SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
sommige Marokkanen hebben mooie krulletjes
van jou toch? denk ikquote:
Ik geloof nooit dat Trigger van die mooie krulletjes heeft als ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
van jou toch? denk ik, heb nog niet zoveel posts van sjaaks gezien, maar hij lijkt wel op jou
Trigger heeft al grijze krulletjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Trigger van die mooie krulletjes heeft als ik.
bij de jongens zijn die krulletjes ook bijna nooit mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
of ik van hemquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
van jou toch? denk ik, heb nog niet zoveel posts van sjaaks gezien, maar hij lijkt wel op jou
Jij en mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
hoax!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trigger heeft al grijze krulletjes.
Daarom!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
bij de jongens zijn die krulletjes ook bijna nooit mooi
vind je jezelf lelijk?quote:
Verschil moet er zijn... Zelfs tussen klonen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vind je jezelf lelijk?je kloon praat je een minderwaardigheidscomplex aan
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka ben jij half Nederlands half Marokkaans?
Zo hoort het, addergebroedquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:51 schreef Todesschwalben het volgende:
Wie heeft die lelijke vlag gemaakt. Wikwakka zeker!
Hij is een Hollander, maar misschien was hij liever een Marokaan geweest..quote:
Elk jaar! Soms twee keer per jaar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef Sjaakz het volgende:
Gaan jullie eigenlijk vaak (op vakantie) naar Marokko?
Dubbele k ! Onthoud het nou eens mensen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij is een Hollander, maar misschien was hij liever een Marokaan geweest..
ergens klopt er iets niet he.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vind je jezelf lelijk?je kloon praat je een minderwaardigheidscomplex aan
Nice!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Elk jaar! Soms twee keer per jaar.
Hoezo? expats?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was serieus, nee. Wel 12 jaar in het midden oosten gewoond.
Ik verbeter mensen meestal met die fout, het is ook de eerste keer dat ik het fout doe.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dubbele k ! Onthoud het nou eens mensen..![]()
Oja..terecht
Een klassierker ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef Todesschwalben het volgende:
Wie wil deze nog bij de OP voegen:
[ afbeelding ]
Voor alles is een eerste keer hahaquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verbeter mensen meestal met die fout, het is ook de eerste keer dat ik het fout doe.
Vader in de oliebusiness. Nu in Egyptequote:
Gedaan swa.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef Todesschwalben het volgende:
Wie wil deze nog bij de OP voegen:
[ afbeelding ]
Ik hoor dit ook vaak van Turken. Verheug je je zo erg op die twee weken..?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Meestal iedere zomervakantie..![]()
Als ik me niet in Marokko bevind heb ik er zin in..en zodra ik daar een weekje of 2 ben heb ik t wel weer gezien. Oh als ik weer op Nederlandse grond sta ben ik zo blij
fout van m'n toetsenbordquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Voor alles is een eerste keer haha
Je moet ook niet in Marokko op 1 plek blijven zitten. Ik ben ondertussen in Fes, Agadir, Essaouira, Tanger, Tetouan, Fnideq, M'diq, Nador, Al Hoceima, Martil, Meknes, Rabat, Casablanca, Saidia en Berkane geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Meestal iedere zomervakantie..![]()
Als ik me niet in Marokko bevind heb ik er zin in..en zodra ik daar een weekje of 2 ben heb ik t wel weer gezien. Oh als ik weer op Nederlandse grond sta ben ik zo blij
Leuk hoor?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vader in de oliebusiness. Nu in Egypte.
[..]
Gedaan swa.
Niet heel het jaar door hoor..en laatste jaren is het ook wat minder gewordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoor dit ook vaak van Turken. Verheug je je zo erg op die twee weken..?
Is dat een vraag of een constatering?quote:
Dat deed ik de laatste keer ook niet !quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je moet ook niet in Marokko op 1 plek blijven zitten. Ik ben ondertussen in Fes, Agadir, Essaouira, Tanger, Tetouan, Fnideq, M'diq, Nador, Al Hoceima, Martil, Meknes, Rabat, Casablanca, Saidia en Berkane geweest.
Waarom is het minder geworden? Vind je het niet leuk genoeg in Marokko?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet heel het jaar door hoor..en laatste jaren is het ook wat minder geworden![]()
Maar als het zonnetje in Nederland begint te schijnen krijg ik er toch wel zin in
Ach, de mayonaise koop je gewoon in de Marjane. De rust en regelmaat, dat heb je het hele jaar door!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat deed ik de laatste keer ook niet !
Maar na een tijdje begin je te verlangen naar regelmaat, rust, je kamer, vrienden, het vieze Nederlandse weer en oja normale mayonaise
Ze doen het vaak anders lijken alsof ze het liefste per direc tuit Nederland weg zouden willen gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom is het minder geworden? Vind je het niet leuk genoeg in Marokko?Gewoon nieuwsgierig, want heel veel Turken missen Nederland als ze 5 weken in Turkije zitten tijdens de zomervakantie.
Dat weet ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een constatering?
Ik heb er wel wat arabische woordjes door geleerd. En Engels. Alleen is Nederland nu wel even wennen.
Ja en dan weer helemaal blij als ze terug zijn in Nederland. Ik word juistquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze doen het vaak anders lijken alsof ze het liefste per direc tuit Nederland weg zouden willen gaan.
De Bazar, echt stom - ik woon in Rotterdam maar ben daar nooit geweest. Ik ga meestal naar de Sultan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef no1uknow het volgende:
tvp, sinds ik weer ben gaan studeren in september ben ik vrienden geworden met een aantal marokkanen uit mijn klas, kijken of ik hier nog leuke of nuttige informatie uit op kan pikken
De Bazar in R'dam is trouwens een leuke tent!
Ik ben naar een Nederlandse basischool, en een Britse en een Amerikaanse middelbare school geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet![]()
Ah een vraag dus. Wel wat? Je woonde er 12 jaar lang? Maar je zat uiteraard op een ''buitenlandse'' school en sprak alleen Engels met de andere buitenlanders?
Trustequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doei Marokkanen en Nederlanders, ik ga even slapen
Is dat een tent waar je sheysha (waterpijp) kan roken? Ik hing vroeger het hele weekend in dat soort tenten rondquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:16 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
De Bazar, echt stom - ik woon in Rotterdam maar ben daar nooit geweest. Ik ga meestal naar de Sultan.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Doei Marokkanen en Nederlanders, ik ga even slapen
Ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een tent waar je sheysha (waterpijp) kan roken? Ik hing vroeger het hele weekend in dat soort tenten rond. Ik heb er ook één meegenomen, het is alleen steeds zo'n gedoe om hem klaar te maken
.
Omdat toen we voor t laatst in Marokko waren ik aan mn handje werd vastgehouden door mama. Ze is daar veel te bezorgd.Ik mocht nog geen eens een balletje trappen voor de deur. Ook vind ik het niet zo fijn om meer woonkamers van familieleden te zien dan Marokko zelf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom is het minder geworden? Vind je het niet leuk genoeg in Marokko?Gewoon nieuwsgierig, want heel veel Turken missen Nederland als ze 5 weken in Turkije zitten tijdens de zomervakantie.
Trek je schoen uit, wijs met je voetzool naar z'n hoofd en roep 'inta khaneef'.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef no1uknow het volgende:
Rare vraag misschien maar weten jullie niet nog een paar typisch Marokkaanse gebruiken, bijvoorbeeld een bepaald gebaar bij een groet, ik noem maar wat. Om even uit te proberen bij m'n klasgenoten.
Als je hen begroet doormiddel van handenschudden: Na het handenschudden moet je je hand op je hart leggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef no1uknow het volgende:
Rare vraag misschien maar weten jullie niet nog een paar typisch Marokkaanse gebruiken, bijvoorbeeld een bepaald gebaar bij een groet, ik noem maar wat. Om even uit te proberen bij m'n klasgenoten.
Zit jij wel in het goeie topic?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:16 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar de Sultan.
Wat kost dat daar? In Oman kostte het 2 euro voor de pijp en daarna mocht je hem urenlang rokenquote:
Is dat een soort variatie op de schoen die naar Bush' hoofd ging? En vertaal inta khaneef eens. Hij klinkt wel erg leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trek je schoen uit, wijs met je voetzool naar z'n hoofd en roep 'inta khaneef'.
Dan moet je een keertje met mij meegaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat toen we voor t laatst in Marokko waren ik aan mn handje werd vastgehouden door mama. Ze is daar veel te bezorgd.Ik mocht nog geen eens een balletje trappen voor de deur. Ook vind ik het niet zo fijn om meer woonkamers van familieleden te zien dan Marokko zelf.
Weet ik niet, want ik raak de waterpijp nooit aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat kost dat daar? In Oman kostte het 2 euro voor de pijp en daarna mocht je hem urenlang roken.
Vandaar dat al die straatgangsters na een boks altijd met hun vuisten op hun borst slaan. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:21 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Als je hen begroet doormiddel van handenschudden: Na het handenschudden moet je je hand op je hart leggen.
Alleen moet je niet met je vuist op je borst slaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vandaar dat al die straatgangsters na een boks altijd met hun vuisten op hun borst slaan. Weer wat geleerd.
Inta Khanief betekent iets in de trant van 'je bent een man zonder ballen / je bent homo', alleen weet ik niet of Marokkanen het ook verstaan, ze praten namelijk een beetje debiel Arabisch of Berbers, niet zoals de echte Arabieren in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is dat een soort variatie op de schoen die naar Bush' hoofd ging? En vertaal inta khaneef eens. Hij klinkt wel erg leuk
Haha. Want dan word ik niet aan mn handje vastgehouden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dan moet je een keertje met mij meegaan.
Wat ben jij nou voor Marokkaan! Ik zou de mijne nu per direct aansteken, helaas heb ik geen aansteker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Weet ik niet, want ik raak de waterpijp nooit aan.
Oh ik wil wel je handje vasthouden hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha. Want dan word ik niet aan mn handje vastgehouden?
Ik wil trouwens dit jaar naar Marokko met een vriendin ..nu eerst mn moeder overtuigen dat ik me daar vast wel red met mijn gebrekkige Arabisch.
¤10 geloof ik, maar is alweer een tijd geleden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat kost dat daar? In Oman kostte het 2 euro voor de pijp en daarna mocht je hem urenlang roken.
Als het daar net zoals in Egypte is (!!!)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Sjaakz het volgende:
Twee meisjes van 18 op rondreis door Marokko? Vindt ze vast wel goed
Afzetterij danquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
¤10 geloof ik, maar is alweer een tijd geleden.
Agadir is een mooie plaats voor twee meisjes van 18 om de vakantie door te brengen. Daar liggen ze notabene topless op het strand.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Sjaakz het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Sjaakz het volgende:
Ja, als ze dat er nou gewoon even bij zegt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Agadir is een mooie plaats voor twee meisjes van 18 om de vakantie door te brengen. Daar liggen ze notabene topless op het strand.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Oh ik wil wel je handje vasthouden hoor, daar niet van![]()
Nee, even serieus - ik spreek ook geen arabisch, alleen berbers - en het is echt niet al te moeilijk allemaal. Er spreken daar ook steeds meer mensen Engels.
Nee, dat is mijn aanbeveling.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, als ze dat er nou gewoon even bij zegt.
gelijk heeft ze, zou jij je dochter van 18 met een vriendin alleen naar Marokko laten gaan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
lol.
Ja dat zeg ik ook al tegen mamlief. Maar als ik ik erover begin is het of een hele sarcastische ''ja leeeeeuk doen !'' of het is een keiharde negeeractie
Omdat je dat bent? Alles >20 = bejaard, ouwe.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik ben 24 en ik voel mezelf bejaard, hoe komt dat toch.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik ben 24 en ik voel mezelf als een bejaarde, hoe komt dat toch.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gelijk heeft ze, zou jij je dochter van 18 met een vriendin alleen naar Marokko laten gaan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat je dat bent? Alles >20 = bejaard, ouwe.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef no1uknow het volgende:
Oh trouwens wat is nou een goede definitie van berbers spreken? Alle andere talen behalve Arabisch?
Wij zijn volgens mij het enige gezin zonder huis in Marokkoquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Post eens pics van jullie cribs in Noord Afrika.
dat is schijn, de waarheid is anders.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze doen het vaak anders lijken alsof ze het liefste per direc tuit Nederland weg zouden willen gaan.
18, 19 wat maakt het uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
19 !!
Nee maar ik ben bijzonder verantwoordelijk en oplettend voor mijn leeftijd, lol.
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Volgens mij word je daar toch vaka een beetje gezien als een buitenbeentje, of moet je weer met terugwerkende kracht integrerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
dat is schijn, de waarheid is anders.
Alsof je op je 18e verjaardag opeens een totaal anders persoon bentquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
18, 19 wat maakt het uit
Vooral dat laatste, dikke lol ja"bijzonder verantwoordelijk en oplettend voor mijn leeftijd", serieus he, dat hoor ik vooral van 14/15/16-jarigen, dacht dat 19-jarigen dat niet meer zouden zeggen
Guess again.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
18, 19 wat maakt het uit
Vooral dat laatste, dikke lol ja"bijzonder verantwoordelijk en oplettend voor mijn leeftijd", serieus he, dat hoor ik vooral van 14/15/16-jarigen, dacht dat 19-jarigen dat niet meer zouden zeggen
Hangt er echt vanaf waar je bent, ik vind die verschillen juist leuk en ik voel me beter in Turkije dan in Nederland, maar dat kan ook komen doordat het "vakantie" is. Al breng ik m'n vakantie in Turkije niet anders door dan in Nederland (activiteiten)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Volgens mij word je daar toch vaka een beetje gezien als een buitenbeentje, of moet je weer met terugwerkende kracht integreren.
Ik heb alleen maar crib in aanbouw pics hierzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Post eens pics van jullie cribs in Noord Afrika. Van dat geld waarvoor je hier een studiootje van 25m2 koopt koop je daar toch een landhuis?
Lees reactie naar B.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Volgens mij word je daar toch vaka een beetje gezien als een buitenbeentje, of moet je weer met terugwerkende kracht integreren.
[..]
Alsof je op je 18e verjaardag opeens een totaal anders persoon bent. Je hebt nog veel te leren, young one.
Waarzo?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar crib in aanbouw pics hierzo.
Tuurlijk, je leert altijd nieuwe dingenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Alsof je op je 18e verjaardag opeens een totaal anders persoon bent. Je hebt nog veel te leren, young one.
Ok, kun je dan een andere reden geven waarom je wel alleen naar Marokko zou kunnen? Of zie je wel in dat het raar is..quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Guess again.
Overigens snap ik niet dat je zo serieus ingaat op mijn overduidelijke niet-gemeende reactie.
Maar dat komt meer omdat je aan een nieuwe fase begint, studeren, soms op jezelf wonen, je eigen kleren wassen, etc. etc.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lees reactie naar B.![]()
En ik ben trouwens wel van mening dat je je in deze jaren meer en sneller ontwikkelt dan wanneer je bijvoorbeeld van 30 naar 31 gaat.
Ja, tuurlijk, dat klopt. Hoe verantwoordelijk en oplettend je ook mag zijn, ik vind het raar om op je achttiende alleen op vakantie te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lees reactie naar B.![]()
En ik ben trouwens wel van mening dat je je in deze jaren meer en sneller ontwikkelt dan wanneer je bijvoorbeeld van 30 naar 31 gaat.
Mischien is dat dan cultuurgebonden, als je 18 bent ben je toch echt al volwassen. Mischien is naar Marokko of Turkije gaan dan weer een ander verhaal...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, dat klopt. Hoe verantwoordelijk en oplettend je ook mag zijn, ik vind het raar om op je achttiende alleen op vakantie te gaan.
Maar wat als mensen van 40 jaar en ouder dat over je zeggen op 19 jarige leeftijd, zonder dat je er ook maar over begint?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
18, 19 wat maakt het uit
Dat vind ik altijd reuze meevallen. Als je met een stel vrienden de verwende toerist uit gaat hangen ofzo misschien, maar verder zie ik daar bij 'ons' weinig van terug.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof je op je achttiende meteen een ander persoon bent (volwassen), jij moet nog veel lerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien is dat dan cultuurgebonden, als je 18 bent ben je toch echt al volwassen. Mischien is naar Marokko of Turkije gaan dan weer een ander verhaal...
Ik 19 en een 40-jarige zegt tegen mij dat ik bijzonder verantwoordelijk en oplettend ben voor m'n leeftijd? Leuk, een compliment, maar ik zou er niets mee doen, dat is echt niet genoeg om alleen op vakantie te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar wat als mensen van 40 jaar en ouder dat over je zeggen op 19 jarige leeftijd, zonder dat je er ook maar over begint?
In Tanger:quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarzo?
Ik wil best pics van mijn crib in Caïro posten, maar ik wil niet de enige zijn.
Hmm beide, misschien had ik dat moeten melden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat zou het verschl zijn tussen iemand een ''meisje'' van 18/19 en een dame van +/- 24 jaar?
Wat er nu kan gebeuren kan ook gebeuren als ik jaren ouder ben?
Ben geen randdebiel en weet me aardig te redden dus zie het probleem niet helemaal. Aangezien de gevaren die ik nu kan tegenkomen over een paar jaar niet veranderd zijn. Bedoelen jullie misschien dat het als vrouw niet handig is om alleen (of met een vriendin) naar een land zoals Marokko te gaan?
Want nu komt het over alsof jullie het niet verstandig vinden als je als 18-jarig meisje naar Marokko gaat.
Ik niet, dat is niet te betalen voor een 24 jarige zoals ik, maar mijn ouders hebben daar gekocht idd.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm beide, misschien had ik dat moeten melden.Toch denk ik dat je nog wel verandert in die 6 jaar en nee die verandering zie ik niet als genoeg om wel alleen naar Marokko te kunnen, ik zou het gewoon niet doen.
Ik bedoel dat je dan waarschijnlijk zal gaan lachen om dat je op je achttiende alleen naar Marokko wilde (als je dit echt meent en vindt dat het moet kunnen).quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat haddden jullie zeker moeten melden=p
hehe.
Verandert in welk opzicht? Denk het overigens niet..althans niet op gebieden die er toe doen.
Maar hoezo geen huis in een buitenwijk of iets dergelijks? Of zijn huizen toch wel duur?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik niet, dat is niet te betalen voor een 24 jarige zoals ik, maar mijn ouders hebben daar gekocht idd.
Omdat een huis meer aan onderhoud kost dan zo'n appartement. Een villa in Tanger kost +- 600.000 euro. Een huis met twee verdiepingen, terras en een garage eronder (+ eigen grond), dan zit je ook al snel op de 2 tot 3 ton.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hoezo geen huis in een buitenwijk of iets dergelijks? Of zijn huizen toch wel duur?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan waarschijnlijk zal gaan lachen om dat je op je achttiende alleen naar Marokko wilde (als je dit echt meent en vindt dat het moet kunnen).
Ga je niet alleen met een vriendin, maar met nog iemand erbij of bedoel je dat je niet alleen gaat, maar dat je vriendin ook meekomt? Als je het tweede bedoelt, blijft het lachwekkend, maar inderdaad we worden het niet eens, laat maar. "En ben heus niet zo dom om 's avonds gevaarlijke plaatsen op te zoeken oid."quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet alleen met een vriendin !! En ben heus niet zo dom om 's avonds gevaarlijke plaatsen op te zoeken oid.
Whatever. We worden het toch niet eens
Ah, dus toch. Ik had de prijzen wel iets lager ingeschat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Omdat een huis meer aan onderhoud kost dan zo'n appartement. Een villa in Tanger kost +- 600.000 euro. Een huis met twee verdiepingen, terras en een garage eronder (+ eigen grond), dan zit je ook al snel op de 2 tot 3 ton.
Op de één of andere manier denk ik bij 18/19 "meisje" en bij 24 "jonge vrouw". Dat kan ik niet echt verklaren... Het is meer een gevoelskwestie. Verder weeg in dit geval ook mee waar de reis heen gaat... Natuurlijk, je hebt er ook vrij westerse gebieden (grote steden), maar over het algemeen is het in Marokko niet "normaal" om als jonge vrouw alleen (of met vriendin) rond te zwerven. Ook dit tweede punt is eigenlijk meer een gevoelskwestie, maar rationeel of niet... Ik vrees dat ik mijn dochter(tje) ook niet zou laten gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat zou het verschl zijn tussen iemand een ''meisje'' van 18/19 en een dame van +/- 24 jaar?
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je niet alleen met een vriendin, maar met nog iemand erbij of bedoel je dat je niet alleen gaat, maar dat je vriendin ook meekomt? Als je het tweede bedoelt, blijft het lachwekkend, maar inderdaad we worden het niet eens, laat maar. "En ben heus niet zo dom om 's avonds gevaarlijke plaatsen op te zoeken oid."
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je niet alleen met een vriendin, maar met nog iemand erbij of bedoel je dat je niet alleen gaat, maar dat je vriendin ook meekomt? Als je het tweede bedoelt, blijft het lachwekkend, maar inderdaad we worden het niet eens, laat maar. "En ben heus niet zo dom om 's avonds gevaarlijke plaatsen op te zoeken oid."
Let wel.. dit geldt voor jou... Als we het over mij hadden, en ik was een meisje... en 18... Dan had ik prima in m'n eentje de wereld rond kunnen reizen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Op de één of andere manier denk ik bij 18/19 "meisje" en bij 24 "jonge vrouw". Dat kan ik niet echt verklaren... Het is meer een gevoelskwestie. Verder weeg in dit geval ook mee waar de reis heen gaat... Natuurlijk, je hebt er ook vrij westerse gebieden (grote steden), maar over het algemeen is het in Marokko niet "normaal" om als jonge vrouw alleen (of met vriendin) rond te zwerven. Ook dit tweede punt is eigenlijk meer een gevoelskwestie, maar rationeel of niet... Ik vrees dat ik mijn dochter(tje) ook niet zou laten gaan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom praat je zo verdomde minachtend? Jij wordt er echt niet beter op.
Jij zou trouwens toch gaan slapen!?
Wat is jouw probleemquote:
Helaas niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, dus toch. Ik had de prijzen wel iets lager ingeschat.
Het is ook niet om er zelf beter van te worden, maar ik hoop dat jij snel gaat inzien dat je rare gedachtes hebt over alleen reizen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waarom praat je zo verdomde minachtend? Jij wordt er echt niet beter op.
Jij zou trouwens toch gaan slapen!?
Ga je nu tegen jezelf praten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Let wel.. dit geldt voor jou... Als we het over mij hadden, en ik was een meisje... en 18... Dan had ik prima in m'n eentje de wereld rond kunnen reizen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Op de één of andere manier denk ik bij 18/19 "meisje" en bij 24 "jonge vrouw". Dat kan ik niet echt verklaren... Het is meer een gevoelskwestie. Verder weeg in dit geval ook mee waar de reis heen gaat... Natuurlijk, je hebt er ook vrij westerse gebieden (grote steden), maar over het algemeen is het in Marokko niet "normaal" om als jonge vrouw alleen (of met vriendin) rond te zwerven. Ook dit tweede punt is eigenlijk meer een gevoelskwestie, maar rationeel of niet... Ik vrees dat ik mijn dochter(tje) ook niet zou laten gaan
Inderdaad. Maar daarom niet onbelangrijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''rond te zwerven''. Je woordkeuze zegt al genoeg?
Je zegt het zelf al gevoelskwestie
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Let wel.. dit geldt voor jou... Als we het over mij hadden, en ik was een meisje... en 18... Dan had ik prima in m'n eentje de wereld rond kunnen reizen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat denkt iedereen van zichzelf..zo ook ik![]()
Enige manir om erachter te komen of ik daar toe in staat ben is het daadwerkelijk te doen heehe
Dat is het nadeel van een land dat steeds sneller gaat ontwikkelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Helaas niet.Voor een appartement aan het strand betaal je bijna 3000 euro per vierkante meter.
![]()
Zoals in dit gebouw:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is ook niet om er zelf beter van te worden, maar ik hoop dat jij snel gaat inzien dat je rare gedachtes hebt over alleen reizen.
Nee, maar de manier waarop je jouw standpunt brengt is het probleem. Ik bedoel, je bent nog steeds een meisje van 16, en je klinkt soms eerder als een betweterige oma van 80.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wikwakka2 hoezo uitlokken? Ben je in het echt ook zo zielig? Als iemand met jou praat over alleen reizen en diegene geeft duidelijk zijn/haar mening, ga je het uitlokken noemen en zeker huilen.
Te snel mijnsinziens. Het is niet normaal om in 5 tot 10 jaar tijd de waarde van huizen zo te zien stijgen. Daar heb je geen hypotheekrenteaftrek voor nodig kennelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een land dat steeds sneller gaat ontwikkelen.
IK vind het raar, begrijp je het zo beter of moet ik alles uittypen, zodat jij het beter begrijpt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''rare'' nog wel. Als iets afwijkt van jouw mening hoeft het nog niet raar te zijn.
Oh weer die allesbeterwetende toon![]()
Ik hoop dat JIJ snel gaat inzien dat je denkt dat je alles beter weet maar dat de waarheid vast ergens in het midden ligt.
True... Waar zou je eigenlijk heen willen in Marokko?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat denkt iedereen van zichzelf..zo ook ik![]()
Enige manir om erachter te komen of ik daar toe in staat ben is het daadwerkelijk te doen heehe
Het gaat toch uiteindelijk om m'n mening, wat maakt de manier waarop ik het breng uit? Moet ik zeggen: oh ik kan wel op m'n achttiende alleen naar Turkije, dan ben ik volwassen, ik ben zo verantwoordelijk en oplettend voor m'n leeftijd. Vind je dat een beter niveau?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar de manier waarop je jouw standpunt brengt is het probleem. Ik bedoel, je bent nog steeds een meisje van 16, en je klinkt soms eerder als een betweterige oma van 80.
In de 12 jaar dat ik in Muskat heb gewoond steeg de gemiddelde huur naar ongeveer 7 keer van wat het eerst was.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Te snel mijnsinziens. Het is niet normaal om in 5 tot 10 jaar tijd de waarde van huizen zo te zien stijgen. Daar heb je geen hypotheekrenteaftrek voor nodig kennelijk.
mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In de 12 jaar dat ik in Muskat heb gewoond steeg de gemiddelde huur naar ongeveer 7 keer van wat het eerst was.
Pics van de crib van mijn ouders in Khayrah:
[ afbeelding ]
Bilmi deed precies hetzelfde in het turkentopicquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:18 schreef Todesschwalben het volgende:
DAMES TOCH! DAT IS TOCH NIET NORMAAL MEER!!!!!!
Dat is pas een crib gek!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In de 12 jaar dat ik in Muskat heb gewoond steeg de gemiddelde huur naar ongeveer 7 keer van wat het eerst was.
Pics van de crib van mijn ouders in Khayrah:
[ afbeelding ]
m18 ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bilmi deed precies hetzelfde in het turkentopic.
Misschien moet jij de dingen beter formuleren, dan ontstaan er ook minder misverstanden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
IK vind het raar, begrijp je het zo beter of moet ik alles uittypen, zodat jij het beter begrijpt?![]()
De waarheid ligt vast in het midden... jaja, dus het zou ergens wel kunnen dat een 18-jarige alleen naar Marokko gaat. OHNEE met een vriendin
Jij hebt ook vaak genoeg "kleinerend" gereageerd, maar wat maakt het uit? Het is een forum, kijk naar m'n mening en let niet op de manier waarop ik het breng of voel je je echt geraakt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschien moet jij de dingen beter formuleren, dan ontstaan er ook minder misverstanden.
Erg kinderachtig van je dat je het kennelijk nodig vindt om anderen te kleineren. Of iig een poging daartoe doen.
En oja '''' verliest zijn kracht toch echt na een tijdje.
Tsja, het was ook wel redelijk mazzel, ze moeten buitenlandse werknemers in egypte ene beetje matsen, anders wil niemand er naartoequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Dat is pas een crib gek!
Daar betaal je in Nederland een miljoentje voor denk ik.
quote:
verwachte reactiesquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je moet me wel elke keer hebben he? Is er misschien iets dat je dwars zit? Voel je je geintimideerd?![]()
Verwachte reacties:
- M18 denkt dat ze belangrijk is
- M18 vergeet dat het internet is en dat ik haar nog geen eens persoonlijk ken
- M18 is raar
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij hebt ook vaak genoeg "kleinerend" gereageerd, maar wat maakt het uit? Het is een forum, kijk naar m'n mening en let niet op de manier waarop ik het breng of voel je je echt geraakt?Je kan beter klagen over m'n mening als je het daar niet mee eens bent, dan de manier waarop ik m'n mening formuleer.
Reageer de volgende keer dan gewoon op een normale toon, zoals je in het dagelijks leven ook wilt dat mensen tegen je spreken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
verwachte reacties![]()
ik moet jou niet elke keer hebben, maar ik ben het gewoon niet met je eens en dan kom ik je heel toevallig tegen
Moet ik m'n mening leuk brengen? We zijn het gewoon niet met elkaar eens en dan leg ik uit waarom ik het niet met jou eens ben, misschien vind jij dat kleinerend? Echt, ga janken, hoe snel kun je je gekleineerd voelen en je daar druk om maken. Als je niet ingaat op m'n mening, reageer dan helemaal niet, het gaat niet om de manier waarop ik het formuleer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja nadat jij het nodig vindt om in te haken op mijn reacties op een manier die provocerend is.
Forum of niet je kunt toch wel normaal doen.
Overal! Wil ook graag de Sahara in..vriendin van een zusje was daar afgelopen zomervakantie doorheen getrokken..praaaaaachtigquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
True... Waar zou je eigenlijk heen willen in Marokko?
Ik heb er geen problemen mee als iemand zijn/haar mening geeft en ik voel me ook niet zo snel gekleineerd. Jullie leven zeker in een wereld waar iedereen lief tegen elkaar moet doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Reageer de volgende keer dan gewoon op een normale toon, zoals je in het dagelijks leven ook wilt dat mensen tegen je spreken.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moet ik m'n mening leuk brengen? We zijn het gewoon niet met elkaar eens en dan leg ik uit waarom ik het niet met jou eens ben, misschien vind jij dat kleinerend? Echt, ga janken, hoe snel kun je je gekleineerd voelen en je daar druk om maken. Als je niet ingaat op m'n mening, reageer dan helemaal niet, het gaat niet om de manier waarop ik het formuleer.
Ik ben dit jaar in Mdiq geweest, dat is echt een toffe en romantische plek, hier een foto voor je:quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Overal! Wil ook graag de Sahara in..vriendin van een zusje was daar afgelopen zomervakantie doorheen getrokken..praaaaaachtig![]()
En ik wil graag naar Nador omdat iedereen zegt dat het 1 grote vuilnisbak is?Even kijken of ik het kan bevestigen hehehe.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als iemand zijn/haar mening geeft en ik voel me ook niet zo snel gekleineerd. Jullie leven zeker in een wereld waar iedereen lief tegen elkaar moet doen
Ik luister naar je, anders kon ik ook niet mijn mening geven over jouw mening. Ik vind het gewoon niet kloppen dat je alleen op vakantie wil gaan en daarom zei ik dat ik hoop dat je er ooit om kunt lachen, dat je dit gewild hebt. Trouwens: respect, wat is dat voor woord "respect zou fijn zijn" omg..quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee je hoeft niks leuks te brengen maar met een beetje respect zou fijn zijn.
Nee jij gaat lekker inhoudelijk in op mijn reacties..elke keer maar je eigen mening doordrammen zonder te luisteren naar een ander..dat gaat werken.
Lijkt me ook overbodig om ook nog maar op elkaar te reageren.
Oman heeft een veel mooiere woestijn, gek!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Overal! Wil ook graag de Sahara in..vriendin van een zusje was daar afgelopen zomervakantie doorheen getrokken..praaaaaachtig![]()
En ik wil graag naar Nador omdat iedereen zegt dat het 1 grote vuilnisbak is?Even kijken of ik het kan bevestigen hehehe.
Wat maakt het dan uit als je je er toch niet door gekleineerd voelt? Het raakt je toch niet, klaag er dan ook niet over.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik me gekleineerd voel? Heb enkel gezegd dat jij op zo een manier reageert.
Mwah valt best mee vind ik... De nieuwe stations en de boulevard zien er in ieder geval goed uit. Al staat er nu ook een McDonaldsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:27 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar in Mdiq geweest, dat is echt een toffe en romantische plek, hier een foto voor je:
[ afbeelding ]
Prinsen op ezels.. JAJA!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mooi en tof inderdaad! Maar romantisch lijkt het me niet. Romantisch is een klein dorpje waar je je water nog uit de grond moet trekken haha. En dan uit het niets..komt er een prins op ezel je helpen met het water dragen. Van het één komt het ander en jullie beginnen elkaar steeds vaker te zijn..hij draagt iedere keer prachtige gedichten voor..de één nog mooier dan de ander
blabla.
Ik voel me niet gekleineerd. Maar dacht ik spreek je er gewoon op aan zodat je misschien wat kunt doen aan die toonquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit als je je er toch niet door gekleineerd voelt? Het raakt je toch niet, klaag er dan ook niet over.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mwah valt best mee vind ik... De nieuwe stations en de boulevard zien er in ieder geval goed uit. Al staat er nu ook een McDonalds
Oh, wat aardig van je dat je me eraan herinnert, nu kan ik eraan werken. Alsof er ook maar iemand op het forum is die zich gekleineerd voelt door mijn reacties, waarom zou ik er iets aan doen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik voel me niet gekleineerd. Maar dacht ik spreek je er gewoon op aan zodat je misschien wat kunt doen aan die toonwaar we het gisteren volgens mij ook al over hadden?
Anywaaaaaaaay, lijkt me nogal nutteloos om hier meer over te zeggen dan al gedaan is.
Nee. Ik zou trouwens best eenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
HAHA en daar erger je je aan?
Naar McDonalds gaan is al een fout, vind ik en al helemaal op vakantie, tenzij je niets anders lust.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Todesschwalben het volgende:
Overal is er een McDonalds. Het zijn overigens afzetters, gewoon europese prijzen hanteren.
Maar ze hebben daar McArabia.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Naar McDonalds gaan is al een fout, vind ik en al helemaal op vakantie, tenzij je niets anders lust.
Macarabia is gewoon een verkapte Macgreek, of wat ze hier in NL indertijd verkochtenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Maar ze hebben daar McArabia.
Nog nooit van gehoord.. Wat is dat? Is het lekker genoeg om McDonalds te bezoeken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Maar ze hebben daar McArabia.
Niet, MacArabia is met Kefta en pitabroodjes enzo!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Macarabia is gewoon een verkapte Macgreek, of wat ze hier in NL indertijd verkochten.
Maar wel lekker!
http://en.wikipedia.org/wiki/McArabiaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.. Wat is dat? Is het lekker genoeg om McDonalds te bezoeken?
Pitabrood, maar geen kofta man. Er zitten gewoon chicken burgers of beefburgers in. Of die nam ik altijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Niet, MacArabia is met Kefta en pitabroodjes enzo!
Niets speciaals zo te zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/McArabia
Nou, in Marokko is het gewoon kofta hoor en je kan daar geen "kipversie" kiezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pitabrood, maar geen kofta man. Er zitten gewoon chicken burgers of beefburgers in. Of die nam ik altijd.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee. Ik zou trouwens best eenezeltje
willen.
Ja, maar ik weet nu toch wat het is, ik had iets verwacht wat ik nog nooit eerder had gezien. Was ook niet veel meer te verwachten van een McDonalds. Ik ga, hoeven jullie ook geen last meer te hebben van mijn meningquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zien, je moet het eten.
Is bijna hetzelfdequote:
Wat een verdediging.. is heus niet raar om te horen van een Marokkaan, hoor. (Hiermee val ik Marokkanen niet aan, ga er ook mee om)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:31 schreef Lamon. het volgende:
Is dat rare extremistische figuur weg? Dr. Nikita?
Ik heb nog nooit een Marokkaan hoer horen roepen naar een vrouw.
Eeh.. Heb ik ergens gezegd dat hij een Marokkaan is of die indruk gewekt? Een Nederlander kan toch ook Marokkanen verdedigen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:51 schreef zarGon het volgende:
Lamon is geen Marokkaan.
Of bedoelde je dat niet zo?
Praktijk is de beste verdediging.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat een verdediging.. is heus niet raar om te horen van een Marokkaan, hoor. (Hiermee val ik Marokkanen niet aan, ga er ook mee om)
Supersize hebben ze in het Midden Oosten, ja. En het was ook nog eens de helft van de Nederlandse prijsquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef zarGon het volgende:
Hebben ze in Marokko (of andere Arabischee landen) eigenlijk kingsize? Hier in nederland gaat het maar tot big/groot. Was wel lekker smullen die kingsize patatjes in Turkije.
Negeer haar nou alsjeblieft gewoon, dan blijft ze weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Praktijk is de beste verdediging.
Ik zie Marokkanen op plekken waar vrouwen zijn, die niet geinteresseerd zijn in iedere Marokkaanse man. Vervolgens hoor ik de desbetreffende Marokkaanse man waar ze geen interesse in hebben geen "Hoer!" roepen, ergo, de statement dat alle Marokkaanse mannen dat doen was kort door de bocht en niet waar.
Okquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Praktijk is de beste verdediging.
Ik zie Marokkanen op plekken waar vrouwen zijn, die niet geinteresseerd zijn in iedere Marokkaanse man. Vervolgens hoor ik de desbetreffende Marokkaanse man waar ze geen interesse in hebben geen "Hoer!" roepen, ergo, de statement dat alle Marokkaanse mannen dat doen was kort door de bocht en niet waar.
Ga jankenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Negeer haar nou alsjeblieft gewoon, dan blijft ze weg.
De prijzen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Supersize hebben ze in het Midden Oosten, ja. En het was ook nog eens de helft van de Nederlandse prijs.
Heb je nog niet gegeten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kunnen we ophouden over voedsel in kingsize formaat.
Im getting hungry
Ik heb het over dr. Nikitaquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga jankenik zeg toch niets tegen jou en je hoeft er ook niet op in te gaan, serieus wat doe jij de hele dag? Gezellig praten over of ze supersize hebben in het Midden-Oosten?
Wateriger, maar dat is volgens mij bij alle McDonalds' zo. Prik zit er meer dan genoeg inquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
De prijzen..
Je hebt daar vast eens een Coca Cola gedronken. Heb je ook gemerkt dat de drank minder 'sterk' is? Minder prik enzo. Of heb ik dat alleen?
Dat is een slechte voorbode voor een rechtenstudente die hele boeken uit haar hoofd moet lerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Avondeten? Jawel. Daarna niks..![]()
Toch? Of ben ik t vergetenhahah rot geheugen.
Had je liever dat ik je weg wilde hebben dan?quote:
Ik heb een Nederlands meisje ook wel eens voor hoer uitgemaakt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, het kwam overdreven verdedigend over, alsof een Marokkaan nooit "hoer" zal roepen naar een vrouw.
Ja, kon ik weer dom doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is een slechte voorbode voor een rechtenstudente die hele boeken uit haar hoofd moet leren.
[..]
Had je liever dat ik je weg wilde hebben dan?
Het verschilt ook per Marokkaan, de Marokkanen uit mijn omgeving heb ik geen last van. Terwijl de "straatmarokkanen" je vaak genoeg juist wel naroepen, maar dit zijn dan niet alleen de Marokkanen, ook de Turken kunnen er wat van.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands meisje ook wel eens voor hoer uitgemaakt.
Maar dat was ze ook trouwens, of minstens een slet.
Dus dat zal een Marokkaan ook vast wel eens doen.
Jij zit volgens mij 24/7 te eten. Snelle stofwisseling ofzo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Avondeten? Jawel. Daarna niks..![]()
Toch? Of ben ik t vergetenhahah rot geheugen.
Tja, maar het is ook een vicueuze cirkel.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het verschilt ook per Marokkaan, de Marokkanen uit mijn omgeving heb ik geen last van. Terwijl de "straatmarokkanen" je vaak genoeg juist wel naroepen, maar dit zijn dan niet alleen de Marokkanen, ook de Turken kunnen er wat van.
Ja, dat klopt wel. Verkeerde aandacht van de ouders speelt ook een rol, maar je hebt ook kinderen waarvan de ouders zich in niets interesseren en die kinderen presteren soms wel goed. Het ligt deels ook aan het kind zelf, de ouders zijn natuurlijk ook belangrijk, die "sturen" het kind. Iemand moet het kind erop wijzen dat het fout bezig is.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, maar het is ook een vicueuze cirkel.
Marokkanen worden vaak door hun ouders teveel losgelaten, dan gaan ze zichzelf iets aanmeten, dan krijgen ze vaak negatieve dingen in de media te horen, dan zien ze dat mensen hun scheef aankijken, dan raken ze motivatie om iets te worden kwijt, en dan worden het straatmarokkanen.
Terwijl ik er niet van overtuigd ben dat een straatmarokkaan niet een hele andere kant op zou kunnen als hem een niet al te makkelijk, maar wel met inzet mogelijk alternatief geboden wordt, en dan wordt de haat en frustratie vanzelf minder.
Marokkanen die gewoon netjes werken en de Nederlandse taal goed beheersen, zijn prima mensen.
Dus het zit niet in de genen of zoiets.
Veel te bange Nederlanders denken van wel.
Er zijn veel redenen voor hun gedragquote:Op woensdag 4 november 2009 00:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, maar het is ook een vicueuze cirkel.
Marokkanen worden vaak door hun ouders teveel losgelaten, dan gaan ze zichzelf iets aanmeten, dan krijgen ze vaak negatieve dingen in de media te horen, dan zien ze dat mensen hun scheef aankijken, dan raken ze motivatie om iets te worden kwijt, en dan worden het straatmarokkanen.
Terwijl ik er niet van overtuigd ben dat een straatmarokkaan niet een hele andere kant op zou kunnen als hem een niet al te makkelijk, maar wel met inzet mogelijk alternatief geboden wordt, en dan wordt de haat en frustratie vanzelf minder.
Marokkanen die gewoon netjes werken en de Nederlandse taal goed beheersen, zijn prima mensen.
Dus het zit niet in de genen of zoiets.
Veel te bange Nederlanders denken van wel.
Aan de ene kant begrijp ik meki´s standpunt wel, het is natuurlijk niet leuk dat je met de nek aangekeken wordt, maar ja, als je de hele dag op straat zit te klieren (of erger) dan doe je toch echt iets verkeerd. Ik bedoel, het is niet alsof je totaal geen kans hebt in Nederland om als Marokkaanse Nederlander succesvol te worden of een goeie opleiding te volgen.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:12 schreef Todesschwalben het volgende:
Armoede en discriminatie, gaat toch weg man. Die kerels hebben gewoon geen reet te doen, ze moeten een baan zoeken en niet gaan lopen huilen. Lijken net een stel kleuters man. Elke keer als ik zo'n type Marokkaan zie, heb ik de neiging om hem in elkaar te beuken.
Als je mensen op straat gaat lastig vallen, niet eens normaal Nederlands wil spreken (terwijl ze dat wel gewoon kunnen he!) en ondertussen rotzooi loopt te schoppen , dan is het niet zo gek dat je geen baan krijgt of dat mensen je niet in hun wijk of samenleving accepteren.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik meki´s standpunt wel, het is natuurlijk niet leuk dat je met de nek aangekeken wordt, maar ja, als je de hele dag op straat zit te klieren (of erger) dan doe je toch echt iets verkeerd.
Toch is het waar.!. Kijk natuurlijk zijn er toch veel die ronduit hangen buiten en niks te doen hebben. Kijk jij zegt dat ze een baan moeten gaan zoeken, die lui hebben wel of een lage diploma en tijdens de crisis worden ze niet eens aangenomen en die Marokkanen hoe je het went of keert zij vliegen als eerst uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:12 schreef Todesschwalben het volgende:
Armoede en discriminatie, gaat toch weg man. Die kerels hebben gewoon geen reet te doen, ze moeten een baan zoeken en niet gaan lopen huilen. Lijken net een stel kleuters man. Elke keer als ik zo'n type Marokkaan zie, heb ik de neiging om hem in elkaar te beuken.
Ja, maar dat verschil zie je meteen. Er is een verschil tussen op een bankje zitten chillen en elke voorbijganger uitscheldenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:15 schreef Sjaakz het volgende:
Er zijn trouwens ook genoeg Marokkanen die gewoon gezellig buiten "hangen", omdat het gewoon... gezellig is. Het zijn natuurlijk lang niet altijd "uitschot", "aso's" of "criminelen".
dan gaan ze toch nog gewoon even door met school, in plaats van genoegen te nemen met een vmbo-diplomaatje.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch is het waar.!. Kijk natuurlijk zijn er toch veel die ronduit hangen buiten en niks te doen hebben. Kijk jij zegt dat ze een baan moeten gaan zoeken, die lui hebben wel of een lage diploma en tijdens de crisis worden ze niet eens aangenomen en die Marokkanen hoe je het went of keert zij vliegen als eerst uit.
Zoiets heb ik als kleine jongen een keer meegemaakt met een nicht van me hè... Dat er zo'n man langsfietste en een hele foute opmerking maakte. Toevallig zitten er (boven) langs die weg allemaal van die kaktusfruitverkopers verspreid op een riggel... Die waren dus binnen een paar seconden beneden en die fietser kreeg me er toch van langs!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef Todesschwalben het volgende:
Laat die gozers eens in Marokko vrouwen uitmaken voor hoer, grote kans dat ze dat gewoonweg niet overleven.
In veel Noord Afrikaanse en Arabische landen is sociale controle toch ook veel meer aanwezig? Mischien moet dat hier wat meer voorkomen. Maar ja, hier krijg je vaak meteen een grote bek als je een opmerking maakt, en niemand die je steuntquote:Op woensdag 4 november 2009 14:22 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Zoiets heb ik als kleine jongen een keer meegemaakt met een nicht van me hè... Dat er zo'n man langsfietste en een hele foute opmerking maakte. Toevallig zitten er (boven) langs die weg allemaal van die kaktusfruitverkopers verspreid op een riggel... Die waren dus binnen een paar seconden beneden en die fietser kreeg me er toch van langs!
En waarom hebben ze een lage diploma? Precies, ze willen gewoon op hun luie reet zitten en toch geld verdienen. Maar dat gaat niet samen en dat moeten ze nu eens goed doorhebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch is het waar.!. Kijk natuurlijk zijn er toch veel die ronduit hangen buiten en niks te doen hebben. Kijk jij zegt dat ze een baan moeten gaan zoeken, die lui hebben wel of een lage diploma en tijdens de crisis worden ze niet eens aangenomen en die Marokkanen hoe je het went of keert zij vliegen als eerst uit.
Die oude mannetjes? Die moet je waarschijnlijk de rest van de avond uitleggen hoe het komt dat je Arabisch spreekt... Waar je geweest bent en hoe het daar was. Tenzij ze zelf geen of slecht Arabisch spreken... Dan kijken ze je waarschijnlijk gewoon een beetje vaag aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat verschil zie je meteen. Er is een verschil tussen op een bankje zitten chillen en elke voorbijganger uitschelden. Vooral oudere mannen doet dat volgens mij wel, die gaan 's avonds met elkaar buurten of zo.
Wat zouden ze eigenlijk doen als ik ze in het Arabisch aan zou spreken? Mij in elkaar meppen?
Nee, ik bedoelde die mennekes die wolla wolla swa roepenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:24 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Die oude mannetjes? Die moet je waarschijnlijk de rest van de avond uitleggen hoe het komt dat je Arabisch spreekt... Waar je geweest bent en hoe het daar was. Tenzij ze zelf geen of slecht Arabisch spreken... Dan kijken ze je waarschijnlijk gewoon een beetje vaag aan.
Dat zijn geen oude mannetjes.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die mennekes die wolla wolla swa roepen.
Tja, men is hier - ik denk vooral gedurende de laatste 20 jaar - gewoon voor alles en iedereen heel erg bang geworden. Echt bizar als je ziet hoe zeer (en snel) de mentaliteit op dit gebied is veranderd.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In veel Noord Afrikaanse en Arabische landen is sociale controle toch ook veel meer aanwezig? Mischien moet dat hier wat meer voorkomen. Maar ja, hier krijg je vaak meteen een grote bek als je een opmerking maakt, en niemand die je steunt.
Die spreken waarschijnlijk niet of nauwelijks Arabisch.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde die mennekes die wolla wolla swa roepen.
Echt niet de laatste 20 jaar hoor, ik ben 24 jaar en heb tot mijn 16e nooit last gehad van fobische autochtonen, maar nu is het echt te gek voor woorden.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:27 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Tja, men is hier - ik denk vooral gedurende de laatste 20 jaar - gewoon voor alles en iedereen heel erg bang geworden. Echt bizar als je ziet hoe zeer (en snel) de mentaliteit op dit gebied is veranderd.
Ja, maar ik bedoelde niet specifiek die angst. Ik bedoelde dat men hier voorheen ook gewoon ingreep als jongeren iets "stouts" deden. Nu durft men amper nog de politie te bellen als het niet anoniem kan.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Echt niet de laatste 20 jaar hoor, ik ben 24 jaar en heb tot mijn 16e nooit last gehad van fobische autochtonen, maar nu is het echt te gek voor woorden.
we hebben het niet over discriminatie o.i.d. maar gewoon de angst om anderen te waarschuwen of een opmerking te maken als iemand op straat iets doet dat niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:28 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Echt niet de laatste 20 jaar hoor, ik ben 24 jaar en heb tot mijn 16e nooit last gehad van fobische autochtonen, maar nu is het echt te gek voor woorden.
Dat is heel fijn voor je!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:32 schreef Todesschwalben het volgende:
Duidelijk. Nog even terzijde, ik heb tot nu nooit last gehad van discriminatie of iets dergelijks.
Ten eerste vind ik het oprecht fijn dat je hier geen last van hebt gehad. Ten tweede weet ik niet precies hoe ik dat "last hebben" moet zien. Ik heb persoonlijk ook weinig last van discriminatie, in de zin dat ik hier niet vaak mee te maken krijg of heb gehad, en me hier niet zoveel van aantrek.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:40 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Wat is dat voor sarcastische opmerking!![]()
Nee. Ik ben niet zo gek op BMW en rij liever Audi.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijjn jullie allemaal unversitair afgestudeerd (behalve meki dan) met een BMW 3-series als lease-auto en een telefoon van de zaak?
Met name identiteitscrisis dan denk ik, want dan raken ze verbitterd en gedemotiveerd, en dan is het niet echt aantrekkelijk om nog veel te investeren in een betere toekomst voor zichzelf.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn veel redenen voor hun gedrag
1. Identiteitscrisis
2. Armoede en discriminatie.
Ik heb standaard 200DH in mijn rijbewijs zitten.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:30 schreef Todesschwalben het volgende:
Ze komen je halen Sjaak:
[ afbeelding ]
Zijn ze daar nog zo corrupt dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb standaard 200DH in mijn rijbewijs zitten.
Het was een geintje, en het is wel minder geworden, maar ja, geld is je vriend.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn ze daar nog zo corrupt dan?
Dat zijn de voornaamse redenen. Maar de media is de grootste oorzaak hierin.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name identiteitscrisis dan denk ik, want dan raken ze verbitterd en gedemotiveerd, en dan is het niet echt aantrekkelijk om nog veel te investeren in een betere toekomst voor zichzelf.
En de media helpt ook niet echt mee tegenwoordig, als je weer hoort dat je bij de "kutmarokkanen" schijnt te horen, en dan ook nog eens hoort dat 1 of andere randdebiel voor boekverbrandingen is, wat de Koran betreft.
Hoeveel is dat in euro's?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:04 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb standaard 200DH in mijn rijbewijs zitten.
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijjn jullie allemaal unversitair afgestudeerd (behalve meki dan) met een BMW 3-series als lease-auto en een telefoon van de zaak?
Klopt wel ongeveer,quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ongeveer 17 euro, als ik het goed heb
Ms.Sjaakz een kloon van mij? Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Landen met geld dat niks waard is...
Die namen van jullie kunnen gewoon geen toeval zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ms.Sjaakz een kloon van mij? Waar zie je me voor aan?
Dat klopt.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die namen van jullie kunnen gewoon geen toeval zijn!
dus eigenlijk ben je een vrouw met nagelfetish en tegelijkertijd rapper en afvallige moslim met gehoofddoekte vrouwen in z'n fobo?quote:
Of het is mijn vriendin natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je een vrouw met nagelfetish en tegelijkertijd rapper en afvallige moslim met gehoofddoekte vrouwen in z'n fobo?
Nader onderzoek heeft doen blijken dat jouw naam inderdaad opvallend vaak in haar fobo voorkomt. Hmmm.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Of het is mijn vriendin natuurlijk.
Nou ja zeg, klop ik een keer aan de deur n.a.v. je onderschrift en dan krijg ik geen gehoor. Ik ben geen Hater dus je laat me weinig keus zeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef Sjaakz het volgende:
Sorry, alle Marokkanen zijn op vakantie
?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef ilias556 het volgende:
waar slaat dit allemaal op als ik vragen mag?
marokkanen op FOK! #4 - spreken perfect nederlands? ga gewoon even leven zoeken ofsoww en zet niet van die dome topic titels die nergens opslaan
En ik ben de paus.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
In contradiction to popular belief ben ik best schappelijk en tolerant hoor.
Ah, je bent een Marokkaan? Dan krijg je hier thee!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik ben geen Hater dus je laat me weinig keus zeg.
Enfin, kopje koffie buurman?![]()
Dat wist ik welquote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
In contradiction to popular belief ben ik best schappelijk en tolerant hoor.
Zelfs zo erg dat ik Marokkanen best aardig vind, dus wat zeg je, kopje koffie?![]()
Aangenaam, ik heb afgelopen zomer nog uw huis bezocht.quote:
Nou nee, stiekem niet, ik ben een Nederlandse infiltrant.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ah, je bent een Marokkaan? Dan krijg je hier thee!
Thee is goed, Egyptenaren hebben zo'n raar rood drankje i.p.v. thee, dat is pas smerig joh.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef IHVK het volgende:
Alleen Marokkanen krijgen thee? Wat is dat nou voor discriminatie.
Ja, weet ik veel wat Turken drinken? Cola?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef IHVK het volgende:
Alleen Marokkanen krijgen thee? Wat is dat nou voor discriminatie.
Hele sterke thee..quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat Turken drinken? Cola?
Raki.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat Turken drinken? Cola?
Hm oplosthee ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Thee is goed, Egyptenaren hebben zo'n raar rood drankje i.p.v. thee, dat is pas smerig joh.
Ik heb geen idee wat het geweest is, ze hadden er wel een naam voor maar ik liet 't na één keer wel staan. Tenzij het uit gastvrijheid aangeboden wordt, dan is 't ook al zo lullig om 't te laten staan en meteen naar je Coca Cola fles te grijpen.quote:
Mijn epic wiki skills zeggen:quote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Triggershot het volgende:
Wishkey, maak eens IHVK uit voor Kafir.
Je hebt gelijk, IHVK zou ook een graansoort kunnen zijn.. Hoewel Bier wordt ook door graan gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Mijn epic wiki skills zeggen:
Kafir of kafier (Arabisch: كافر) is de aanduiding voor een ongelovige door moslims.
of dat of hij is een graansoort.![]()
Dus toch maar niet, ik ben wel te gast hier hè, zit nog aan m'n Marokkaanse thee van Sjaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |