http://zapruder.nl/forums/viewthread/11087/P15/#106553quote:Van 30 april op 1 mei is het Beltane, een of ander occult vruchtbaarheidsfeest. Naar verluid ging dit gepaard met offers. Een man rijdt in een zwarte auto met pentagram-vormige-velgen over een hoop mensen heen en met het bloed nog aan z’n banden parkeert hij ‘m tegen een occulte pik aan. Een obelisk is een soort van spirtuele antenne die energie concentreert en uitstraalt en deze staat toevallig strategisch geplaatst in een rechte lijn met Het Loo. Allemaal onder de ogen van onze favoriete Bilderberger mevrouw Beatrix.
zo dan...dan rijden er echt extreem veel auto's met pentagram-vormige velgen rond...quote:
De kortste lijn tussen 2 punten is altijd recht. Per definitie zelfsquote:Een obelisk is een soort van spirtuele antenne die energie concentreert en uitstraalt en deze staat toevallig strategisch geplaatst in een rechte lijn met Het Loo
Mijn reactie is wel goed, ik ben lid van de Even Newer World Order.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:25 schreef Trippii het volgende:
Goede topic!
Reacties.. same as always.
Begin jij dan ook met je inhoudelijke bijdrage, dan zeueren we nergens meer om. Welkom in BNW.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:25 schreef Trippii het volgende:
Goede topic!
Reacties.. same as always.
'een of ander vruchtbaarheidsfeest' ..?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:57 schreef Alex_Jones het volgende:
Van 30 april op 1 mei is het Beltane, een of ander occult vruchtbaarheidsfeest.
Uiteraard, jou reacties zijn altijd top! Je maakt je eigen realiteit helemaal zelf.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:26 schreef _Led_ het volgende:
Mijn reactie is wel goed, ik ben lid van de Even Newer World Order.
Stomme skeptici geloven niet in de ENWO maar die zijn dom
'ook' ?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef Dragorius het volgende:
Begin jij dan ook met je inhoudelijke bijdrage, dan zeueren we nergens meer om. Welkom in BNW.
Mijn reacties zijn wel top jaquote:Op woensdag 4 november 2009 12:55 schreef Trippii het volgende:
Uiteraard, jou reacties zijn altijd top! Je maakt je eigen realiteit helemaal zelf.
Doe eens even normaal, je komt het topic binnenvallen met een onnodige opmerking, in mijn rol als BNW-mod spreek ik je daarop aan.quote:quote:Op woensdag 4 november 2009 12:55 schreef Trippii het volgende:
[..]
Uiteraard, jou reacties zijn altijd top! Je maakt je eigen realiteit helemaal zelf.
[..]
'ook' ?
'we' ?
Kan je niet voor jezelf denken?
En als ik het goed begrijp moet ik met een inhoudelijke bijdrage komen, waarin de BNW-mod himself niet het juiste voorbeeld weet te geven?
BNW feedback!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, je komt het topic binnenvallen met een onnodige opmerking, in mijn rol als BNW-mod spreek ik je daarop aan.
Verder commentaar op moderatie mag gewoon in BNW-feedback.
_Led_ > Minder persoonlijk, meer on-topic. Einde dienstmededeling.
Wat is die reden dan? Ik kan de link tussen MJ en 9/11 en Theo van Gogh/Pim Fortuyn niet leggen persoonlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:16 schreef Trippii het volgende:
[..]
BNW feedback!
Ontopic:
Actie van Karst T. Om dezelfde reden dat Theo van Gogh vermoord is. Pim Fortuin vermoord is. 9/11 Gebeurd is. Michael Jackson dood is.
Niks 'ongelukjes'.
De vraag was ook niet welk doel dit alles heeft, maar wat het doel zou kunnen zijn en hierover te gaan brainstormen in je eigen hoofd.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:22 schreef Dragorius het volgende:
Dat topic heb ik met enige regelmaat doorgelezen en er zelf ook in gepost, ik mis alleen welk "doel" dit alles dan heeft. En wat de rol van deze figuren erin is.
Niet dat ik je het voordeel van de twijfel geef, maar doe mij een plezier: geef de verbanden eens weer dan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:16 schreef Trippii het volgende:
Actie van Karst T. Om dezelfde reden dat Theo van Gogh vermoord is. Pim Fortuin vermoord is. 9/11 Gebeurd is. Michael Jackson dood is.
Niks 'ongelukjes'.
Ontwrichting van de samenleving, afleiden van de aandacht, en natuurlijk handvatten creëren om onze privacy nog verder in te perken onder het mom van 'terrorismebestrijding'?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Trippii het volgende:
[..]
De vraag was ook niet welk doel dit alles heeft, maar wat het doel zou kunnen zijn en hierover te gaan brainstormen in je eigen hoofd.
Extra uitgangspunt: Wat brengen deze gebeurtenissen teweeg in onze samenleving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |