ik vergeet eigenlijk ook steeds in het topic te kijken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vergeet altijd in de lijst te kijken. Kom er dan ook altijd pas achter dat er iemand jarig is als ik het toevallig lees, of ik kom er een dag of wat later achter dat er iemand jarig was.
Wat mij betreft wordt het topic opgeheven, de meeste mensen feliciteren toch wel op het speeltuinbankje of in het topic waar de jarige veel te vinden is?
Klopt helemaal wat je zegt, maar dat neemt niet weg dat ik uit het lijstje wil. Om redenen die ik in het vorige feedbacktopic aangaf. Dus daarom nogmaals het verzoek om mij en mijn kinderen uit het lijstje te halen. En nogmaals alvast bedankt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef trui het volgende:
maar 't is toch ook geen verplichting? het feit dat niet iedereen er voortdurend in kijkt vind ik nog geen reden om 't maar weg te doen.
Wat eerlijk van jequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Om redenen die ik in het vorige feedbacktopic aangaf.
Dank je easy.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Het valt wel op dat ik ook wel eens vergeet daar te kijken. Sorry!
Een soorte van OUD-agenda, is dat niets? Dat OUD-ers zelf activiteiten in een wiki-achtig iets kunnen zetten (meets, verjaardagen maar ook bijv. beurzen e.d.)
Dan plaatsen de mods dat wel als openingspost in elk nieuw topic, ze zijn gek op dat soort lijstjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is wel leuk, maar als iedereen dan weer collectief vergeet om dáár te kijken, schiet het nog niet op
dat maakt toch niet uit? het gaat er m.i. om dat je er KUNT kijken, retehandig!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat is wel leuk, maar als iedereen dan weer collectief vergeet om dáár te kijken, schiet het nog niet op
wanneer is ie klaar?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Een OUD-agenda die je kunt syncen met je Iphone!![]()
Maar er zullen nog steeds flink wat mensen zijn die er niet op willen.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:10 schreef Ireth het volgende:
Ik zie het dan meer als een archief lijstje, welk kind hoort ook al weer bij wie en hoe oud is het kind enz. En daar kan je dan eventueel ook een jarige in terug vindenSoort userslist, maar dan alleen voor OUD zeg maar
maar die archief lijstjes heb je toch ook in de gewone kindertopics staan? of wil je juist ook weten wie broertjes en zusjes en ouders zijn ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:10 schreef Ireth het volgende:
Ik zie het dan meer als een archief lijstje, welk kind hoort ook al weer bij wie en hoe oud is het kind enz. En daar kan je dan eventueel ook een jarige in terug vindenSoort userslist, maar dan alleen voor OUD zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |