, geen ruimte meer in mijn diepvries. Die zat helemaal volgepropt met spul van mijn huisgenoot.
Eruit flikkerenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gefaald, geen ruimte meer in mijn diepvries. Die zat helemaal volgepropt met spul van mijn huisgenoot.
gewoon in een keer 2 bekers opeten, opgelostquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:ik ben het vandaag helemaal vergeten
geen bonus ijs dus hier
Je kan het morgen toch nog kopen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
ik ben het vandaag helemaal vergeten
geen bonus ijs dus hier
Ja, je moet ook niet de bonus bak met dingen over datum zoeken. Tss..quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Nodachi het volgende:
hmmm ik heb de new york super fudge chunk gekocht en de strawberry cheesecake.
die ny super fudge chunk smaakt dus echt niet beter dan hertog 3 chocolade
overhypt gedoe en ik voel mij erin geluist door de mede-fokkers
Nee, zondag gaan nieuwe aanbiedingen in!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan het morgen toch nog kopen?
Oh, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, zondag gaan nieuwe aanbiedingen in!
quote:
Nietes. Ik heb laatst nog op een zondag een bonus aanbieding van die week gekocht. Op die dag worden wel al de nieuwe bonusaanbiedingen op display gezet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, zondag gaan nieuwe aanbiedingen in!
Ja nu weet ik het niet meer.quote:
Ik kan er ook niks aan doen.quote:
Afscheren die hap, of verven. Blondjes worden nooit succesvol in het leven.quote:
Ik ben van nature donker.quote:
Het was inmiddels al weer donker hoor dank uquote:Op zondag 8 november 2009 11:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zie edit, en terugverven dan, huichelaar.
'quote:Op zondag 8 november 2009 11:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was inmiddels al weer donker hoor dank u
Mooi dat ik jou tevreden kan stellenquote:
Het is voor je eigen bestwil.quote:Op zondag 8 november 2009 11:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi dat ik jou tevreden kan stellen
Wat lief dat je je daar druk om maaktquote:
Ik zit gewoon te patsen met mijn academische kennis.quote:Op zondag 8 november 2009 11:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat lief dat je je daar druk om maakt
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te patsen met mijn academische kennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |