http://www.apple.com/nl/batteries/quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
Wat houdt zo'n 'cycle' in van een batterij?
1 malige oplaad/leegloop cycles en/of hoe vaak je em kan opladenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Renesite het volgende:
Wat houdt zo'n 'cycle' in van een batterij?
De mijne staat gelukkig nog op November...whenever that may be.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor m'n bestelling van iMac en TimeMachine...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Lakai het volgende:
tvp!!!
Weet iemand waar ik spellen kan downloaden voor de mac, of kan dat uberhaubt niet?
Die boten zijn maar traagquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Renesite het volgende:
Ah ok.
Leuke app dat coconutMijn mb is 4 week oud maar heb hem nog maar 3 dagen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tip als je via de online Apple Store met je mastercard wil bestellen: tot 2% cashback via http://www.haalmeeruitjec(...)omputers/Apple-Store
Change.quote:
Lees op de Apple site goed hoe je de accu van je MB moet gebruiken. Niet altijd aan de kabel, heb ik ervarenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Renesite het volgende:
Ah ok.
Leuke app dat coconutMijn mb is 4 week oud maar heb hem nog maar 3 dagen.
3 jaar garantie (als ik dat bijkoop) is ook 3 jaar accu garantie?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lees op de Apple site goed hoe je de accu van je MB moet gebruiken. Niet altijd aan de kabel, heb ik ervaren.
Nope. Zeker als ze zien dat je de accu blijkbaar niet goed gebruikt heb. Zelf ervaren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 jaar garantie (als ik dat bijkoop) is ook 3 jaar accu garantie?
Sinds het vorige topic ook in gadget stondquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef KingGone het volgende:
Sinds wanneer is een Mac een 'gadget'.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Nieuwe iPod touch
Met verwisselbare accu, stylus en cardreader.
Celebrate Good Ole Obama, come on! It's Obama, Obama.quote:
Dat is geen antwoord.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds het vorige topic ook in gadget stond
Kunnen we eindelijk de Tweakers uitlachen als ze weer zitten te zeveren op dat Apple niet aan verwisselbare accu's en mini-USB doet.quote:
Ik snap het gebruik van die smiley in deze situatie niet...quote:
1 2 3 4 5 6 7 | <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple Computer//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> ........................ </dict> </plist> |
Lekker dan. Een batchfile met als inhoud:quote:Op woensdag 4 november 2009 00:35 schreef Junkie het volgende:
Ik had vorige week mn Windows opnieuw geïnstalleerd op mn BootCamp partitie, en hiervoor de drivers gebruikt op de Snow Leopard DVD. En was net blij-verrast dat ik opeens de Mac-schijf kon benaderen.![]()
En zoals ik al dacht ze hebben blijkbaar HFS+ drivers toegevoegd.
Dus voor iedereen die het wil, update je drivers via de SnowLeopard DVD.
1 |
Je bedoelt dat een er nu meer risico is dat je via Windows het Mac gedeelte kan wissen?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lekker dan. Een batchfile met als inhoud:
[ code verwijderd ]
Kan zonder enige waarschuwing je complete Mac partitie wissen. Ik zou het er heel snel uithalen.
Windows is onveilige troep. Ik heb liever niet dat het zo enorm makkelijk is om bij mijn bestanden te komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een er nu meer risico is dat je via Windows het Mac gedeelte kan wissen?
Tja, zo kan ik er nog meer verzinnen, gewoon zorgen dat je weet wat je doet.
Ik lees net wel op Wikipedia dat het Read-Only is. Dus het is al wat minder gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Windows is onveilige troep. Ik heb liever niet dat het zo enorm makkelijk is om bij mijn bestanden te komen.
Huh, die winkel iPod Touches zijn echt compleet andere apparaten met een totaal andere Touch techniek of niet? Als er een stylus bij zit is heel dat touch-met-de-vinger-principe onderuit gehaald..quote:
Dat is de Pogo Sketch stylus, werkt gewoon op de huidige iPod touch en iPhone.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Huh, die winkel iPod Touches zijn echt compleet andere apparaten met een totaal andere Touch techniek of niet? Als er een stylus bij zit is heel dat touch-met-de-vinger-principe onderuit gehaald..
Obama is slim dat 'ie Gates' geld weet af te troggelen voor een goed doelquote:
Je hebt een Google Account (ofwel een Gmail) nodig om mee te doen.quote:Invite others to Google Wave
Google Wave is more fun when you have others to wave with, so please nominate people you would like to add. Keep in mind that this is a preview so it could be a bit rocky at times.
Invitations will not be sent immediately. We have a lot of stamps to lick.
Happy waving!
Alleen als die goedkoper is dan 100 euroquote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef AKnynke het volgende:
Mogen ze de laptop daarna ook bij een pakjeskantoor achterlaten? Zit hier in de supermarkt zo'n centrum waar ik alle andere pakjes ook ophaal..
Volgens mij moet je dan je calenders exporteren, waarop de ander zich dan kan abonneren. Zo is het mij iig geluktquote:Op woensdag 4 november 2009 14:05 schreef Jarno het volgende:
Is het nou serieus niet mogelijk om calendars te delen tussen MobileMe gebruikers binnen een family account?. Wat is dat voor crap?
Ahkay. Maar dit moet dan vanaf OSX en kan niet vanaf de webclient denk ik?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan je calenders exporteren, waarop de ander zich dan kan abonneren. Zo is het mij iig gelukt
Selecteer agenda en right-click -> Agenda publiceren naar MobileMe. Je krijgt dan te zien 'Agenda is gepubliceerd', met een webcall://ical.me.com/jarno (of zoiets).
Die link laat je dan op de andere account als abonnement openen.
Oud, die had ik al een tijdje terug gepost...quote:Op woensdag 4 november 2009 14:41 schreef TwyLight het volgende:
Spelletje voor Mac OSX verwijdert bestanden
Jawel, dat kan ook: je krijgt naast een ical-link ook een webclient link.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ahkay. Maar dit moet dan vanaf OSX en kan niet vanaf de webclient denk ik?
Dat heeft er bij mij destijds ook 4 weken gestaanquote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef AKnynke het volgende:
M'n macbook wordt morgen al bezorgd, zeggen ze op de pagina met leveringsstatus. K ben heeel benieuwd! Zou wel tof zijn!
Mogen ze de laptop daarna ook bij een pakjeskantoor achterlaten? Zit hier in de supermarkt zo'n centrum waar ik alle andere pakjes ook ophaal..
Start hem op in firewire mode. dan sla je voor de zekerheid alles op. vervolgens met je cd ff herinstall en met beetje geluk verlies je niks en kan je zo verder.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef no1uknow het volgende:
Godverdegodver, nu start m'n Mac helemaal niet meer op, de Mac OS X partitie in ieder geval niet. Komt niet verder dan het appeltje. Zit nu maar op m'n Windows XP partitie.
Wanneer ik er weer doorheen kom z.s.m. maar eens een Time Machine backup maken..
Oh ik weet wat je moet doen! In de handleiding van je mac staat iets van PRAM resetten door bepaalde toetsen in te drukken!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef no1uknow het volgende:
Godverdegodver, nu start m'n Mac helemaal niet meer op, de Mac OS X partitie in ieder geval niet. Komt niet verder dan het appeltje. Zit nu maar op m'n Windows XP partitie.
Wanneer ik er weer doorheen kom z.s.m. maar eens een Time Machine backup maken..
Ik heb geen firewire schijf.. Of hoe bedoelde je het precies?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Start hem op in firewire mode. dan sla je voor de zekerheid alles op. vervolgens met je cd ff herinstall en met beetje geluk verlies je niks en kan je zo verder.
Dit heeft bij mij trouwens (na power cord unpluggen) ooit echt gewerkt toen mijn iMac een potje slecht gingquote:Op donderdag 5 november 2009 00:13 schreef fyah het volgende:
If your iMac won't turn on or start up:
...
- Press the power button and immediately hold down the command, Option, P and R keys until you hear the startup sound a second time. This resets the parameter RAM (PRAM)
En als dat niet werkt:
- Unplug the power cord and wait at least 30 seconds and retry.
Apple hardware test:
alle ext schijven disconnecten
restarten terwijl je D toets inhoudt
yayquote:Op donderdag 5 november 2009 00:39 schreef no1uknow het volgende:
De power chord truuk hielp! Ik ga m'n mac nu niet meer uitzetten totdat 10.6.2 uit is.
Daar had ik even overheen gelezenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor consumenten bedoeld, maar voor winkelmedewerkers.
Nice, eindelijk een update.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.hawkwings.net/(...)ed-for-snow-leopard/
En hij is er! Nu nog heel veel ermee spelen om aan het systeem gewend te raken!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:01 schreef AKnynke het volgende:
volgens apple en UPS wordt m' macbook vandaag bezorgd..
laten ze maar opschieten!
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En hij is er! Nu nog heel veel ermee spelen om aan het systeem gewend te raken!
Gaaf!!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe gewone macbook? ik vind zonde van die re-design, vond de oude namelijk mooier :Squote:Op donderdag 5 november 2009 15:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waarom zou je iTunes willen omzeilen?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef Bora-Bora het volgende:
Is er al een goed programmaatje voor Mac om iTunes te omzeilen voor het managen van iPods? Zoiets als Sharepod voor Windows?
Ik heb XPort al gevonden, maar die werkt toch weer samen met iTunes, en ook voor een eventueel niet geformatte iPod, kun je hem niet gebruiken bijv.
Iedereen op OSX gebruikt volgens mij gewoon iTunes.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef Bora-Bora het volgende:
Is er al een goed programmaatje voor Mac om iTunes te omzeilen voor het managen van iPods? Zoiets als Sharepod voor Windows?
Ik heb XPort al gevonden, maar die werkt toch weer samen met iTunes, en ook voor een eventueel niet geformatte iPod, kun je hem niet gebruiken bijv.
Jup..ik vind hem geloof ik mooier!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe gewone macbook? ik vind zonde van die re-design, vond de oude namelijk mooier :S
Maar wel een tof apparaat natuurlijk
Waar ik me wel aan kan storen is dat ik de imac heb en de macbook pro en dat ik niet de vga of hdmi kabel van de een op de ander kan gebruiken.....
allebei de alu versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |