Och valt mee. Je gebruikt hem ongeveer 8 uur lang dan heeft hij zich niet echt volgezogen met bloed hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Hoe krijg je die dingen er uit dan? Op die site staat tussen twee vingers. Dat lijkt me nogal een smerige bedoening
Nee ik gebruik kwaliteitstampons.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Lano het volgende:
[..]
Nooit iemand een tampon gehad waarvan het touwtje brak?
O ja nat word je zeker welquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:44 schreef Tiname het volgende:
Word je dan nog wel gewoon nat? Want dat natte komt toch uit je baarmoeder of niet? Ik weet het even niet meer, hoe zit dat ook alweer
NAt komt overal vandaan hoor, ook met een tampon in kun je heel nat wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:44 schreef Tiname het volgende:
Word je dan nog wel gewoon nat? Want dat natte komt toch uit je baarmoeder of niet? Ik weet het even niet meer, hoe zit dat ook alweer
De Etos heeft ze niet hoor, heb vandaag gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef Tiname het volgende:
Verkopen ze ze ook bij Etos of Kruidvat?
huh hoe krijg je hem er dan uit?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Mylene het volgende:
Een touwtje ontbreekt sowieso aan zo'n ding.
Op je hurken zitten en graaien maarquote:Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef SkylarX het volgende:
Ja ik vraag me ook wel af hoe je zoiets eruit krijgt, heb eens een tampon gehad zonder touwtje en dat was echt hel!! Serieus een half uur bezig geweest. Zowieso krijg ik maar met moeite 2 vingers naar binnen. Dus vertel is, hoe krijg je dat er weer uit?
Sexy!quote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op je hurken zitten en graaien maar
quote:
Merk je niks van hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef MissMSX het volgende:
Seks met een normale tampon in? Dat lijkt me echt niet prettig
Ach, het grappige is dat het gedeelte waar hij tegenaanstoot schoon is, mits je wel net een schone hebt ingedaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:34 schreef Dipkip het volgende:
LOL mijn vriend wordt al gek als ik het doosje met schone tampons open laat staan waardoor hij ongebruikte, nog in het plastic zittende tampons kan zien als hij naar het toilet gaat. No way dat hij erotisch een tampon aan gaat duwen die op dat moment in gebruik is
Wat een mietje.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:34 schreef Dipkip het volgende:
LOL mijn vriend wordt al gek als ik het doosje met schone tampons open laat staan waardoor hij ongebruikte, nog in het plastic zittende tampons kan zien als hij naar het toilet gaat. No way dat hij erotisch een tampon aan gaat duwen die op dat moment in gebruik is
ik weet niet hoe groot de lul van jouw partner is, maar bij mij past dat niet beiden tegelijk:Pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |