SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je baarmoeder vreet em neit op hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom doe je het dan niet gewoon zonder? En hoe haal je het eruit inderdaad. Dan ziet ie straks bijna in je baarmoeder ofzo.
Nee. Die controleer ik sowieso altijd voordat ik 'm erin doe. En waar zit ie als je seks hebt dan? Helemaal tegen je baarmoeder aan? Ik vind het maar vaag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Lano het volgende:
[..]
Je baarmoeder vreet em neit op hoorhaha maar eruit krijgen die je toch gwoon hetzelfde als een kind baren? Nooit iemand een tampon gehad waarvan het touwtje brak?
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Lano het volgende:
[..]
Je baarmoeder vreet em neit op hoorhaha maar eruit krijgen die je toch gwoon hetzelfde als een kind baren? Nooit iemand een tampon gehad waarvan het touwtje brak?
Heb je in 2 varianten. De gewone en de natte.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef Tiname het volgende:
Heey die Beppy tampons zijn goedkoper zie ik!
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:48 schreef Tiname het volgende:
Gaan die droge er niet moeilijk in dan?
Bij de Etos soms. Bij de Kruidvat heb ik ze nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef Tiname het volgende:
Verkopen ze ze ook bij Etos of Kruidvat?
Och valt mee. Je gebruikt hem ongeveer 8 uur lang dan heeft hij zich niet echt volgezogen met bloed hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Hoe krijg je die dingen er uit dan? Op die site staat tussen twee vingers. Dat lijkt me nogal een smerige bedoening
Nee ik gebruik kwaliteitstampons.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef Lano het volgende:
[..]
Nooit iemand een tampon gehad waarvan het touwtje brak?
O ja nat word je zeker welquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:44 schreef Tiname het volgende:
Word je dan nog wel gewoon nat? Want dat natte komt toch uit je baarmoeder of niet? Ik weet het even niet meer, hoe zit dat ook alweer
NAt komt overal vandaan hoor, ook met een tampon in kun je heel nat wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:44 schreef Tiname het volgende:
Word je dan nog wel gewoon nat? Want dat natte komt toch uit je baarmoeder of niet? Ik weet het even niet meer, hoe zit dat ook alweer
De Etos heeft ze niet hoor, heb vandaag gekeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef Tiname het volgende:
Verkopen ze ze ook bij Etos of Kruidvat?
huh hoe krijg je hem er dan uit?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:41 schreef Mylene het volgende:
Een touwtje ontbreekt sowieso aan zo'n ding.
Op je hurken zitten en graaien maarquote:Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef SkylarX het volgende:
Ja ik vraag me ook wel af hoe je zoiets eruit krijgt, heb eens een tampon gehad zonder touwtje en dat was echt hel!! Serieus een half uur bezig geweest. Zowieso krijg ik maar met moeite 2 vingers naar binnen. Dus vertel is, hoe krijg je dat er weer uit?
Sexy!quote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op je hurken zitten en graaien maar
quote:
Merk je niks van hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef MissMSX het volgende:
Seks met een normale tampon in? Dat lijkt me echt niet prettig
Ach, het grappige is dat het gedeelte waar hij tegenaanstoot schoon is, mits je wel net een schone hebt ingedaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:34 schreef Dipkip het volgende:
LOL mijn vriend wordt al gek als ik het doosje met schone tampons open laat staan waardoor hij ongebruikte, nog in het plastic zittende tampons kan zien als hij naar het toilet gaat. No way dat hij erotisch een tampon aan gaat duwen die op dat moment in gebruik is
Wat een mietje.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:34 schreef Dipkip het volgende:
LOL mijn vriend wordt al gek als ik het doosje met schone tampons open laat staan waardoor hij ongebruikte, nog in het plastic zittende tampons kan zien als hij naar het toilet gaat. No way dat hij erotisch een tampon aan gaat duwen die op dat moment in gebruik is
ik weet niet hoe groot de lul van jouw partner is, maar bij mij past dat niet beiden tegelijk:Pquote:
prima. Net als een gewone tampon.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hoe goed blijven die dingen zitten eigenlijk? gynotex en beppy;s?
Het ding zit eerder zo ver weg dat ik 'm er naderhand zonder hulp nieteens eruit krijg.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Loodje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot de lul van jouw partner is, maar bij mij past dat niet beiden tegelijk:P
Dat is ook een beetje de bedoeling. Hij moet tegen je baarmoedermond aan zitten zodat deze stopt met lekkenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ding zit eerder zo ver weg dat ik 'm er naderhand zonder hulp nieteens eruit krijg.![]()
Of heb ik nou een doos van 100 meter lang.
hmm, misschien amar eens proberen dan.quote:Op donderdag 12 november 2009 05:50 schreef Mejuffrouw het volgende:
[..]
prima. Net als een gewone tampon.
Dan heb je geluk, ik had eerst altijd dat het er in het begin met bakken tegelijk uit kwam.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:22 schreef quirigua het volgende:
die paar uur zonder tampon komt niet veel bloed vrij,
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, ik had eerst altijd dat het er in het begin met bakken tegelijk uit kwam.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:30 schreef Lano het volgende:
[..]
Je hebt zojuist eigenhandig alle mannen weggejaagd
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |