abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74362008
Ja beste kijkbuisfokkertjes, zoals jullie weten is ome Vogeltjesdans kandidaat geweest in het programma "het beste idee van Nederland" van SBS6. Dat SBS6 een grote campingzender met een grote campingorganisatie is wisten we al, maar van de herhaling van genoemd feit kreeg vogeltjesdans afgelopen zondag weer eens een bevestiging.

Wat was er namelijk aan de hand? Vogeltjesdans had als oud-kandidaat van dit programma het voorrecht om kaarten te bestellen voor de halve finale van het beste idee van Nederland. Gratis nog wel, inclusief een gratis kopje thee of koffie dus wat wil je als vrekkige Nederlander nog meer Opgewekt toog TS dus naar Hilversum, alwaar genoemd evenement zou plaatsvinden.

Eenmaal daar aangekomen bleek het te regenen. Hoere SBS6 Anywaay, TS ging naar binnen en liep naar de ingang van studio 22, die notabene ook nog ver lopen van de parkeerplaats bleek te liggen! Maar goed, de gratis kop thee of koffie in het vooruitzicht hebbende liet Vogeltjesdans zich niet uit het veld slaan en als zodanig arriveerde hij even later in een wachtruimte waarin nog veel meer mensen stonden te wachten op wat komen ging. SBS6 is heel goed in het creeeren van wachtruimtes, SBS grossiert in wachtruimtes. Wat zeg ik, volgens mij heeft SBS6 het begrip "wachtruimte" zelfs uitgevonden. Het was dus allemaal heel erg lang wachten in die wachtruimte. Maar goed.

Op een bepaald moment begon er een of andere aap met een microfoon te bleren dat we zometeen de opnamestudio in mochten, maar "hoho, niet allemaal tegelijk" Nee, dat moest in een ordelijke wijze geschieden, en wel zodanig dat mensen die voor een bepaalde kandidaat mee waren gekomen ook op een bepaalde plaats in de zaal terecht zouden komen. Iets met kijkcijfers en gejuich voor de kandidaat waarvan ze al een half jaar weten dat die gaat winnen, je weet wel.

Dus enfin, deze doorgestoken-kaart-truc gaat van start en er wordt omgeroepen voor "vrienden familie en fans van jan met de korte lul uit schubbekutteveen". Gejuich steeg op voor deze kandidaat en fansfamilievriendenenvriendinnen gaan dus naar binnen op de voor hun gereserveerde plaatsen. Daarna waren de "fans familieleden broers zussen en ander tuig van Sjaak Trekhaak" opgeroepen. Wederom meldden deze personen zich met gejuich en aldus waren zij aan de beurt om naar binnen te gaan. Ik dacht WTF, je zal maar Sjaak Trekhaak heten

Daarna werden de fans van ene Pieter Selie opgeroepen. Hier juichte echter niemand. Wederom werd er een verbaasde oproep gedaan voor Pieter Selie, en wederom bleef enig gejuich uit. Daarop werden er mensen opgeroepen om zich als fan van Pieter Selie op te werpen, en voor hem te klappen als hij in beeld kwam. WTF, alles voor de kijkcijfers Maar goed, omdat ik de kwaadste niet ben besloot ik me aan te bieden als fan van Pieter Selie en aldus toog ik met een paar andere barmhartige Samaritamils naar binnen Dat zou een groot feest worden, dacht ik nog.

Niet dus. We werden echt compleet als klapvee uitgemolken. Nu is dat wel obvious als je in zo'n uitzending terecht komt, maar na 20 keer op commando klappen en juichen word je dat wel zat en als zodanig begon het me steeds meer tegen te vallen. Als jullie een chagerijnige goodlooking fellow in beeld zien die ongeveer een keer per drie tellen klapt en kwaad in de camera kijkt, dat ben ik dus.

Maar goed, anywaytjes, de opnames gingen van start en wat me verbaasde was, dat de hele meuk in de juiste volgorde werd opgenomen. Dus ook tussenfilmpjes enzo werden gewoon afgespeeld tijdens de opnames. Wat tot gevolg had dat een en ander regelmatig mis ging en dat de opnames alles bij elkaar zeker drie kwartier stil hebben gelegen. Zoals ik al zei, SBS6 is koning in wachten

Maar dat is nog niet alles. Ik viel werkelijk van mijn stoel af van welke ideeen er in de halve finale terecht zijn gekomen. De willysphere. Rinus de rups. Een zonnecelfolie rondom een batterij. Smeerbare ontbijtkoek. Die griet met haar oordopjesritssluitingdinges. Om van de waterbesparende douche van Pieter Selie maar niet te spreken. En als je dan ziet wat er door gaat naar de finale...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom, de opnames van het beste idee van Nederland zuigen zwaar

Wel kon ik Erland Bakker recht in zijn gezicht uitmaken voor homo en Manon Navarro van dichtbij bekijken

Klacht: campingzenders
Extra uberklacht: urenlang in de auto gezeten
Antiklacht: Manon Navarro
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_74362091
Dat zandkasteeltjes ding is wel nice ! Wel lullig voor je dat je constant op commando moest klappen inderdaad !
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:24:18 #3
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74362168
Wat een kut verhaal ik ga het niet eens lezen.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_74362214
Pics van Manon, verder ben je ook een mognool als meedoet aan dit programma dus moet je niet raar opkijken als je dan als een mongool behandeld wordt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:25:36 #5
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74362231
SBS6
Terechte klacht.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_74362251
wel een klacht, uberklacht en antiklacht maar een samenvatting kon er niet van af
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:26:01 #7
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_74362252
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Nee ik dol met je. Ik zal het even lezen.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_74362312
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Homdeck het volgende:
wel een klacht, uberklacht en antiklacht maar een samenvatting kon er niet van af
Samenvatting:

Klacht: SBS6
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_74362331
Dit verhaal heb ik al eens gelezen

Oh nevermind
pi_74362353
quote:
Blijf dan thuis of doe beter je best Zo wordt het nooit wat met de maatschappij
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Zapato het volgende:
Pics van Manon, verder ben je ook een mognool als meedoet aan dit programma dus moet je niet raar opkijken als je dan als een mongool behandeld wordt.
Ik heb gehoord dat er een nieuwe film "steel mognolia's" wordt opgenomen en dat jij de hoofdrol daarin speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-11-2009 20:35:29 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_74362363
Ongelofelijk vond ik dat ze de briljantste ideeen meteen wegstuurden... Maarja, van een zender als SBS kun je ook geen jury met visie verwachten.
Whatever...
pi_74362381
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Nee ik dol met je. Ik zal het even lezen.
Nou vooruit dan. Ik verwacht een complete samenvatting in drievoud.
pi_74362389
Wat was jouw idee, TS?
pi_74362414
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Zapato het volgende:
Ahh een mognool is ie!

Altijd al gedacht
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_74362538
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

Ik heb gehoord dat er een nieuwe film "steel mogolia's" wordt opgenomen en dat jij de hoofdrol daarin speelt.
"If you can't find anything good to say about anybody, come sit by me." Filled with humor and heartbreak, these "Steel Magnolias" make us laugh and cry as the realities of their lives in tiny Chiquapin Parish unfolds

Aha.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74362552
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef Spanky78 het volgende:
Ongelofelijk vond ik dat ze de briljantste ideeen meteen wegstuurden... Maarja, van een zender als SBS kun je ook geen jury met visie verwachten.
Wat er doorgaat zijn niet de beste ideeen, maar vooral de kijkcijfertrekkers. Kindertjes, schoolvrouwtjes en huismoedertjes met hippe kinderideetjes en ouwe lullen met wandelstokken. De winnaar is allang voor de opnames van start gaan bekend.

Echt werkelijk uber, die knakker van die smeerbare ontbijtkoek Die zat Sasha Sylvester zowat voor idioot uit te maken toen hij voor zijn idee maar 4 punten van hem kreeg "DAT ZOU U ALS PROFESSOR MOETEN WETEN!!!" riep hij nog. Tooske moest de hele boel sussen omdat die gast bijna uit begon te flippen
pi_74362589
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef Frishe het volgende:
Wat was jouw idee, TS?
Zie het betreffende topic dat ik een tijdje daarover heb gemaakt. Ik ga het nu niet herhalen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74362619
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zie het betreffende topic dat ik een tijdje daarover heb gemaakt. Ik ga het nu niet herhalen
SPOILER
Een zeilboot op zonne energie?? geen wonder dat je niet door bent achterlijke
pi_74362668
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

dinsdag 3 november 2009 @ 20:37:30 #20
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74362707
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Zaklamp op zonne-energie zou pas kansloos zijn.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_74362762
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef Biogarde het volgende:

[..]

tuurlijk niet, je kan toch een soort van accu inbouwen?
pi_74362797
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hangt af van het opslagmedium. Als je overdag kunt opladen door het ding in de zon te zetten en hem 's avonds kan gebruiken...

Ik ga nu even TV kijken, I robot is er op. Die moet ik gewoon kijken met wat bier
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:39:52 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74362808
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

tuurlijk niet, je kan toch een soort van accu inbouwen?
En die ga je dan opladen wanneer hij in een lade ligt of kast hangt.

Maar wat een verhaal TS, hulde
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:41:10 #24
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_74362845
Leuk verhaal
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:41:18 #25
104871 remlof
Europees federalist
pi_74362851
En, was je echt verbaast dat het zo ging vogeltjesdans?
pi_74362913

Manon Navarro

En ga je nou eindelijk vertellen wat je idee was TS?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_74362928
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef Biogarde het volgende:

[..]

En die ga je dan opladen wanneer hij in een lade ligt of kast hangt.

Maar wat een verhaal TS, hulde
Geen dank, hoewel het nog drie keer zo lang had kunnen zijn. Zoals een Tooske waarvan het gezicht meteen naar de stand "moeilijk poepen" gaat zodra ze uit beeld is of een HenkJan Smits die erbij loopt als een kapotte Koni schokbreker. Men, ik kan je verhalen vertellen waarvan je penis je te berge rijst
pi_74362962
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Manon Navarro

En ga je nou eindelijk vertellen wat je idee was TS?
Een zeilboot op zonne energie
pi_74363052
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
En, was je echt verbaast dat het zo ging vogeltjesdans?
Over sommige dingen wel. Bij een opname van Paul de Leeuw, jaren terug, werden er gewoon dingen door elkaar heen gemonteerd. Hier niet, hier ging alles in de "juiste" volgorde en als er wat mis ging werd dat eerst hersteld, en niet naderhand bijvoorbeeld er opnieuw in gemonteerd.

Daarnaast verwacht je wel dat je bij opkomst van een bepaalde kandidaat verwacht wordt te klappen, maar niet om de 30 seconden.

En het is daarnaast echt absurd dat niet de beste ideeen doorgaan, maar de meest kijkcijferwaardige.
pi_74363055
Misschien was een complete camping op zonne-energie een beter idee geweest.
pi_74363105
Welkom bij televisie
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74363110
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Frishe het volgende:
Die is zowaar nog dommer dan de zeilboot
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:48:18 #33
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74363120
TS is gewoon verzuurd dat 'ie nooit gewonnen heeft
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_74363129
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Over sommige dingen wel. Bij een opname van Paul de Leeuw, jaren terug, werden er gewoon dingen door elkaar heen gemonteerd. Hier niet, hier ging alles in de "juiste" volgorde en als er wat mis ging werd dat eerst hersteld, en niet naderhand bijvoorbeeld er opnieuw in gemonteerd.

Daarnaast verwacht je wel dat je bij opkomst van een bepaalde kandidaat verwacht wordt te klappen, maar niet om de 30 seconden.

En het is daarnaast echt absurd dat niet de beste ideeen doorgaan, maar de meest kijkcijferwaardige.
Monteren kost veel extra geld, daarom liever over.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74363133
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Frishe het volgende:
Een opnamestudio op handgeklapenergie was ook een goeie geweest.
pi_74363164
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Een zeilboot op zonne energie
rly?
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:49:26 #37
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74363175
Ts is voor het eerst bij tv opnames..
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:51:52 #38
267120 Patatjeoorlog
De RotterdammerT
pi_74363275
Klagen over GRATIS verkregen opnames. -1 !!
Wie 'n wors koop of 'n weduwe trouwt, weetnie wat 'r is ingedouwd
pi_74363312
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja beste kijkbuisfokkertjes, zoals jullie weten is ome Vogeltjesdans kandidaat geweest in het programma "het beste idee van Nederland" van SBS6. Dat SBS6 een grote campingzender met een grote campingorganisatie is wisten we al, maar van de herhaling van genoemd feit kreeg vogeltjesdans afgelopen zondag weer eens een bevestiging.
Dit is een goede samenvatting.
Play hard, go pro.
pi_74363353
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Een opnamestudio op handgeklapenergie was ook een goeie geweest.
Dames en heren, we hebben een winnaar!
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:55:09 #41
104871 remlof
Europees federalist
pi_74363396
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kregen jullie ook de commercial breaks integraal te zien? Of werd er speciaal voor het aanwezige publiek voor iets anders reclame gemaakt?
quote:

Dat verbaast je écht bij een commerciële campingzender?
pi_74363451
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef Bill_E het volgende:
Ts is voor het eerst bij tv opnames..
Jij bent nooit een eerste keer geweest maar gelijk de 2e keer?
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:57:10 #43
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_74363492
quote:
pi_74363574
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
Kregen jullie ook de commercial breaks integraal te zien? Of werd er speciaal voor het aanwezige publiek voor iets anders reclame gemaakt?
Reclames nog net niet, dan was ik een of ander jurylid integraal in elkaar gaan schoppen. Maar de opnames werden gewoon voor een paar minuten stilgelegd.
quote:
Dat verbaast je écht bij een commerciële campingzender?
Aan de ene kant nee, aan de andere kant ja. Want hoe o hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je een zandvormenidee in de finale hebt. Werkelijk. Dan was de zitligfiets nog een beter idee.
pi_74363715
De zitligfiets.... Dat klinkt ook als een potentiele winnaar.
pi_74363750
Maar weet je nu ook wie er heeft gewonnen? Of moest je daarvoor een geheimhoudingscontract ondertekenen
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:05:52 #47
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_74363813
maar ben je ook op tv gekomen, jong vuilak?
pi_74363878
Zeg TS, ik wil niet veel zeggen hoor, maar een zeilboot heeft die zeilen, om euh, om vooruit te komen door de wind. Op windenergie zegmaar.
pi_74363904
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef Frishe het volgende:
De zitligfiets.... Dat klinkt ook als een potentiele winnaar.
Ja, maar hij is niet door naar de finale.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef 9611Niels het volgende:
Maar weet je nu ook wie er heeft gewonnen? Of moest je daarvoor een geheimhoudingscontract ondertekenen
Dat weten we pas na de finale he, die wordt over een paar weken live uitgezonden.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:05 schreef RickoKun het volgende:
maar ben je ook op tv gekomen, jong vuilak?
In de eerste ronde wel. Of ik nu met de halve finale ook in beeld kom, weet ik niet. Ik heb in elk geval mijn best gedaan om zo chagerijnig mogelijk in beeld te komen.
pi_74363928
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeg TS, ik wil niet veel zeggen hoor, maar een zeilboot heeft die zeilen, om euh, om vooruit te komen door de wind. Op windenergie zegmaar.
ORLY. Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')