SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, de opnames van het beste idee van Nederland zuigen zwaar![]()
Wel kon ik Erland Bakker recht in zijn gezicht uitmaken voor homo en Manon Navarro van dichtbij bekijken
Klacht: campingzenders![]()
Extra uberklacht: urenlang in de auto gezeten![]()
Antiklacht: Manon Navarro
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Nee ik dol met je. Ik zal het even lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat een kut verhaal ik ga het niet eens lezen.
Samenvatting:quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Homdeck het volgende:
wel een klacht, uberklacht en antiklacht maar een samenvatting kon er niet van af
Blijf dan thuis of doe beter je bestquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb gehoord dat er een nieuwe film "steel mognolia's" wordt opgenomen en dat jij de hoofdrol daarin speelt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Zapato het volgende:
Pics van Manon, verder ben je ook een mognool als meedoet aan dit programma dus moet je niet raar opkijken als je dan als een mongool behandeld wordt.
Nou vooruit dan. Ik verwacht een complete samenvatting in drievoud.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nee ik dol met je. Ik zal het even lezen.
Ahh een mognool is ie!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:25 schreef Zapato het volgende:
Pics van Manon, verder ben je ook een mognool als meedoet aan dit programma dus moet je niet raar opkijken als je dan als een mongool behandeld wordt.
"If you can't find anything good to say about anybody, come sit by me." Filled with humor and heartbreak, these "Steel Magnolias" make us laugh and cry as the realities of their lives in tiny Chiquapin Parish unfoldsquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb gehoord dat er een nieuwe film "steel mogolia's" wordt opgenomen en dat jij de hoofdrol daarin speelt.
Wat er doorgaat zijn niet de beste ideeen, maar vooral de kijkcijfertrekkers. Kindertjes, schoolvrouwtjes en huismoedertjes met hippe kinderideetjes en ouwe lullen met wandelstokken. De winnaar is allang voor de opnames van start gaan bekend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef Spanky78 het volgende:
Ongelofelijk vond ik dat ze de briljantste ideeen meteen wegstuurden... Maarja, van een zender als SBS kun je ook geen jury met visie verwachten.
Zie het betreffende topic dat ik een tijdje daarover heb gemaakt. Ik ga het nu niet herhalenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zie het betreffende topic dat ik een tijdje daarover heb gemaakt. Ik ga het nu niet herhalen
Een zeilboot op zonne energie?? geen wonder dat je niet door bent achterlijkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een zeilboot op zonne energie?? geen wonder dat je niet door bent achterlijke
Zaklamp op zonne-energie zou pas kansloos zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een zeilboot op zonne energie?? geen wonder dat je niet door bent achterlijke
tuurlijk niet, je kan toch een soort van accu inbouwen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zaklamp op zonne-energie zou pas kansloos zijn.
Hangt af van het opslagmedium. Als je overdag kunt opladen door het ding in de zon te zetten en hem 's avonds kan gebruiken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zaklamp op zonne-energie zou pas kansloos zijn.
En die ga je dan opladen wanneer hij in een lade ligt of kast hangt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk niet, je kan toch een soort van accu inbouwen?
Geen dank, hoewel het nog drie keer zo lang had kunnen zijn. Zoals een Tooske waarvan het gezicht meteen naar de stand "moeilijk poepen" gaat zodra ze uit beeld is of een HenkJan Smits die erbij loopt als een kapotte Koni schokbreker. Men, ik kan je verhalen vertellen waarvan je penis je te berge rijstquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En die ga je dan opladen wanneer hij in een lade ligt of kast hangt.
Maar wat een verhaal TS, hulde
Een zeilboot op zonne energiequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Manon Navarro![]()
![]()
![]()
En ga je nou eindelijk vertellen wat je idee was TS?
Over sommige dingen wel. Bij een opname van Paul de Leeuw, jaren terug, werden er gewoon dingen door elkaar heen gemonteerd. Hier niet, hier ging alles in de "juiste" volgorde en als er wat mis ging werd dat eerst hersteld, en niet naderhand bijvoorbeeld er opnieuw in gemonteerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef remlof het volgende:
En, was je echt verbaast dat het zo ging vogeltjesdans?
Die is zowaar nog dommer dan de zeilbootquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Frishe het volgende:
Misschien was een complete camping op zonne-energie een beter idee geweest.
Monteren kost veel extra geld, daarom liever over.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Over sommige dingen wel. Bij een opname van Paul de Leeuw, jaren terug, werden er gewoon dingen door elkaar heen gemonteerd. Hier niet, hier ging alles in de "juiste" volgorde en als er wat mis ging werd dat eerst hersteld, en niet naderhand bijvoorbeeld er opnieuw in gemonteerd.
Daarnaast verwacht je wel dat je bij opkomst van een bepaalde kandidaat verwacht wordt te klappen, maar niet om de 30 seconden.
En het is daarnaast echt absurd dat niet de beste ideeen doorgaan, maar de meest kijkcijferwaardige.
Een opnamestudio op handgeklapenergie was ook een goeie geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Frishe het volgende:
Misschien was een complete camping op zonne-energie een beter idee geweest.
rly?quote:
Dit is een goede samenvatting.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja beste kijkbuisfokkertjes, zoals jullie weten is ome Vogeltjesdans kandidaat geweest in het programma "het beste idee van Nederland" van SBS6. Dat SBS6 een grote campingzender met een grote campingorganisatie is wisten we al, maar van de herhaling van genoemd feit kreeg vogeltjesdans afgelopen zondag weer eens een bevestiging.
Dames en heren, we hebben een winnaar!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een opnamestudio op handgeklapenergie was ook een goeie geweest.
Kregen jullie ook de commercial breaks integraal te zien? Of werd er speciaal voor het aanwezige publiek voor iets anders reclame gemaakt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Over sommige dingen wel. Bij een opname van Paul de Leeuw, jaren terug, werden er gewoon dingen door elkaar heen gemonteerd. Hier niet, hier ging alles in de "juiste" volgorde en als er wat mis ging werd dat eerst hersteld, en niet naderhand bijvoorbeeld er opnieuw in gemonteerd.
Dat verbaast je écht bij een commerciële campingzender?quote:Daarnaast verwacht je wel dat je bij opkomst van een bepaalde kandidaat verwacht wordt te klappen, maar niet om de 30 seconden.
En het is daarnaast echt absurd dat niet de beste ideeen doorgaan, maar de meest kijkcijferwaardige.
Jij bent nooit een eerste keer geweest maar gelijk de 2e keer?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef Electro-Worm het volgende:
Reclames nog net niet, dan was ik een of ander jurylid integraal in elkaar gaan schoppen. Maar de opnames werden gewoon voor een paar minuten stilgelegd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:55 schreef remlof het volgende:
Kregen jullie ook de commercial breaks integraal te zien? Of werd er speciaal voor het aanwezige publiek voor iets anders reclame gemaakt?
Aan de ene kant nee, aan de andere kant ja. Want hoe o hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je een zandvormenidee in de finale hebt. Werkelijk. Dan was de zitligfiets nog een beter idee.quote:Dat verbaast je écht bij een commerciële campingzender?
Ja, maar hij is niet door naar de finale.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:03 schreef Frishe het volgende:
De zitligfiets.... Dat klinkt ook als een potentiele winnaar.
Dat weten we pas na de finale he, die wordt over een paar weken live uitgezonden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef 9611Niels het volgende:
Maar weet je nu ook wie er heeft gewonnen? Of moest je daarvoor een geheimhoudingscontract ondertekenen
In de eerste ronde wel. Of ik nu met de halve finale ook in beeld kom, weet ik niet. Ik heb in elk geval mijn best gedaan om zo chagerijnig mogelijk in beeld te komen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:05 schreef RickoKun het volgende:
maar ben je ook op tv gekomen, jong vuilak?
ORLY. Einsteinquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zeg TS, ik wil niet veel zeggen hoor, maar een zeilboot heeft die zeilen, om euh, om vooruit te komen door de wind. Op windenergie zegmaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |