Nee, ik begrijp dat Seven. het op die manier wil.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kunt je geen enkele andere situatie voorstellen? Ja, dat is best behoorlijk dwaas
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef Seven. het volgende:
Het is geen straf naar mijn ex. Maar dankzij hem besefte ik wel dat een relatie met een man mij nooit gelukkig zal maken en aangezien ik hem toch niet kan luchten of zien vanwege begrijpelijke redenen, mag ik hem er graag belachelijk mee maken.
Ok dan begreep ik je verkeerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een van de 3 is de mijne, betekent niet dat ik voor alle 3 ben.
Hoe zie jij dat voor je? Zoals een bij voorbaat al gescheiden stel ouders, waarbij de moeder lesbisch is geworden en bij haar nieuwe vriendin in huis is gaan wonen? Of wil je de vader ook in huis nemen? Wordt gezellig daar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn toekomstige kinderen hun vader nooit zullen kennen? Bij voorkeur zelfs een actieve rol in de opvoeding.
Volgens mij ging het hierover:quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef EgoTrippin het volgende:
Nee, ik begrijp dat Seven. het op die manier wil.
Naast KI en een onbekende vader, zijn er meerdere manieren om in de situatie terecht te komen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:24 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik moet zeggen dat terwijl ik verder niets tegen homoseksualiteit heb, het idee van kinderen in zo'n situatie me toch niet helemaal lekker zit. Adopteer een kind wat toch al niet opgevoed zou worden door zijn/haar natuurlijke ouders, anders ben je verkeerd bezig.
Haha, naja al dan niet opzettelijk zal het leuk zijn om het bij de ex in te wrijvenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dát zal het zijn. De mens is zó dom om het hele vervolg van zijn / haar leven om te gooien als straf voor de ex
Jij snapt het
niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok dan begreep ik je verkeerd(ho nomo).
Eh, nee? In mijn ideale gezin is er een goede vriend van de familie die inspringt als spermadonor (al dan niet via de natuurlijke weg), ik en mijn partner krijgen de kinderen als de goden ons goed gezind zijn. Daarna komt de papa regelmatig langs, gaat ermee op vakantie etc. Maar wij tweetjes hebben dan de voornaamste zorgtaken en de financiën zal daddy ook niet mee lastiggevallen worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je? Zoals een bij voorbaat al gescheiden stel ouders, waarbij de moeder lesbisch is geworden en bij haar nieuwe vriendin in huis is gaan wonen? Of wil je de vader ook in huis nemen? Wordt gezellig daar.
... die allen ongewenst zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naast KI en een onbekende vader, zijn er meerdere manieren om in de situatie terecht te komen.
Als mijn laatste ex een schat van een vent was, dan zou ik er niet over peinzen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:39 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Haha, naja al dan niet opzettelijk zal het leuk zijn om het bij de ex in te wrijven
Je ontzegt je kind wel willens en wetens een traditioneel gezin.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie zegt dat mijn toekomstige kinderen hun vader nooit zullen kennen? Bij voorkeur zelfs een actieve rol in de opvoeding.
In theorie klinkt het leuk, misschien kom je er wel mee op TV.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eh, nee? In mijn ideale gezin is er een goede vriend van de familie die inspringt als spermadonor (al dan niet via de natuurlijke weg), ik en mijn partner krijgen de kinderen als de goden ons goed gezind zijn. Daarna komt de papa regelmatig langs, gaat ermee op vakantie etc. Maar wij tweetjes hebben dan de voornaamste zorgtaken en de financiën zal daddy ook niet mee lastiggevallen worden.
Wat is jouw meer gewenste alternatief dan?quote:
Ik denk dat het toch op een zeker vlak wel anders is, aangezien je heteroseksuele pedofielen en homoseksuele pedofielen hebt (en ongetwijfeld ook necrofielen van diezelfde soorten).quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Rookert het volgende:
Ik denk dat je homo's in hetzelfde straatje afwijkingen kan plaatsen als pedofielen en necrofielen, gewoon een biologisch foutje waar in het geval van homo's niks mee is. Bij pedofielen is het alleen niet wederzijds en bij necrofielen lijkt het me ook niet
Alsof ik op TV wil omdat ik toevallig zo denk over het ideale lesbische gezin.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
In theorie klinkt het leuk, misschien kom je er wel mee op TV.
Alleen degenen die zich niet voortplantten zijn niet meer op de wereld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus dat we op de wereld zijn om voort te planten is compeelt uit de lucht gegrepen.
Ja, want opgroeien in een traditioneel gezin is uiteraard het énige pad naar een gelukkig leven.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je ontzegt je kind wel willens en wetens een traditioneel gezin.
Als 1 van de ouders homoseksueel blijkt te zijn, heb je een situatie die vergelijkbaar is met een scheiding. De ene ouder is niet langer aangetrokken tot de andere. Ik hoef toch niet uit te leggen waarom dat een onwenselijke situatie is (voor het kind).quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat is jouw meer gewenste alternatief dan?
Vergeet niet hier nog even te lezen: Is homoseksualiteit een afwijking?
ik denk dat dat wel de wenselijkste situatie is ja. Blijkens allerlei onderzoeken komen kinderen uit dit soort gezinnen ook het beste terecht. Je kunt dus wel stellen dat een dergelijk traditioneel gezin in het belang van het kind is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, want opgroeien in een traditioneel gezin is uiteraard het énige pad naar een gelukkig leven.
Misschien een leuk nieuw format. Rond etenstijd op SBS6. Tenzij ook de conceptie in beeld komt, dan lijkt Net5 rond 23:30 me beterquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef Seven. het volgende:
Alsof ik op TV wil omdat ik toevallig zo denk over het ideale lesbische gezin.
Dat is wat anders dan als homopaar samen kinderen opvoeden in een stabiele relatie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Als 1 van de ouders homoseksueel blijkt te zijn, heb je een situatie die vergelijkbaar is met een scheiding. De ene ouder is niet langer aangetrokken tot de andere. Ik hoef toch niet uit te leggen waarom dat een onwenselijke situatie is (voor het kind).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |