Je had het beter op het station kunnen melden lijkt me,quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef Kremers het volgende:
Ik zag wel dat hij de hamer nog in zijn handen had, dus toen we bij C.S. aankwamen liet ik hem eerst uitstappen. Voor hetzelfde had ie mij op mijn achterhoofd geslagen met die hamer... Bij het uitstappen gooide hij de hamer in de prullenbak in de bus en heb ik het toch maar gemeld aan de chauffeur.
Je was gewoon bang om finaal in elkaar getrapt te wordenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef Kremers het volgende:
Had een dubbel gevoel: Aan de ene kant had ik het eerder moeten zeggen was ie opgepakt, aan de andere kant had ik toch een klein beetje een NSB gevoel na de melding...
Uh, nee. Ik ben geen Dirty Harryquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Had hem met z´n gejatte hamer voor z´n lelijke rotkop geslagen, man.
NL natuurlijk, anders hadden ze hamer wel mee genomen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:28 schreef n0ir het volgende:
Welke afkomst!!!!!
Dan zou ik hem nooit aangesproken hebben maar gewacht hebben totdat hij de deur uit was. Daarnaast zag ik de schade ook pas nadat ik eerst zelf ben gaan kijken naar de camera. Pas daarna besloot ik om naar de buschauffeur te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:27 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Je was gewoon bang om finaal in elkaar getrapt te worden
Mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:29 schreef Kremers het volgende:
Die knakker was niet al te slim trouwens, bij de achterdeuren hangt ook een camera en die stond gericht op zijn positieAlles is dus vastgelegd.
Afkomst is niet belangrijk. Maar het was geen moslim en ook geen autochtone Nederlander.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
NL natuurlijk, anders hadden ze hamer wel mee genomen.
Een antiliaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Afkomst is niet belangrijk. Maar het was geen moslim en ook geen autochtone Nederlander.
EN het gevoel dat hij je misschien op je hoofd tikt met die hamer is ook niet onterecht, lijkt me.quote:
Antiliaan dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:31 schreef Kremers het volgende:
[..]
Afkomst is niet belangrijk. Maar het was geen moslim en ook geen autochtone Nederlander.
Het is absoluut geen hoaxquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Als je het hamertje los maakt gaast er een hele irritante piepgeluid af bij de chaffeur, dus dit neigt een beetje naar een hoax
Alle bussen hebben dat, zou wel makkelijk zijn kan iedereen zo'n hamertje los maken en meenemen, er zit toch altijd een ijzerdraadje omheen??quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het is absoluut geen hoaxDat van dat piepgeluid weet ik niet, wellicht hebben Arriva bussen dat niet?
Dat dacht ik dus ook, maar de ijzeren draad waar de hamer aan vast zat lag achter in de bus... Dus de hamer kwam wel uit de bus. Hoe hij dat losgekregen heeft, ik heb geen idee... Ik dacht dat die dingen ook wel goed vast zouden zitten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle bussen hebben dat, zou wel makkelijk zijn kan iedereen zo'n hamertje los maken en meenemen, er zit toch altijd een ijzerdraadje omheen??
Maar misschien had hij er wel 1 van thuis
Ja dus als er een ongeluk gebeurt ben je eerst 20 minuten bezig om die hamer los te makenquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar de ijzeren draad waar de hamer aan vast zat lag achter in de bus... Dus de hamer kwam wel uit de bus. Hoe hij dat losgekregen heeft, ik heb geen idee... Ik dacht dat die dingen ook wel goed vast zouden zitten.
Draad is lang genoeg om er een ruit mee uit te slaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus als er een ongeluk gebeurt ben je eerst 20 minuten bezig om die hamer los te maken![]()
Je hebt hem in 1 ruk ervanaf
Dat dus. Hoe vaak lees je wel niet over geweld in het openbaar vervoer de laatste tijd? I'm too yong to diequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:32 schreef error_404 het volgende:
[..]
EN het gevoel dat hij je misschien op je hoofd tikt met die hamer is ook niet onterecht, lijkt me.
In de praktijk is er helaas niet veel dat je tegen dit soort malloten kunt doen.
Er is 1 ding dat ik niet begrijp, als je een camera sloopt met een hamer dan maakt dat toch geluid? Waarom merkte niemand anders het? Je zei dat je na afloop de chauffeur erop attendeerde, hoe kan het dat ie het niet gemerkt heeft?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
Het is absoluut geen hoaxDat van dat piepgeluid weet ik niet, wellicht hebben Arriva bussen dat niet?
Goed vast zitten? Dat is niet echt handig als je op kop in de sloot ligt he.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar de ijzeren draad waar de hamer aan vast zat lag achter in de bus... Dus de hamer kwam wel uit de bus. Hoe hij dat losgekregen heeft, ik heb geen idee... Ik dacht dat die dingen ook wel goed vast zouden zitten.
Omdat het heel rustig was (alleen hij, een meisje en ik zaten achterin) en hij geen grote klappen uitdeelde maar tikte op de camera lens (die dingen zijn ontzettend kwestbaar). Daarnaast maakt een busmotor nogal wat lawaai.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er is 1 ding dat ik niet begrijp, als je een camera sloopt met een hamer dan maakt dat toch geluid? Waarom merkte niemand anders het? Je zei dat je na afloop de chauffeur erop attendeerde, hoe kan het dat ie het niet gemerkt heeft?
Ja dat zou 99,99% van Fok doen maar er zit altijd 1tje tussen dat een mietje isquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Gewoon die hamer afpakken en een paar keer goed mikken op hem
Dit meen je niet serieus. Zo wel dan ben je een heel sneu type...quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS heeft zich niet met anderen te bemoeien.
En die camera heeft het recht niet hem ongevraagd te filmen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:19 schreef kL0j00h het volgende:
Je had em op zijn bek moeten slaan. Als hij dan had gevraagd of dat normaal is, had je met een brede lach op je gezicht kunnen zeggen dat je aan het spelen was.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja natuurlijk had jij dat meteen gedaan!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:52 schreef Equites het volgende:
Ik had dat kanker ventje gelijk de bus uitgetrapt. Noodrem en eruit gooien, dat zal hem leren.
quote:
En jij bent, wat, 15 jaar...?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:52 schreef Equites het volgende:
Ik had dat kanker ventje gelijk de bus uitgetrapt. Noodrem en eruit gooien, dat zal hem leren.
Ik gok 16/17 jaar. In de buurt bevinden zich zo'n drie middelbare scholen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |