Ik heb mezelf plus aanhang al verwijderdquote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kan ik ook mensen verwijderen?
Dank u, ik heb het gezien!quote:
je kunt bij bewerking of geschiedenis, precies zien welke bewerkingen gedaan zijn, en door de knop vorige de onveranderde versie terugzettenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Dat bedacht ik me dus ook. Je kan er net zo veel aan prutsen als je zou willen...
En je kan ook zien wie het doet en bij misbruik kunnen bepaalde IP's geband worden van wijzigingen maken geloof ikquote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt bij bewerking of geschiedenis, precies zien welke bewerkingen gedaan zijn, en door de knop vorige de onveranderde versie terugzetten
Neequote:Op maandag 9 november 2009 13:50 schreef flugeltje het volgende:
ben ik nou zwanger of niet Dit soort foto's ook grappig?
tnx soms mis ik de knopjes nog wel eensquote:
Ik snapte je reactie wel heur, die theekransjeforumvragen zijn soms ook echt lachwekkend. We vergeten alleen soms (vaak) wel eens dat wij hier in OUD eigenlijk allemaal vrij veel weten over de bloemetjes en de bijtjesquote:Op maandag 9 november 2009 14:19 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Sorry, mijn excuses... ik had beter moeten weten dan te reageren zoals ik deed. Dit was idd natuurlijk te verwachten.
Ik moest weg, anders had ik zelf wel eerder de bezem gepakt.
De OpeningsPost van het gesloten topic quoten, en dan bovenin het stukje '[q uote]enwatdandaarnakomt' en onderaan het stukje [/q uote] weghalen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef Jula het volgende:
Bedankt Lois!
(en waar kan ik vinden hoe dat werk? Dan kan ik de volgende keer een serieuze poging wagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |