quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wacht op een iets waar ik ook op zondagen kan stemmen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Innisdemon het volgende:
Peurac: haal die spelfouten eens uit je CV-site
Enneuh, gewoon aanmelden !!
overalquote:Op zondag 29 november 2009 18:08 schreef PeuRac het volgende:
ik zou zeggen, stuur ff een mailtje met waar ze staan.
Je neemt je imaginary friends mee naart forumquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef GizartFRL het volgende:
Oxy heeft een galant. Geen Lancer. Geen Lancer.
Nog flink geld verdient de afgelopen week?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je neemt je imaginary friends mee naart forum
Nog lekker buiten de deur geneukt vorige week woensdag?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Nog flink geld verdient de afgelopen week?
* insert opmerking over moeder/vriendin/zus van oxy *quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nog lekker buiten de deur geneukt vorige week woensdag?
Classicquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
* insert opmerking over moeder/vriendin/zus van oxy *
Maar ik doelde zonet op je sneeuwschuiver.
Oooh. Nee dat laat ik doen. Ga met dit weer mijn Galant niet op de weg...sterker nog...krijg hem niet eens op de wegquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
* insert opmerking over moeder/vriendin/zus van oxy *
Maar ik doelde zonet op je sneeuwschuiver.
Meet hier om de hoek en ze laten niks wetenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
Vanaf 2 Dec is het hele topic 'underground' verdwenen, geeft niks hoor, scheelt me een anderhalve tank benzine en een vrije zondag, maar tof is anders
Doe dan idd de foto's maar stelletje kneuzen![]()
O kut ja, dat had ik gelezen maar er ging geen lichtje bij me branden toen ik dit hier lasquote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wheheh die reacties hier![]()
Nou had ik zondag toevallig echt een 'fokmeet', maar dat was omdat mijn auto zaterdag bij DevilsWhore in was gesneeuwd en ik er niet weg kon komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |