hmm, kinky.quote:
Dat beeld zal niet erg positief zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whehe ik krijg al een beeld er bij
een dag kan lang duren hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen als ik nog ga rijden voor dat ik na bed ga drink ik niet
Daar heb ik geen problemen mee, misschien dat je het al gemerkt hebquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ook als ik weet dat ik weer vroeg moet rijden ook niet. Het wakker worden is al erg genoeg.
Als ik 18 word.quote:
Door wie zou ik gestalkt moeten wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo meteen wordt jij ook nog gestalkt
quote:
Hehehe maar jij zal ook niet zoveel koffie drinken als ik doequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee, misschien dat je het al gemerkt heb
DWquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Door wie zou ik gestalkt moeten worden
Dat niet nee, ben niet zoon koffie persoonquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe maar jij zal ook niet zoveel koffie drinken als ik doe
waarom zou je anders drinkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik drink ook maar soms. Gewoon omdat ik het lekker vind en er dan zin in heb.
Doordat het donker is, was een scherpe foto wat lastig, maar volgens mij kun je het zo wel zienquote:
Is wel een grappig dingquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doordat het donker is, was een scherpe foto wat lastig, maar volgens mij kun je het zo wel zien
[ afbeelding ]
Hij heeft dus zuignapjes op z'n buik en daar hangt ie mee aan de muur. En als je in z'n buik knijpt dan komt er afwasmiddel uit z'n bek![]()
quote:
Ze heeft alleen handboeien dus dat scheeltquote:
Kloptquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je nog heel lang gaan wachten
Ik stalk niet.quote:
Kom je s'ochtends op het werk, HEY MAN weer in de kroeg gezetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat beeld zal niet erg positief zijn
En past bij m'n gekko haakjes waar m'n afwasborstels aan hangenquote:
2 paar handboeien, crappy handboeien en hele mooie leren handboeien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze heeft alleen handboeien dus dat scheelt
Die kan me alleen op MSN en Fok stalken, ze heeft m'n nummer nietquote:
vet, waar koop je zoietsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doordat het donker is, was een scherpe foto wat lastig, maar volgens mij kun je het zo wel zien
[ afbeelding ]
Hij heeft dus zuignapjes op z'n buik en daar hangt ie mee aan de muur. En als je in z'n buik knijpt dan komt er afwasmiddel uit z'n bek![]()
Ik welquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet nee, ben niet zoon koffie persoon
Ben bang voor jou dat ze daar ook wel achter kan komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kan me alleen op MSN en Fok stalken, ze heeft m'n nummer niet
Oh, dat kan ik wel aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze heeft alleen handboeien dus dat scheelt
Geniaal!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Politiehandboeien hebben wijquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2 paar handboeien, crappy handboeien en hele mooie leren handboeien.
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kan me alleen op MSN en Fok stalken, ze heeft m'n nummer niet
quote:
oohwquote:
ook wel eens leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die drink om zat te worden b.v.
het is ook eigenlijk helemaal niet lekker maar je wordt er meer man van dus je moet welquote:
Ik zou het voor de gein eens moeten proberen, kijken of ze er wat van zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kom je s'ochtends op het werk, HEY MAN weer in de kroeg gezeten
quote:
Dan werk je eigenlijk toch niet helemaal op de goede plaatsquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou het voor de gein eens moeten proberen, kijken of ze er wat van zeggen
Oh, van mij mag ze hem hebben, ze stalkt toch nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben bang voor jou dat ze daar ook wel achter kan komen
Met jou kan ik pratenquote:
Zoals ik al zei wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, van mij mag ze hem hebben, ze stalkt toch niet
leren handboeien zijn beter, daarmee krijg je tenminste geen striemen in je polsen, en die kan je heul lang omhouden.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |