Zeer terechte klacht, zelfs de prullenbak die ik er speciaal voor heb aangeschaft kan het niet aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:01 schreef babipangang het volgende:
En elke keer stapelt het zich maar op, van die kleine dingetjes die je niet weg mag gooien en niet weet waar je ze moet latenergens in een la gooien veroorzaakt ook weer zo''n bende in de kast.
Ah, dus dat zijn voor jou dingen die je niet weg mag gooien.quote:
Dat is eigenlijk best een goede tip!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:02 schreef Hetiszover het volgende:
Koop een vuilniszak en pleur daar al je zooi in. Begraaf hem in de tuin en als je het ooit nog eens nodig hebt dan graaf je de zooi op. Opgelost, slotje.
ja ik gooi ook zoveel mogelijk weg,maar dingen zoals bijvoorbeeld een hangslot (nieuw in verpakking), usb stick, sleutelbosje van werk, pasfoto's, antimuggenstekker, rabobank cardreader etc die bewaar ik toch wel graag, en zo liggen er nog tig andere dingen die ik niet weg mag/kan/wil gooienquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
Van wie moet je al die kutprutseltjes bewaren dan? Ik gooi zelf zo veel mogelijk weg. Ik kom niet tot rust in een huis waar alles vol staat met dingen die misschien ooit nog van pas komen. Negen van de tien keer gebeurt het toch niet, en die ene keer koop ik dat dingetje wel opnieuw.
Cliché maar waar: less is more!
75-jarigenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef zovty het volgende:
Mja. Ik flikker het gewoon weg hoor. Ik heb m'n hele leven zonder gekund, die paar jaar die ik nog heb kan ik ook wel zonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |