SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je baarmoeder vreet em neit op hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom doe je het dan niet gewoon zonder? En hoe haal je het eruit inderdaad. Dan ziet ie straks bijna in je baarmoeder ofzo.
Nee. Die controleer ik sowieso altijd voordat ik 'm erin doe. En waar zit ie als je seks hebt dan? Helemaal tegen je baarmoeder aan? Ik vind het maar vaag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Lano het volgende:
[..]
Je baarmoeder vreet em neit op hoorhaha maar eruit krijgen die je toch gwoon hetzelfde als een kind baren? Nooit iemand een tampon gehad waarvan het touwtje brak?
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Lano het volgende:
[..]
Je baarmoeder vreet em neit op hoorhaha maar eruit krijgen die je toch gwoon hetzelfde als een kind baren? Nooit iemand een tampon gehad waarvan het touwtje brak?
Heb je in 2 varianten. De gewone en de natte.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Tiname het volgende:
Heey die Beppy tampons zijn goedkoper zie ik!
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Tiname het volgende:
Gaan die droge er niet moeilijk in dan?
Bij de Etos soms. Bij de Kruidvat heb ik ze nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef Tiname het volgende:
Verkopen ze ze ook bij Etos of Kruidvat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |