Gauloise zekerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wist je het niet? Ik ben weer vrijgezel
Ik al een peuk in m'n mond
Goede zaak.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, daar ben ik ook niet van
Ik hoop dat het morgen een keer tot zijn botte hersens doordringt
Ik ook, zoals je merktquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bart!![]()
![]()
Wat een eikel zeg...Ik kan slecht tegen zulke mensen...
Wat flauw van zequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Ik mag niet eens valse voetbal standen zeggen.
Nope, Javaanse Jongensquote:
ja, goed hoor, gisteren en vandaag al lekker koffie aan gedronken en gegetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai PeZu!![]()
Hoe bevalt je barkruk?
Ik heb nog steeds geen zin gehad m'n hagedissen-zeep-dispenser te fotograferen voor jeMisschien morgen
Sinds wanneer dat? ;oquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wist je het niet? Ik ben weer vrijgezel
Ik al een peuk in m'n mond
is me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja dat ookEn de kachels hoor je tikken ook vet irritant joh
Nah, niet nodigquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goede zaak.
hihi, ik wil je de moeder van m;n ex wel lenen, die kan dan bovenop ;m gaan zitten tot ;ie het door heeft. Als hij het overleeft heeft dan.
Stervende hoeren kanker kachel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja dat ookEn de kachels hoor je tikken ook vet irritant joh
Hierbij verklaar ik officieel mijn liefde aan jou, Javaanse Jongens en Hertog Jan.quote:
Had je dat dan nog niet gedaan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik officieel mijn liefde aan jou, Javaanse Jongens en Hertog Jan.
Je leek me zo'n Gauloise typjequote:
oke.quote:
Paar weken. Alleen niet hier gelijk gemeld. Klein weekje hier een keer geroepen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer dat? ;o
en goede zaak. gewoon kettingroken. En bier drinken.
Nee, nu wel.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hierbij verklaar ik officieel mijn liefde aan jou, Javaanse Jongens en Hertog Jan.
misschien waren de kachels niet aan bij ons toen.quote:
Hoezo drink je dan per ongeluk iets teveel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Paar weken. Alleen niet hier gelijk gemeld. Klein weekje hier een keer geroepen.
Kettingroken is ook niet alles. En bier drinken is geen goed idee, ik zit morgen weer om 8 uur in de auto, dan drink ik nooit de avond daarvoor.
Nee, niet bepaald. Chesterfield rook ik als sigaretten trouwens.quote:
oke...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Paar weken. Alleen niet hier gelijk gemeld. Klein weekje hier een keer geroepen.
Kettingroken is ook niet alles. En bier drinken is geen goed idee, ik zit morgen weer om 8 uur in de auto, dan drink ik nooit de avond daarvoor.
Als je gaat kettingroken en bier drinken lijk je over 2 maanden zo'n desperate kroeghangerquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed he.quote:
Vandaag was het er tyfus warmquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
misschien waren de kachels niet aan bij ons toen.
Dat niet, maar ik drink simpelweg niet als ik moet rijden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo drink je dan per ongeluk iets teveel?
Houden zo, Gauloise is smerig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Chesterfield rook ik als sigaretten trouwens.
Gauloise heb ik nog nooit gerookt
wat stom.quote:
Ik alleen de zelfde dag of de nacht er naquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik drink simpelweg niet als ik moet rijden.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oke...
kan ik nu wel bij je komen wonen volgend jaar?
ja oke doe dan maar niet. geen strak plan.
oke.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik had het toch al wel in de gate(denk nog wel meer)
Zeker als ik me dan ook niet ga scheren daarbijquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je gaat kettingroken en bier drinken lijk je over 2 maanden zo'n desperate kroeghanger
Blijkbaar nemen sommige mensen voetbal te serieusquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Ik mag niet eens valse voetbal standen zeggen.
Ik ben van mening dat roken smerig isquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houden zo, Gauloise is smerig.
Chesterfield daarentegen.
Heuh, die vat ik even nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik alleen de zelfde dag of de nacht er na
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
VERDOMME EZ! Ben je perfect ofzo?!Chesterfield, Javaanse Jongens, Hertog Jan, leuke beestjes..
En dan zeggen het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen sommige mensen voetbal te serieus![]()
Ghehehe het lijkt er opquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
VERDOMME EZ! Ben je perfect ofzo?!Chesterfield, Javaanse Jongens, Hertog Jan, leuke beestjes..
Okee, omdat jij het bent loop ik NU naar beneden voor de fotoquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, goed hoor, gisteren en vandaag al lekker koffie aan gedronken en gegeten![]()
grmbl, mijn nieuwsgierigheid, wat doe je![]()
Whehe ik krijg al een beeld er bijquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker als ik me dan ook niet ga scheren daarbij
Ligt er aan hoe ver het gaatquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
bd vindt hij ook niet erg dacht ik toch
![]()
Ik niet. (:quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat roken smerig is
graagquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, omdat jij het bent loop ik NU naar beneden voor de foto
Trouwen?quote:
Ik ook niet, en ook als ik weet dat ik weer vroeg moet rijden ook niet. Het wakker worden is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen als ik nog ga rijden voor dat ik na bed ga drink ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |