Nou dat het dus al november is, kun jij niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Aethereal het volgende:
Wat is je klacht nou precies?
Zeker een rip uit je lijf?quote:
Wat is er dan precies mis met november?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dat het dus al november is, kun jij niet lezen ofzo?
Een koude winter of een warme zomer. Niet die slappe hap van nuquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef vosss het volgende:
Ik wil zomer verdomme. Kutweer, kutkou, kutmensen, kutzooi!
Kutweer, kutkou, kutmensen, kut kut kut. November is gewoon de kutste maand van het jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:25 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wat is er dan precies mis met november?
Kutweer: eens, maar dat is ook in september tm maart/april.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Kutweer, kutkou, kutmensen, kut kut kut. November is gewoon de kutste maand van het jaar.!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Runselpink het volgende:
Terechte klacht. Over 4 maand moet ik weer naar de tandarts
Eindelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Over 2 maanden voor 1 jaar naar Indonesië.
Mietje!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en het is fucking koud en het regent. Ik wil 25 graden!
Lijkt me echt kut, als een gefrituurd broodje bakpaoquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
Ik ga heel even kijken of Dragon Age wat is. Tot straks
Sinterklaas?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nog een paarweken en ik ben weer jarig![]()
Mijn verjaardagquote:Op woensdag 4 november 2009 10:56 schreef Agiath het volgende:
November is de kutste maand, geen feestdagen, en alleen maar regen
Één ding scheelt, de bladeren zijn grotendeels al van de bomen, dus je kan makkelijk zien welke tak stevig genoeg is om je aan op te hangen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Kutweer, kutkou, kutmensen, kut kut kut. November is gewoon de kutste maand van het jaar.!
Bijna weer december, da's nog ergerquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef vosss het volgende:
Ik wil zomer verdomme. Kutweer, kutkou, kutmensen, kutzooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
27quote:Op woensdag 4 november 2009 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op 28 november![]()
![]()
die van mij
De meest walgelijke en hypocriete maand van het jaarquote:Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef Equites het volgende:
De heerlijkste maanden van het jaar. December![]()
Welnee, lekker warm binnen, kerstvakantie, chocoladeletters, warme chocolademelk, pepernoten, lekker eten, misschien schaatsen/sneeuw en bovenal een heerlijke sfeerquote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meest walgelijke en hypocriete maand van het jaar
Nou je het zegt....quote:Op woensdag 4 november 2009 14:31 schreef Muzz_ het volgende:
2009 is alweer bijna voorbij, tijd gaat te snel
oke...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, lekker warm binnen, kerstvakantie, chocoladeletters, warme chocolademelk, pepernoten, lekker eten, misschien schaatsen/sneeuw en bovenal een heerlijke sfeer![]()
December
2009, mooi jaar was hetquote:Op woensdag 4 november 2009 14:48 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Nou je het zegt....
Laten we een rouwdienst organiseren....
Het is moeilijker te eten als je naam met een T begint,t je breekt je tanden op die krengenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
oke...
Wat is er, in GODSvredesnaam, lekkerder aan chocolade wanneer het in een lettervorm is gegoten, dan wanneer het een reepvorm heeft? En waarom kun je alleen in december chocolademelk drinken, en pepernoten eten? Wat is dat voor bullshit
Waarom kun je buiten kerst/december om niet lekker eten? Eet jij normaal gesproken smerig eten dan? Wat een onzin.. man wat haat ik dat opgedrongen gedoe in die kut maand zeg..
2012quote:
22quote:Op woensdag 4 november 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
27![]()
![]()
![]()
Maar er zijn echt veel mensen op 28 november jarig gek
Ken er echt een stuk of 7/8 ofzo
Dat vind ik ook welquote:
Ik over een maand.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Runselpink het volgende:
Terechte klacht. Over 4 maand moet ik weer naar de tandarts
Om weer een topic te openen hoe fucking warm het wel niet is?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en het is fucking koud en het regent. Ik wil 25 graden!
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:49 schreef Kerol het volgende:
Vroeger was het pas koud joh. Mijn opa moest oppassen dat zijn snikkel niet bevroor tijdens de daad.
Nog maar 2 maanden <3quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef vosss het volgende:
Ik realiseer me ineens dat het al weer fucking november is!!
Klacht: nouja, dat het dus al november is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |