Wanneer?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O echt, eargasm! Elke keer als ik dat geluid hoor krijg ik een glimlach op m'n gezicht. Ben dan net een giechelend klein meisje. Mensen in de omgeving Leeuwarden zijn altijd welkom om het aan te horen.
Yup.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Maharbal het volgende:
Op de kade en erna met z'n alleen naar de mac, deuren open en boxen vol aan. Jew333333333ts!
Ik houd dit in de gaten!
Is dit naar aanleiding van mijn post?
Zoals iedere openbare fokmeet is iedereen welkom. Maar op een Leeuwarder meer zullen met name leden uit de regio vertegenwoordigd zijn ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gaat dit niet wat de verkeerde kant op? Dit is toch bedoelt voor en door Luwadders?
Neej, als je goed leest, voor iedereen die zich in de omgeving van genoemde stad-met-veel-lange-naam bevindt.. en als je dus die kant rijdt, val je op een gegeven moment dus vanzelf in de doelgroep.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Gaat dit niet wat de verkeerde kant op? Dit is toch bedoelt voor en door Luwadders?
Hmm, ik moet inderdaad niet vergeten m'n paspoort te verlengen voor die tijd, anders mag ik er niet in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef kevin20vt het volgende:
Ik mag daar niet komen van de dokter
Ik zat nog een beetje in dubio maar bedankt voor je post.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Maharbal het volgende:
Op de kade en erna met z'n alleen naar de mac, deuren open en boxen vol aan. Jew333333333ts!
Ach gut, was ik dequote:Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zat nog een beetje in dubio maar bedankt voor je post.
Nu weet ik zeker dat ik niet kom
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik zat nog een beetje in dubio maar bedankt voor je post.
Nu weet ik zeker dat ik niet kom
zo goed worden pta meets anders niet bezocht.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Marbahal begon over Leeuwarders dus stel voor dat als je het te duur vind worden je eigen PTA meet topic opent voor Flevoland ofzo.
Ok.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo goed worden pta meets anders niet bezocht.
velen geven zich op maar komen domweg niet.
en ja ik kan het weten.
De toen daar in het zuiden was toch wel goed bezocht?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo goed worden pta meets anders niet bezocht.
velen geven zich op maar komen domweg niet.
en ja ik kan het weten.
krea was mod, jij en ik nog gewone usert net als nu weer, slashme en qbus hadden altijd ruzie, broes had een caddy met sportsloffen en liquid_007 kon tijdens een testritje met een auto voelen hoeveel pk die hadquote:Op woensdag 4 november 2009 13:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De toen daar in het zuiden was toch wel goed bezocht?
Maar dat was vroeger, toen Krea nog mod was.
was dat geen petjes taal?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:24 schreef invine het volgende:
T42 is iemand met spraakgebrek geworden?
Dan gaan we toch gezellig met de bus ? En als ik m'n rijbewijs heb rijd je gewoon met mij mee.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
jamaar!ik denk niet dat Arriva of de NS mij even een treinstel uitleend
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |