Yep.. helemaal gelijk! Sim kaart staat op jou naam en ik denk dat ze niet akkoord gaan met de smoes "Mijn vriendin heeft deze kosten gemaakt, niet ik!"quote:wat kan ik nu het beste doen? Ik heb zelf het vermoeden dat ik vierkant de lul ben door me eigen goedheid...
Heb jij altijd een hamer in je buurt liggen?quote:
Was snel naar onder gerend om er één te pakken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb jij altijd een hamer in je buurt liggen?
Nee, ik kreeg zelfs een bedreiging om me oren.quote:das mooi een kutstreek van je ex
ze is dus niet van plan ook maar iets te betalen?
Gedaan, maar ze heeft haar ouders wijsgemaakt dat ik alle kosten zou betalen...like..ik ben stom maar zo stom ook weer nietquote:Bel haar ouders eens op met dit verhaal.
Voor de rest kun je alleen maar heel erg blij zijn dat het je ex is.
Storneren mag natuurlijk alleen bij een onterechte incasso. Deze was niet onterecht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:18 schreef RaWr-MaD het volgende:
Het bedrag was al via automatische incasso ge-int en heb dus tot ik een oplossing heb maar het bedrag gestorneerd (simpel weg omdat ik het niet kan missen). Ik ben dus momenteel hi nog ¤260,- schuldig..
Je hebt gedeeltelijk gelijk. Echter beschouwt HI nu gewoon de betaling als niet gedaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:27 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Storneren mag natuurlijk alleen bij een onterechte incasso. Deze was niet onterecht.
Je bent nu een wanbetaler bij HI en ik hoop voor je dat ze dit niet gaan registreren bij het BKR want in de toekomst zal je dat nog gaan opbreken bij een eventueel hypotheek-traject bijvoorbeeld.
Dom!
Ze is minderjardig, dus nee.quote:naakt foto's blahblahblah
Ik snap dat het vervelend is, maar je "zielige" reactie heeft kennelijk niemand iets aan. Je ex vind het niet erg dat jij het bedrag betaald en je mobieleprovider heeft gewoon zwart op wit dat er met jou simkaart kosten gemaakt zijn. Daarnaast heeft je vriendin het ook niet ontkent, wat er op moet duiden dat de kosten ook echt gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:22 schreef RaWr-MaD het volgende:
Ik vraag me af of ik eventueel juridisch iets kan doen, want ik kan nu gewoon niet rond komen en zal hoe dan ook geld moeten bijlenen...iets waar ik een hekel aan heb.
[..]
Opzich kan ik dat wel aantonen. Want ze woont in een hele andere provincie van mij, en ze zouden dat toch zo moeten kunnen zien lijkt me.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik snap dat het vervelend is, maar je "zielige" reactie heeft kennelijk niemand iets aan. Je ex vind het niet erg dat jij het bedrag betaald en je mobieleprovider heeft gewoon zwart op wit dat er met jou simkaart kosten gemaakt zijn. Daarnaast heeft je vriendin het ook niet ontkent, wat er op moet duiden dat de kosten ook echt gemaakt zijn.
Of jij moet het betalen of je vriendin. Omdat de sim op jou naam staat ben jij degene die aan het korte eind trekt. Het op een akkoordje gooien doen mobieleproviders niet. Tenzij zij het betaald, moet jij het betalen.. Daar kun je juridisch niks mee doen (zenzij je natuurlijk aan kan geven dat jij de kosten niet gemaakt hebt.. maar dat kan je niet).
Over nagedacht maar heeft weinig nut, ze en haar ouders zitten financieel ook erg moeilijk. Ik kan haar wel lam slaan maar wat los ik daarmee op? Helemaal niks...nada. Is me de trip naar friesland het niet eens voor waardquote:Wat een belachelijk stom wijf en dat jij dit zomaar accepteert zeg, RaWr-MaD!
Ik zou allang even lang gegaan zijn bij d'r.
Niet goedschiks, dan wel kwaadschiks. Kennelijk wil ze niet horen.
Let hier inderdaad mee opquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:27 schreef ktnxbye het volgende:
Je bent nu een wanbetaler bij HI en ik hoop voor je dat ze dit niet gaan registreren bij het BKR want in de toekomst zal je dat nog gaan opbreken bij een eventueel hypotheek-traject bijvoorbeeld.
Wie de kosten heeft gemaakt is voor Hi niet van belang, er moet gewoon betaald worden en aangezien het abonnement op jouw naam staat, mag jij betalen. Jij mag het daarna onderling uitvechten met je vriendin.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:32 schreef RaWr-MaD het volgende:
[..]
Opzich kan ik dat wel aantonen. Want ze woont in een hele andere provincie van mij, en ze zouden dat toch zo moeten kunnen zien lijkt me.
Ik ben de afgelopen dikke maand netjes in Limburg gebleven en dat kunnen mensen ook zeggen...
Maar het lijkt me dat dat niet afdoende is eh? Ik ben inderdaad bang dat ik aan het korte eind trek...ik ga maar eens geld bij lenen *zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |