dit is dus zo ontzettend aso, he. Wat voor moeite is het nou om even die pook een slinger te geven?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Lano het volgende:
extra klacht; mensen die hun richtingaanwijzer niet gebruiken op n rotonde![]()
Apart verhaal idd.quote:
meestal een marokkaan, had je net zo goed door kunnen rijdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Lano het volgende:
Kutscooterjosti die keihard dwars door rood heen rijdt, terwijl ik net optrek voor het groene licht en ik zo hard op mn rem moet trappen dat ik bijna iemand in mn nek heb![]()
anti-klacht; Kinder-chocolade
hahahahahahahaha, wat grappig, kinder chocolade!!! Hoe kom je er op? Hahahahaha, ik vind kinderchocolade eigenlijk niet zo lekker. Maar het is wel makkelijk want het zit in van die handige verpakkingen.quote:
Die lijkt me duidelijk, met een kilometertje of 60, op een nat wegdek nog net voor een optrekkende auto langsglippenquote:
Omdat de auto waarin in reed daar veel te mooi voor is, en ik mn hond achterin hadquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef RainofDeath het volgende:
Waarom heb je hem gewoon niet aangereden?
En anders had je het wel gedaan? Ziek wijf.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Lano het volgende:
[..]
Omdat de auto waarin in reed daar veel te mooi voor is, en ik mn hond achterin had
Eens. En maar beledigd kijken als je zequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit is dus zo ontzettend aso, he. Wat voor moeite is het nou om even die pook een slinger te geven?
veelquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit is dus zo ontzettend aso, he. Wat voor moeite is het nou om even die pook een slinger te geven?
Iemand die posts op fok serieus neemtquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En anders had je het wel gedaan? Ziek wijf.
Dus we zitten weer voor jan kut in een verzonnen topic te reageren?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Lano het volgende:
[..]
Iemand die posts op fok serieus neemt
Zelf amper 19 zijn en dan al menen zelf wel goed auto te kunnen rijdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Lano het volgende:
Kutscooterjosti die keihard dwars door rood heen rijdt, terwijl ik net optrek voor het groene licht en ik zo hard op mn rem moet trappen dat ik bijna iemand in mn nek heb![]()
anti-klacht; Kinder-chocolade
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |